IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Heavy metal klassiekers Vorige pagina | Volgende pagina
IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 09-12-2002 17:00 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 9 december 2002 16:58 schreef Count Usher het volgende:

hahahah, echt wel grappig

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-02-2003 16:10 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ha dit was ook een leuk verwaarloosd topic, gaatie!

Steel Vengeance - Second Offense
Tyton - Mind Over Metal
Crush - Kingdom Of The Kings
Northwind - Mythology
Crysys - Hard As Rock
Zed Yago - Pilgrimage
Bad Lizard - Power Of Destruction
-denkt-
ADX - Chapitre II: La terreur
Dungeon - Fortress Of Rock (niet de ndlse dus sorry wie zich aangesproken voelt )
Wel Ndls: Angus - Warrior Of The World!
Maniac - Maniac
Quick Change - Circus Of Death
Slauter Xtroyes - Winter Kill
Thunder Rider - Tales Of Darkness And Light
Villain - Only Time Will Tell
Rellik - Remeber The Future
Tyrant's Reign - Reign Of The Tyrants (ok deze is behoorlijk thrashy in feite)
Attacker - Battle At Helms Deep
Demon Flight - Demon Flight EP

nog?

[Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 24-02-2003 16:10]

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 24-02-2003 16:53 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Motorhead - Overkill
Judas Priest - Metalgods
Venom - At war with Satan

Immortal Pride

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 24-02-2003 17:14 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

avenger, breaker, cannon, cobra, dark wizard, edwin dare, executioner, griffin ,killer
lancelot, legend, praying mantis, riot, thrasher, triomph ,van den berg
laatst ondekte aanwinsten

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-02-2003 17:39 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

begint al ergens op te lijken!

toch mrr voro de zekerheid: welke Avenger, executioner, thrasher en Legend?

(nl meerder bands met die namen)

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 24-02-2003 18:10 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Oh en natuurlijk deze pareltjes:

Saxon - Strong Arm of the Law
Uriah Heep - Gipsy
Judas Priest - Painkiller

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-02-2003 18:39 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Fighting the World is een echte heavy metal klassieker van manowar, hoewel ze betere nummers hebben gemaakt vind ik dat nummer wel echt heavy metal gevoel hebben

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

hammer
Usericon van hammer
Posted 24-02-2003 19:55 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

JEWEL - la morta

Metal
Usericon van Metal
Posted 24-02-2003 20:45 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

en wat jullie allemaal vergeten:
Helloween: Walls of Jericho
Annihilator: Alice in hell
Testament: The legacy
Virgin steel: Noble savage
Metal church: The dark
Accept: Restless and wild
Warlock: Triumph and agony
Twisted sister: Come out and play
....

After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-02-2003 20:46 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 24 februari 2003 20:45 schreef Metal het volgende:
Annihilator: Alice in hell
Testament: The legacy
....
ela, HEAVY, genen Thrash

voro de rest: 100% agree!

NITRO - O.F.R.

Metal
Usericon van Metal
Posted 24-02-2003 20:57 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

't is al heavy man zoooo heavy I love It Loud! (Kiss: Creatures of the night)

[Dit bericht is gewijzigd door Metal op 24-02-2003 20:57]

After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-02-2003 21:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

JAGUAR -Powergames

De allerallerallerallerbeste N.W.O.B.H.M. release ooit (op de oude Venom na dan, maar die zijn dan ook onwaarschijnlijk cool)

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-02-2003 21:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

warrior - fighting for the earth

Oud Vuil.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-02-2003 21:17 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 24 februari 2003 21:12 schreef attila_de_hun het volgende:
JAGUAR -Powergames

De allerallerallerallerbeste N.W.O.B.H.M. release ooit (op de oude Venom na dan, maar die zijn dan ook onwaarschijnlijk cool)
idd, met schaakbord en tankjes hoes, vreselijk lekker ding! En nog steeds niet duur en goed vindbaar.

Warrior, Ffte, ook zalig! zou ik zelfs nog kunnen omhoogladen

pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 24-02-2003 21:19 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

the doors-break on through

true disco chick

attila_de_hun
Posted 24-02-2003 21:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 21:15 schreef webblaster wim het volgende:
warrior - fighting for the earth

ja, die is ook keigaaf en de 1e van Leatherwolf,1e van Liegelord, satan, Tokyo blade, Hawaii etc etc. Eigenlijk is er ongelooflijk veel goed spul uitgekomen.

maar toch: Jaguar regeert!!!!

attila_de_hun
Posted 24-02-2003 21:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 21:19 schreef attila_de_hun het volgende:
maar toch: Jaguar regeert!!!!

en wat ook heel cool is, let goed beste zuiderburen, Jaguar heeft een nummer dat heet: Dutch connection. Dat gaat over het uiterst fanatieke publiek in Nederland.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-02-2003 21:26 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 24 februari 2003 21:21 schreef attila_de_hun het volgende:
en wat ook heel cool is, let goed beste zuiderburen, Jaguar heeft een nummer dat heet: Dutch connection. Dat gaat over het uiterst fanatieke publiek in Nederland.
AC/DC heeft een nr waar ze over België zingen, ik weet niet vanbuiten welk maar staat volgens mij op Flick ot Switch

En u moge gerust zijn dat er veel goeie dingen zijn verschenen, Hawaii LiegeLord , Satan (heb demo 'Guardian' ook) , wat had je nog? Hatrix

attila_de_hun
Posted 24-02-2003 21:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 21:26 schreef IronGlory het volgende:
AC/DC heeft een nr waar ze over België zingen, ik weet niet vanbuiten welk maar staat volgens mij op Flick ot Switch

En u moge gerust zijn dat er veel goeie dingen zijn verschenen, Hawaii LiegeLord , Satan (heb demo 'Guardian' ook) , wat had je nog? Hatrix

BEEEEDLAAAAAAM IN BELGIUM klinkt toch niet als:

"Lose yourself in the Dutch Connection"

(en dit nummer is een regelrechte voorloper van thrash)

Ja, Hatrix Ik heb die SATAN demo helaas niet wel Executioner demo en natuurlijk "Court in the act" (ook een super-release)Toen ze Pariah werden was hun materiaal ook super (Blind fury toch minder).
O, wacht wat ook een goede britse band was: Tysondog

En Natuurlijk uit België Ostrogoth Full moon eyes, een van de beter mini's ooit!!!(Ik vind die zelfs beter als de eerste van Queenryche, serieus)

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-02-2003 21:42 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 24 februari 2003 21:37 schreef attila_de_hun het volgende:
BEEEEDLAAAAAAM IN BELGIUM klinkt toch niet als:

"Lose yourself in the Dutch Connection"

(en dit nummer is een regelrechte voorloper van thrash)

mompel mompel

Ja, Hatrix Ik heb die SATAN demo helaas niet wel Executioner demo en natuurlijk "Court in the act" (ook een super-release)Toen ze Pariah werden was hun materiaal ook super (Blind fury toch minder).
O, wacht wat ook een goede britse band was: Tysondog

EN suspended sentence, EN Into The Future, nu ik hoor Brian Ross (Court en demos) wel liever dan Michael Jackson (andere twee). Pariah idd ook heel te doen en door hun is ons eigenste belgsche Pariah van naam moeten veranderen naar Patriarch

En Natuurlijk uit België Ostrogoth Full moon eyes, een van de beter mini's ooit!!!(Ik vind die zelfs beter als de eerste van Queenryche, serieus)

zeg dan: de beste

en ik moet dringend eens al die dingen die'k je beloofd heb branden, allemaal, sorry hoor

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-02-2003 21:44 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

fuck ja tysondog, en Aragon, en Bitches Sin en enenenenenen -kwijl-

TysonDog brengt me bij Neat records, nou dan ben ik geheel niet emer te stoppen

IEDEREEEN meteen de drie dubbelCD's van Neatrecords kopen die onlangs verschenen!!
allemaal 7"ers etc, puur NWOBHM!!!

attila_de_hun
Posted 24-02-2003 21:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 21:42 schreef IronGlory het volgende:
en ik moet dringend eens al die dingen die'k je beloofd heb branden, allemaal, sorry hoor

geeft niks, Ik heb overigens het debuut van Warrior al zelf gekocht. Zo een meesterlijke release moet je toch zelf hebben vind ik. Mara mocht je nog Silvermountain spul voor mij kunnen rippen. Altijd!!!

En wat de beste debuutmini betreft, het is echt een foto-finish tussen

Ostrogoth
Sortilege
H-bomb
Mercyful fate

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-02-2003 21:49 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 24 februari 2003 21:47 schreef attila_de_hun het volgende:
geeft niks, Ik heb overigens het debuut van Warrior al zelf gekocht. Zo een meesterlijke release moet je toch zelf hebben vind ik. Mara mocht je nog Silvermountain spul voor mij kunnen rippen. Altijd!!!

En wat de beste debuutmini betreft, het is echt een foto-finish tussen

Ostrogoth
Sortilege
H-bomb
Mercyful fate

Ik doe mn best!

en ik ga momenteel akkoord voor die debuutdinges, behalve dat er twee franse bands tss staan en Ostrogoth wint voor het meezinggehalte haha!

attila_de_hun
Posted 24-02-2003 22:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 21:49 schreef IronGlory het volgende:
Ik doe mn best!

en ik ga momenteel akkoord voor die debuutdinges, behalve dat er twee franse bands tss staan en Ostrogoth wint voor het meezinggehalte haha!

hahahahaha.

Een schrale troost voor je.Sindsdien hebben de Fransen het behorlijk laten afweten. Penumbra is okee en agressor (leven die gasten nog) is erg goed maar verder ken ik niet zoveel dat vreselijk super is uit Frankrijk.
Nog een super Vlaamse band: Target (met een Nederlandse gitarist). Reunie tijd lijkt me. Jammer genoeg werd in een interview met Cyclone wel duidelijk dat die gasten ook nooit meer bij elkaar komen. Zonde, die vond ik ook erg goed. Wel eens live gezien met Blessed death in België. Dat was een briljant concert , Blessed death was trouwens ook een briljante band.

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 24-02-2003 22:14 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

ManowaR - The Power Of Thy Sword !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerschende Heersch !!

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com