|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Die zou ik niet graag om mijn arm willen hebben. F*ck hippies |
|
oftewel boereklap Uit liefde voor ZM. |
|
toch is het zo , he snoek van 3 meter *hmm volgens mij was die diameter wat overdreven heb het even uitgetekend hehe , maar er maar 15 cm van [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 23-08-2004 13:04] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Palingen zijn lelijk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
idd, palingen zijn lelijk, maar wel erg lekker. Net zoals een hoop andere vissen. Alleen waterkonijn vind ik wat minder. Maar da's dan ook weer geen visch. [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 25-08-2004 10:48] |
|
Gevraagd: Importeur van hoogwaardige visboten/roeiboten varierend van 2.10m tot 4.80m. Misschien dat de heen watersporters toevallig op de hooget zijn van een aantal bedrijven die dergelije artikelen importeren? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ok: WAAROM? |
|
quote:Dan kan IJskonijn de vissen op de Noordzee gaan redden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Waarom zou je mij een tip geven of waarom zou ik op zoek zijn? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dat laatste |
|
|
|
quote: Ik wil ze verkopen uiteraard. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
waarom in gothsnaam? |
|
quote: Euhh,om centjes te verdienen? spelfout weggehaald... |
|
Zometeen effe met kunstaas achter snoek aan. Meer voor het uitwaaien dan voor het vissen hehehe. spelfout weggehaald... |
|
kunstaas sucks , zo vaak mee gevist en godverdomme nog NOOIT iets gevongen met die troep. nee geef maar maar witvis als aas Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hmm alweer terug dus. Windkracht 109 zo ongeveer recht in de smoel en een gevoelstemperatuur van -76 @Orion; geen tijd en zin om witvis te vangen. En sinds levend aas niet meer mag vind ik eigenlijk geen flikker meer aan vissen. spelfout weggehaald... |
|
Vissen voor de lol is voor mietjes zonder enig gevoel van inlevingsvermogen. Snap niet dat het nog niet verboden is overal. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Bla bla spelfout weggehaald... |
|
quote: Ga vissen redden met Icequeen |
|
quote: LOL spelfout weggehaald... |
|
whaha morgen ga ik misschien ook maar eens de baarzen achter hun broek zitten www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Heb me ook weer een hengel aangeschaft. Vant weekend effe flink uitproberen spelfout weggehaald... |
|
Zo, mooi vroeg van bed. Koelbox zo effe laden en dan de hele dag ouwerwets aan het water hangen spelfout weggehaald... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |