|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je dat al niet weet zul je helemaal wel niet weten wat "een tiet mee piellekes" zijn (is west brabants) . . . Antw: een kip met kuikentjes |
|
quote:lol ik blij dat de politie altijd voorbij rijd ( want die controleren dat toch? ) yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:wow dat lijkt me ook best vet om eens te doen, maar weet echt niet of ik het vaker zal doen, dus vind ik het beetje zonde om helemaal uitrusting voor te kopen, want mijn hengeltje zal het niet zo leuk vinden in de zee enig idee of je t ook kan huren ofzo, zon uitrusting? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Eergisteren inplaats van paling alleen maar 3 brasems gevangen.Nadat ik zeker wist dat Ice queen niet in de buurt was heb ik ze teruggegooid... spelfout weggehaald... |
|
paling lijkt me echt een kutvis om te vangen zeg, zo onwijs rond en glad yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Ik vis dan ook op stroeve vierkante paling spelfout weggehaald... |
|
quote: je meot hem ook op de grond leggen he, doek over de kopen. niks aan het handje paling heerscht! vis zelf veel op snoekbaars en brasum. hmm heb dit jaar nog niet eens gevist , denk ik nu ineens. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
snoekbaars is denk ik wel de mooste vis hier in nederland :D vis ik vaak op met chrishetmetaalhoofd beste vangst hebben wij hier in het kanaal tussen 10 en 1 met plug langs de kant slepen :D yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Voor mij blijft toch zeelt de mooiste vis Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
dat zijn toch van die groene gladjanussen? ooit wil ik ook nog op barakuda gaan vissen maar denk niet dat ik hier veel zal vangen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Ik vind jou meer het type om voor rolmopsen te gaan |
|
quote: Gatver,dat zijn die zuren Doe me dan een zoute haring spelfout weggehaald... |
|
quote:Visvakantie naar Italia. F*ck hippies |
|
en ik denk dat die baracuda mij eerder opeet dan ik hem lol yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
wazzaaaa, vandaag 24 baarzen op de kant getakeld samen met bas_bin_laden. baarzen en schnoeckbaarzen zijn de mooiste vissen vind ik. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
In Nederland wel, vroeger deed ik meer dan 1 kunstaas aan mijn hengel. En ving ik af en toe 4 Baarzen in een keer. Dat is natuurlijk verboden, maar dat boeide me niet. Baarzen jagen meestal in groepen, dus kreeg ik de hele groep aan mijn haak. F*ck hippies |
|
Is dat verboden? Je ziet er vaak wel meerdere achter je kunstaas aan zitten ja.. maarja 1 per keer is ook leuk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
1 keer had ik per ongeluk bijna 3 baarzen en een snoek aan. Gelukkig had ik de snoek wat later gevangen F*ck hippies |
|
Whaha. Schnoeken zijn lelijke rotvissen. Het is leuk todat ze uitgedrild zijn en je zit wat er aan je lijn zit.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Vandaag 2 keer een snoek van bijna 3 meter aan de lijn gehad,maar beide keren mis helaarsch. spelfout weggehaald... |
|
lol . Ik ga nooit meer zwemmen in Nederlands water! F*ck hippies |
|
quote: dr..dr..drie meter? Bruce Banner |
|
quote: Hehe,m'n zoon zag em jagen,en kwam hard naar mij toerennen met de mededeling dat er een gigantische snoek bij het sluisje zat,hij had z'n armen bijna 3 meter uitelkaar. Ik heb dat plekkie toen effe uitgekamd met een visje,en 2 keer had ik een aanbeet,maar het kreng was er niet uit te krijgen.Is volgens mij toch minstens een meter geweest. spelfout weggehaald... |
|
serieus dit zal ik nooit vergeten: ik was 3 jaar geleden ofzo eens met mn broer aan het vissen in het kanaal hier ( wat uitloopt op zee) me broer was aan het vissen op paling (ik op witvis ) op eens kreeg hij beet en wat voor 1, ik heb nog nooit zo'n grote paling gezien, zijn kop had serieus wel een diameter van 25a30 cm verdomme een dikke vette zeepaling. me broer had geen net bij hem dus ik snel naar wat andere lui rennen die ook zaten te vissen. Lui liepen mee en schrokken zich ook helemaal de tering. maar toen we het net wouden gebruiken brak me broer zn hengel/snoer. jezus wat een beest was dat mas volgens mij wel serieus wel 2 meter Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |