|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
we hebben een irritante n00b |
|
pff ik zal dit gezeik maar negeren! fear my moo of wrath |
|
quote: |
|
quote: Je kunt er ook iets van leren... |
|
tralala Ander onderwerp! Ontopic dus "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Goed zo, jij snapt het! Het ging erom dat de nummers die jij had opgeschreven geen drol met HEavy Metal temaken hadden! Niet meteen zo gefrustreerd reageren De mijne! Iron Maiden - Only The Good Die Young Black Sabbath - Iron Man Judas Priest - The Ripper Deep Purple - Child in Time |
|
kheb toch mijn fout ook al toegegeven, kben ook maar mens! fear my moo of wrath |
|
p.s. mense laat de newbie een beetje met rust als ie hier wat langer rond hangt vindt ie vanzelf wel uit wat we hier met "metal" bedoelen, maar als jullie hem meteen wegpesten niet... dus niet semi-flamen/pesten a.u.b. en ontpicjes maar weer. |
|
Manowar - Battle Hymns Mercyful Fate - Don't Break the Oath King Diamond - Fatal Portrait (mijn favoriet) Iron Maiden - The Number of the Beast Judas Priest - Unleashed in the East When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ja mijnheer Dargull Mijn lijstje dan maar: King Crimson - 21st century schizoid man Black Sabbath - Black Sabbath Sja.. laat ik het hier maar ff bij houden dan. |
|
quote: Ja papa! |
|
Iced earth - dante's inferno Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
-slikt Flame in- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
*komt net bij van het lachen* Maar euuuu OK Iron Maiden - Run to the Hills Black Sabbath - Paranoid Deep Purple - Child in time Guns 'n Roses - Welcome to the jungle |
|
Om er een paar te noemen: Black Sabbath - Black Sabbath Deep Purple - Smoke on the water Iron Maiden - Phantom of the opera Nummers die dateren van voor 1980 (ze zijn minstens zo oud als ikzelf), maar eigenlijk gewoon tijdloos zijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Supere bands Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik zal ook eesn wat essentiële namen noemen: Riot- Fire down under Saxon - The eagle has landed Picture - Diamond dreamer Manowar - eerste drie cd's Motorhead - No sleep 'till Hammersmith Als je die hebt kom dan maar terug voor deel II (behalve IG want die zal ze al wel hebben). |
|
quote: black Sabbath en Deep Purple heavy metal, bij mij is dat gewoon rock, maar wel erg goede rock, heerschbands, maar heavy metal zijn ze zeker niet. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hmz, door wie was metal ook al weer ontstaan? Maar verder heb ik eigenlijk helemaal geen zin in het zoveelste welles/nietes-spelletje... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:mja alles van deze bands zelfs......'t is mainstream voor iets. Kom maar met deel II Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Het is idd mainstram. Maar ik denk dat maar weingen op dit forum de betreffende cd's hebben. Overigens, die van Riot koste me wel enige moeite om op cd te vinden (gevonden in uiteraard bij LSP ). Mogelijk wat obscuurder: Warrior Hatrix Cloven hoof Cities (die cd zoek ik ) Chastain Griffin (vond ik niet zoveel) Trauma (nooit op cd gezien) Hexx (eerset twee zijn zuivere heavy metal cd's) |
|
quote:Mainstream , die van Traume heette Scratch and Scream, en zat op schrapnel, en is dus wel ooit op CD uitgebracht. Griffin, Cloven Hoof ( Cult) -> NWOBHM. En Jeff Hatrix, zie ook zn andere band PURGATORY (Tied To The Trax die lp zag ik zondag nog in LSP). Cities' Annihilation Principle is ook woest (die ventjes op die hoes hihi). Chastain (de albums met Leather -soloLP heerst wel- vooral, Kate French (zo heette ze toch?) vind ik minder, en dan CJSS praise The Loud, heilig (!! eingelijk zijn al die Black Dragon releases klassiekers, Sacred Blade, Manilla Road, etc...). En Hexx is idd ook super ik wacht nog steeds op een Hexx patch gvd je doet er me weer aan denken, ik vind die heropnemas met die 'grunt' ook wel te doen, vooral bij Edge Of Death... ha die eerste twee Hexx's zaten op Shrapnel, nog zo'n classics label. I rest my case Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Is die van Cities op cd uitgebracht??? Dat wordt weer zoeken dan. Ik vind van Chastain ook zijn beginperiode het best. De eerste twee van Chastain zijn ook niet meer op cd te vinden. Cloven hoof is onlags her uitegbracht dus dat wordt geen probleem. Ik zag bij lsp trouwens het debuut van Warrior op cd. mooi zo! een erg goede heavy metal cd naar mijn mening. |
|
quote:ik wil je die Warrior (FFTE) wel op mp3 trekken en ergens uploaden, idem voor Cloven hoof ([st]en de Opening Ritual 12"). Cities en Chastain heb ik ook niet op CD, sorry. Heb jij die laatste van Warrior al gehoord? met Rob Rock (ex-Impellitteri) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |