|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
dacht inderdaad dat ik er vanmiddag twee voorbij heb horen komen in de sloot achter ons... schijnen weer aan het trainen geslagen te zijn voor het nieuwe seizoen i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: ROFL!!! Doen die dan aan illegale... euhm... vijverraces ofzo? |
|
Gebruiken ze ook doping? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
de vissers of de vissen? |
|
quote: Uhm.... gewoon allebei testen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
beiden speed geven, dan wordt het pas sportvissen |
|
quote:Nou, ik weet toevallig dat vissen enorm agressief worden van hennep. Hoewel het verboden is stoppen sommige vissers dat door hun lokvoer omdat het vissen trekt... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
KAn iemand tegen IQ zeggen dat die man die vis niet aan het verdrinken was, maar dat dat beestje hetfijn vind om onder water te zwemmen .. |
|
quote: Tering... Nu weet ik waar al die domme blondjes moppen vandaan komen.. |
|
quote: Dat snap ik trouwens niet helemaal he, hoezo vind je het erg dat je die vis niet uit zijn lijden kon verlossen? Als ik je goed begrijp was de vis dood gegaan voordat jij hem dood kon maken en dat vind jij jammer Suck on this |
|
quote: Je heb een sportvisvijvertje, en toch vind je vissen pure moord? En je hebt dus een gewonde vis 't water uit gehaald, waardoor deze dood ging? Da's ook niet echt slim... |
|
Yibbida Yibbida folks! |
|
haha, rex hunt heerscht www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Kan iemand deze uitspraak op t-shirts drukken?! Dit is mees-ter-lijk!! Verbal abuse is no substitute for the real thing. |
|
Sportvissen. ....bijdehande opmerkingen omtrent zoogdieren en vissen zijn niet nodig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:ROFL |
|
quote: Mijn god! Hilarisch whahahahahaha |
|
quote: ......briljant... spelfout weggehaald... |
|
quote: was hij wel lekker? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
in de totaal overbodige calorietellerfunctie op mijn telefoon staat vissen ook als activiteit en kost 876 Kj per uur dan is grasmaaien een intensievere sport met 1665 Kj per uur [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-07-2004 1:05] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
haha www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:Dat is net genoeg om een bakje zalmsalade te verbranden I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:IS dezelfde telefoon waar ook de 'periode'kalender zit ... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |