|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Goed! mar geduld ik heb nog steeds geen lege schijfjes hier (en weinig geld), maar ik moet je nog die Believer, ik loop volgende week om een doos en ga'k aan de slag Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ja, dat is waar en ik zou nog iets van Attacker voor je kopiëren? Doe maar op je gemak aan. Ik ben geduldig. |
|
quote:juist de bonus nummers op die Sentinel Steel heruitgaves was'k al vergeten! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Okee. Dus ik stuur twee cdtjs naar je toe.Ik zal de zaak opvullen met Casbah's Dinosaurs"Dat is een japanse cd waarvan ik bijn zeker weet dat je die niet hebt. |
|
quote:cava Ik kan voldouwen met andere cult dingen bvb Kraze en Byfist en Abacinate en weetikveel. terug ontopic: Crush - Kingdom Of The Kings Ostrogoth - Full Moon's Eyes Blasphème - Blasphème Running Wild - Gates To Purgatory Vengeance - Arabia Armored Saint - march o/t Saint Baron Rojo - Volumen Brutal Stryper - To Hell with the Devil Angus - Warrior Of The World Heavy Load - Full Speed At High Level (en de andere drie in feite) Faithful Breath - Gold 'n Glory ... [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 03-12-2002 21:43] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Iced Earth - Melancholy (nog niet zo oud, maar toch wel 'n klassieker) Van Halen - Ain't talkin' 'bout love en heeeel veel nummers van Manowar |
|
quote:Jezelf tot klassieker bombarderen telt niet Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik zou zeggen komt allen Stormrider eens aanschouwen, klassiekers verzekerd!!! ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote: ik stem voor!!! wanneer zijn jullie in de buurt?! |
|
quote:Moet ik idd dringend eens gaan bekijken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik heb net een geweldige Klassieker online gezet! Iedereen verplicht Attacker - Second Coming afhalen!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
the ace of spades (is wel hardrock maar ) true disco chick |
|
quote: Huh??? |
|
duidelijk tijd voor Hammerfall Hammerfall - Steel meet Steel en natuurlijk Templars of Steel Blind Guardian is ook Klassiek Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Judas Priest - The Ripper |
|
quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
# Everyone of us has heard the call, Brothers of True Metal proud and standing tall # # Heavy Metal or no metal at all # Manowar heeft wel een hoog cheese-gehalte maar ze zijn wel de echte heavy metal imho AC/DC is geen heavy metal trouwens, dat is gewoon de mooiste en beste rock and roll band allertijden, niet meer en niet minder "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Als ik toch iets van Stryper moet beluisteren luister ik eigenlijk liever naar "Soldiers under god's command". Vooral het titelnummer is redelijk aan te horen(helaas zit in een ander nummer met een sterke riff zo walgelijk stuk doewapwapwap refrein ). Armored saint is een superband die eigenlijk niks slechts hebben uitgebracht. Maar het is echt zo een band die tussen het wal en de schip vallen. Te hard voor de doorsneerockers, te soft voor de liefhebbers van het ruige genre. Jammer want ze zijn erg goed volgens mij. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-12-2002 13:15] |
|
quote:haha ja ok goed ntl, ik heb thwtd meer 'kick-ass' gevonden dan jouw favo... en Armored Saint is idd altijd onderschat geweest, echt zonde. Ik draai er wekelijks iets doro van A.S. zelfs. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ManowaR - Metal Daze Iron Maiden - Powerslave Judas Priest - Breaking the Law Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Witchkiller - Day Of The Saxons Battle Axe - Burn This Town Hawaii - One Nation Underground Iron Cross - Warhead Axewitch - Pray For Metal Sword - Metalized Cirith Ungol - One Foot In Hell Overdrive - Metal Attack Silver Mountain - Universe Wat ik nog eens klassieke Heavy Metal platen noem... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Had ik dat geweten. Ik heb dit weekend een ouwe vynil-plaat van Battle Axe weggegeven. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Kalf Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |