![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
gister 2 baarzen en een schnoek gevangen ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
*schop* vandaag een baars en 2 snoekbaarzen ![]() boeit dit iemand? ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote:omdat ik gistre ook weer een baarsch had ![]() yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
uhh ![]() Zijn hier verder dan helemaal geen kunstaaschvissersch? ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
zo net ff met chris 4 snoekbaarzen bove water getoverd, ik 1 hij 3 =D yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
Vroeger nog op dikkoppen gevist. Veel boeiender dan sportvissen. Groeien pootjes aan enzo, tof jong! mvg wk10 ![]() |
|
Mijn ouders sportvissen allebei. En allebei ook niet onverdienstelijk moet ik zeggen... Mijn vader maakt zelf dobbers en repareert hengels. Ik heb zelf toen ik 10 was wel eens gevist, maar het enthousiamse wan mijn ouders is nooit op mij overgeslagen. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote:wat zijn dikkoppen nu weer.... behalve mismaakte mensen? nieuwe plug gekocht onwijs goed :D yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
rofl dat is nou nog eens echt smaakvol als je ze goed bakt ![]() yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
quote: Moet je der wel een heleboel hebben ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
net een snoek van tussen de 40 en 50 cm met mn kleine kut hengel gevange :D yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
Gisteren was ik op Giesbeek (GLD), daar had een gast een Snoek van 1.22 meter gevangen! Dat beest was echt enorm groot, het dier ging wel dood, dus wat de sport nu van vissen is... ![]() Toch zonde als zo'n mooi beest dat zo lang heeft weten te overleven dood moet gaan omdat een of andere lompe zak zijn persoonlijk visrecord'tje wil verbeteren. [Dit bericht is gewijzigd door Colcothar op 04-08-2004 3:09] Suck on this ![]() |
|
dan is die gozer gewoon een lul, mijn snoek zwom weer vrolijk verder nadat hij de broek van chris het metaalhoofd had ondergescheten ![]() yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
Heb nu vakantie,en gisteren maar es een vergunning gehaald.Vanavond effe op paling! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Pas op visvakantie geweest, lekker een weekje dag (pen) en nacht (soundbox) karpervissen ![]() Zwaarste karper was 18 pond http://groups.msn.com/FrandalfsLair/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=22 (mag dat hoofd na een vermoeiende week? ![]() Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! ![]() |
|
quote: Das een flinke jongen!! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:hoe oud moet je eiglijk zijn voor een vergunning? yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
Haaaa, Mooi topic van chris. Vis zelf 1 x in de week op het strand aan zee. Mooi met een 5 meter stok met eenswing de onderlijn de zee in kwakken, ben geen binnenwatervisser dus de maatse vissen gaan de pan in. Iedereen eet hier wel vis dus zo hypocriet zijn ze wel om de vis in hun kanaal te proppen. ![]() Maar goed er hangt een aardige kunst achter en de scene is heel groot. Tegenwoordig ben ik zelf ook bezig met casting. Er wordt ook gesproken dat het een olympische sport gaat worden. Zo zie je maar weer dat vissen een sport kan zijn. Chris lekker vissen is het devies want het is lekker aan de waterkant dan in een dampig blow te gaan zitten. groetjes Draakje Let´s bring back the METAL ![]() |
|
Scene?? True sprtvissen? ![]() |
|
Walgelijk...dierenbeulen! ![]() ![]() |
|
quote:hee ijskonijn ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: 15 dacht ik.Dus ze trappen er niet meer in als ik zeg dat ik 14 ben... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: meervallen, dat zijn pas serieuze gasten. (ik vind overigens ook dat zo een beest weer levend terug moet worden gezet) ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |