|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Cultklassieker! |
|
leuk topic, heb eerder ook veel gevist, vooral op witvis en snoek, heerlijk! Rustig aan het water zitten, plateau, zitkoffer, en een tich aantal hengels mee. Of tijdens het snoeken de waterkant afstruinen. Ik denk dat ik die shizzle maar eens uit de kast haal en een lekker potje ga vissen. Against God and Government |
|
quote: Nog meer een keer, dit blijft de meest geniale opmerking in de geschiedenis van dit forum :') [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-06-2007 22:24] |
|
Sportvissen,... Als je de vis erna terug smijt in een goede staat vind ik het ok, als het is om lekker te koken met verse vis vind ik het ook ok maar als je specifiek op haaien gaat vissen om erna de kaak van het dier te kappen (om amls troffee naar huis mee te nemen of om te verkopen) en de rest weer in het water gooit vind ik het een daad van puur onrespect tov dieren. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zo, weer mooi vroeg van het nest af. Hele dag weer even aan het water vertoeven. Mooi plekkie aan het riviertje De Tjonger opzoeken. Als het even niet wil bijten, kan ik ringslangen gaan zoeken, zit een leuke populatie daar. Wordt een mooi dagje. spelfout weggehaald... |
|
Against God and Government |
|
Zo, morgen vrij, dus een uitstekende gelegenheid om zo te gaan nachtvissen. spelfout weggehaald... |
|
Da's een flinke Blauwe Meerval zeg. Tering. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Een groene, zelfs. |
|
Met stipjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
De overeenkomst tussen vissen en darten is dat 't beide geen sport is. |
|
quote: :') |
|
Classic!1!! |
|
Ja, blijft mooi. |
|
quote:Mwa het bierdrinken brengt het sportieve element eraan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
dus daarom dragen ze altijd een zonnebril. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Jij snapt het. |
|
Één keer gevist, total fail. Zat lekker met een maat aan het water, beetje onderuitgezakt naar de dobber te kijken. Blowtje erbij, en nog een, want er gebeurt toch geen zak. En nog een, en dan te fakking stoned om nog op tijd te reageren als ik beet had. Niet mijn ding. |
|
Toen ik nog aan het meer woonde regelmatig erop uit geweest om te vissen. Niet helemaal mijn ding.. of wel.. weet nog niet. Ik ben als de dood dat ik beet heb. Ik ga die beesten er echt niet afhalen IEUW! Maar alles erom heen he, beetje in een bootje zitten, potje bier erbij en als gezelschap iemand die de halve wereld heeft gezien en een geweldige ouwehoer is. Snif.. ik mis het om aan het water te wonen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb me vannacht op een feestje waar enkele fanatieke snoekbaarsvissers aanwezig waren onder invloed van heel veel Hertog Jan een vispas laten aansmeren door de voorzitter van de Friese hengelsportfederatie. Binnenkort ga ik met ze mee en dan ga ik ook eens proberen om met kunstaas snoekbaars te vangen. spelfout weggehaald... |
|
Arme visjes. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 12-06-2011 16:44] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Inderdaad. Ik hoop dat hun boot omslaat. |
|
Snoekbaars is goed te eten, zegt men. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |