IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Heavy metal klassiekers Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-02-2003 15:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 6:53 schreef enforcer het volgende:
Thanx man dat is supertof van je, maar het gaat me echt om het origineel!
Heb je mischien iets waar je hem voor zou willen ruilen, en nee zeg nou niet voor de detente pricekiller CD HAHAHAHA

Nee hoor ik begrijp het perfect dat je hem niet kwijt wil, ik ben zlf ook zo HAHAHA

okee, heb jij de eerste twee van Chastain??? zoja, kun jij daar een kopietje van maken. Die kan ik nergens vinden en dat is natuurlijk niet zo leuk.

en wat Hirax betreft, heb je al eens op hun site gekeken? Daar verkopen we ook veel cd's.

Orion
Usericon van Orion
Posted 26-02-2003 15:52 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Hirax heerscht !! *valt dat niet onder thrash?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-02-2003 15:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 15:52 schreef Orion het volgende:
Hirax heerscht !! *valt dat niet onder thrash?

ja, maar sommige vinden het weer te hardcore enzovoort enzovoort. het is gewoon vette metal. die komen ook naar nederland dacht ik.

Orion
Usericon van Orion
Posted 26-02-2003 15:56 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

oja?

vet dat word weer tussen de owue lullen staan

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 26-02-2003 16:44 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Hirax is cool, ze spelen in ieder geval op bang your head, rare keus want erg groot zijn ze nooit geweest.

maar goed ik vind ze mega gaaf! die zanger is meer rob halford dan hardcore touwens, ik moet die not dead yet cd hebben!

50 EURO...........?????

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 26-02-2003 16:48 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 26 februari 2003 15:51 schreef attila_de_hun het volgende:
okee, heb jij de eerste twee van Chastain??? zoja, kun jij daar een kopietje van maken. Die kan ik nergens vinden en dat is natuurlijk niet zo leuk.

en wat Hirax betreft, heb je al eens op hun site gekeken? Daar verkopen we ook veel cd's.

Alleen de eerte Chastain is op de pricekillers verschenen en ja die heb ik, en die gaat nooit meer de deur uit HAHAHAHA, die is mega zeldzaam, heb hem nog maar 1 keer gezien en die heb ik.

Natuurlijk wil ik hem kopieren voor je mail me effe op mijn normale email adres, gratis vanzelfsprekend!

Die tweede (ruler of the wasteland is alleen op fems japan op Cd verschenen, en ook daar kwam ik pas recent achter was altijd in de veronderstelling dat ie niet op Cd was!)
en die is ook mega zeldzaam, ik zag hem op ebay gaan voor $ 85, die pricekiller van de eerste is denk ik nog duurder.

heb hem wel op LP, dei kan ik wel op Cd branden voor je als het OK is met jou om een Lp op CD gebrand te hebben!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-02-2003 12:31 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Een heavy metal heldin, en een heavy metal held !

Ik, Wil Schuurman

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 27-02-2003 18:38 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Hahahahaha, ik was vroeger zwaar verliefd op Doro, ik ken me die grote 4 delige poster nog herinneren van de Aardschok/metal Hammer mmmmmmm, die hing boven mijn bed .

Maar als ik nu hierboven weer eens zie....

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 01-03-2003 1:19 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

geen klassieker, wel erg gaaf!!

witchfynde

Sar'Goth the Warlock
Posted 05-04-2003 14:39 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

attack( return of the evil), attila ,axehammer, bullet, centurion (cross and black), crying steel, defender, elixer, exxplorer (symphonies of steel), fist, holocaust, killer & kraken
en al genoemd maar toch: manilla road, dit is echt geweldig!!

Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 05-04-2003 17:39 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

Manowar

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 05-04-2003 22:16 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

VAN HALEN

..

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-04-2003 22:24 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 maart 2003 1:19 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
geen klassieker, wel erg gaaf!!

witchfynde

is dat net zoiets als witchfynder general?
daar heb ik een elpee van, friends of hell.

errug gave black sabbath kloon.

Oud Vuil.

Sar'Goth the Warlock
Posted 19-05-2003 21:31 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

nee das iets anders hehe
tis wel beide tof
witchfinder general is idd wat meer richting doom, witchfynde is nwobhm,echter de 1e 4 albums erg verschillen, mijn favoriet is btw de 4e lords of sin en de 1e give 'em hell. zeer toffe band.

''demon - british standard approved'' pas ondekt echt een gaaf album!

Sar'Goth the Warlock
Posted 12-12-2003 11:30 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

omhoog met die heavy metal klassiekers!

verplichte kost!

brocas helm - into battle
angelwitch - angelwitch
holocaust - the nightcomers
blitzkrieg - a time of changes
axe witch - the lord of flies
warlord - and the cannons..
cirith ungol - king of the dead
witchfynde - give em hell
spartan warrior - s/t
slauter xstroyes - winterkill
running wild - gates to purgatory
chateux - fire power
bullet - no mercy
omen - battle cry
overlorde - medieval metal
jaguar - power games
cloven hoof - cloven hoof
rankelson - hungry for blood
obsession - scared for life
vault - no more escape
dark wizard - reign of evil
witchkiller - day of the saxons
sleeze beeze - look like hell
diamond head - lightning to the nations
overkill - triumph of the will
highway chile - storybook heroes
baron rojo - volumen brutal
fist - turn the hell on
ostrogoth - full moon eyes
killer - ready for hell
leaster maddox - gothic lore
heavy load - full speed at high level
grim reaper - see you in hell
blaspheme - blaspheme
demon - night of the demon
griffin - flight of the griffin
leatherwolf - s/t
krokus - headhunter
acid - acid
medieval steel - medieval steel
picture - diamond dreamer

and so on..

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 12-12-2003 11:38 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

'k ken er geen een

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2003 11:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 11:38 schreef DaVinz het volgende:
'k ken er geen een

Je bent dan ook een blekkie en houdt niet van echte metal.

Zeggen de namen DiamondHead en Krokus (heerschende Alice Cooper cover School's Out)je echt niks?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 12-12-2003 11:42 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 11:41 schreef Chelman het volgende:
Je bent dan ook een blekkie en houdt niet van echte metal.

Zeggen de namen DiamondHead en Krokus (heerschende Alice Cooper cover School's Out)je echt niks?

DiamondHead zegt me iets ja en Alice Cooper cover School's Out zeker ook... misschien als ik ze hoor maar anders...

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-12-2003 11:45 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Tyson Dog
Avenger (Ger)
Avenger (UK)
Raven
Running Wild
Warrant (Ger)
Stormwitch (Ger)
Atomkraft (UK)
Blitzkrieg (UK)
Tygers Of Pan Tang (UK)

Ach er zijn er zoveel, de meeste van deze platen zjin echt alleen voor die hards en zijn heel slecht geproduceerd...ik kan veel ervan wel waarderen..maar er zit ook veel doorsnee troep bij die nu uit kult beleving wat overgewaardeerd wordt

Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 12-12-2003 11:50 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Metallica: Master of Puppets.
....And Justice For All.

Megadeth: Countdown to Extinction.

Ozzy: Ossmosis.

This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-12-2003 11:52 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Volgens de pusristen valt dta zeker niet onder Heavy Metal....

Metallica en Megadeth zijn thrash/speed

Ozzy is meer hardrock...en zou Ozzmosis zeker niet als klassieker bestempelen eerder "Diary of a madman", "Blizzard of ozz" of misschien "no more tears"

Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 12-12-2003 11:59 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 11:52 schreef enforcer het volgende:

Ozzy is meer hardrock...en zou Ozzmosis zeker niet als klassieker bestempelen eerder "Diary of a madman", "Blizzard of ozz" of misschien "no more tears"

Hmmz dus meer bands als judas Priest enzo??

Waren eigenlijk ook meer m,n persoonlijke klassiekers.

Ben niet echt fan van de Heavy Metal tak.

This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-12-2003 12:01 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Judas Priest is inderdaad zeker Heavy metal maar dan niet obscuur he HAHAHAHAHA!

ja ik heb ook veel persoonlijke favorieten, maar dat maakt het nog geen klassieker, Ozzmosis is een goed album hoor, maar een klassieker...nee

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2003 12:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 11:52 schreef enforcer het volgende:

Ik vind Ozzy en Sabbath zeker Heavy Metal.

De slepende, zware riffs van Sabbath zijn w.m.b. het meest heavy wat ik ooit gehoord heb.

De platen van ozzy kan idd wat meer twijfel over bestaan maar het is echt geen hardrock. Ik ben wel met je eens dat Ozzmosis niet de sterkste is.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 12-12-2003 12:06 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik zou het zeker hardrock willen noemen...heb je Bark At the Moon, Blizzard od Ozz en Diary of a Madman wel eens gehoord, zitten zlfs Rock 'n Roll deuntjes tussen...

Het mist veel kenmerken van Heavy Metal zo als Palm Muted riffs, Double Bass, Hoge Vocalen (Ozzy is natuurlijk een vak apart HAHAHAH), dubbel Gitaarwerk etc...

zeker meer Rock als Metal...wel Heavy Rock dat heb ik met je eens, zeker de platen die ie met Zakk Wylde heeft gemaakt zou ik wel onder Metal durven scharen

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com