|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ha dit was ook een leuk verwaarloosd topic, gaatie! Steel Vengeance - Second Offense Tyton - Mind Over Metal Crush - Kingdom Of The Kings Northwind - Mythology Crysys - Hard As Rock Zed Yago - Pilgrimage Bad Lizard - Power Of Destruction -denkt- ADX - Chapitre II: La terreur Dungeon - Fortress Of Rock (niet de ndlse dus sorry wie zich aangesproken voelt ) Wel Ndls: Angus - Warrior Of The World! Maniac - Maniac Quick Change - Circus Of Death Slauter Xtroyes - Winter Kill Thunder Rider - Tales Of Darkness And Light Villain - Only Time Will Tell Rellik - Remeber The Future Tyrant's Reign - Reign Of The Tyrants (ok deze is behoorlijk thrashy in feite) Attacker - Battle At Helms Deep Demon Flight - Demon Flight EP nog? [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 24-02-2003 16:10] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Motorhead - Overkill Judas Priest - Metalgods Venom - At war with Satan Immortal Pride |
|
avenger, breaker, cannon, cobra, dark wizard, edwin dare, executioner, griffin ,killer lancelot, legend, praying mantis, riot, thrasher, triomph ,van den berg laatst ondekte aanwinsten http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
begint al ergens op te lijken! toch mrr voro de zekerheid: welke Avenger, executioner, thrasher en Legend? (nl meerder bands met die namen) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Oh en natuurlijk deze pareltjes: Saxon - Strong Arm of the Law Uriah Heep - Gipsy Judas Priest - Painkiller Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Fighting the World is een echte heavy metal klassieker van manowar, hoewel ze betere nummers hebben gemaakt vind ik dat nummer wel echt heavy metal gevoel hebben "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
JEWEL - la morta |
|
en wat jullie allemaal vergeten: Helloween: Walls of Jericho Annihilator: Alice in hell Testament: The legacy Virgin steel: Noble savage Metal church: The dark Accept: Restless and wild Warlock: Triumph and agony Twisted sister: Come out and play .... After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote:ela, HEAVY, genen Thrash voro de rest: 100% agree! NITRO - O.F.R. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
't is al heavy man zoooo heavy I love It Loud! (Kiss: Creatures of the night) [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 24-02-2003 20:57] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
JAGUAR -Powergames De allerallerallerallerbeste N.W.O.B.H.M. release ooit (op de oude Venom na dan, maar die zijn dan ook onwaarschijnlijk cool) |
|
warrior - fighting for the earth Oud Vuil. |
|
quote:idd, met schaakbord en tankjes hoes, vreselijk lekker ding! En nog steeds niet duur en goed vindbaar. Warrior, Ffte, ook zalig! zou ik zelfs nog kunnen omhoogladen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
the doors-break on through true disco chick |
|
quote: ja, die is ook keigaaf en de 1e van Leatherwolf,1e van Liegelord, satan, Tokyo blade, Hawaii etc etc. Eigenlijk is er ongelooflijk veel goed spul uitgekomen. maar toch: Jaguar regeert!!!! |
|
quote: en wat ook heel cool is, let goed beste zuiderburen, Jaguar heeft een nummer dat heet: Dutch connection. Dat gaat over het uiterst fanatieke publiek in Nederland. |
|
quote:AC/DC heeft een nr waar ze over België zingen, ik weet niet vanbuiten welk maar staat volgens mij op Flick ot Switch En u moge gerust zijn dat er veel goeie dingen zijn verschenen, Hawaii LiegeLord , Satan (heb demo 'Guardian' ook) , wat had je nog? Hatrix Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: BEEEEDLAAAAAAM IN BELGIUM klinkt toch niet als: "Lose yourself in the Dutch Connection" (en dit nummer is een regelrechte voorloper van thrash) Ja, Hatrix Ik heb die SATAN demo helaas niet wel Executioner demo en natuurlijk "Court in the act" (ook een super-release)Toen ze Pariah werden was hun materiaal ook super (Blind fury toch minder). O, wacht wat ook een goede britse band was: Tysondog En Natuurlijk uit België Ostrogoth Full moon eyes, een van de beter mini's ooit!!!(Ik vind die zelfs beter als de eerste van Queenryche, serieus) |
|
quote:en ik moet dringend eens al die dingen die'k je beloofd heb branden, allemaal, sorry hoor Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
fuck ja tysondog, en Aragon, en Bitches Sin en enenenenenen -kwijl- TysonDog brengt me bij Neat records, nou dan ben ik geheel niet emer te stoppen IEDEREEEN meteen de drie dubbelCD's van Neatrecords kopen die onlangs verschenen!! allemaal 7"ers etc, puur NWOBHM!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: geeft niks, Ik heb overigens het debuut van Warrior al zelf gekocht. Zo een meesterlijke release moet je toch zelf hebben vind ik. Mara mocht je nog Silvermountain spul voor mij kunnen rippen. Altijd!!! En wat de beste debuutmini betreft, het is echt een foto-finish tussen Ostrogoth Sortilege H-bomb Mercyful fate |
|
quote:Ik doe mn best! en ik ga momenteel akkoord voor die debuutdinges, behalve dat er twee franse bands tss staan en Ostrogoth wint voor het meezinggehalte haha! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: hahahahaha. Een schrale troost voor je.Sindsdien hebben de Fransen het behorlijk laten afweten. Penumbra is okee en agressor (leven die gasten nog) is erg goed maar verder ken ik niet zoveel dat vreselijk super is uit Frankrijk. Nog een super Vlaamse band: Target (met een Nederlandse gitarist). Reunie tijd lijkt me. Jammer genoeg werd in een interview met Cyclone wel duidelijk dat die gasten ook nooit meer bij elkaar komen. Zonde, die vond ik ook erg goed. Wel eens live gezien met Blessed death in België. Dat was een briljant concert , Blessed death was trouwens ook een briljante band. |
|
ManowaR - The Power Of Thy Sword !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerschende Heersch !! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |