|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik las net op een ander forum en op de baroeg site dat dissection naar ons land komt! 9 dec in Hengelo. |
|
Stoer; Daar ga ik vast wel ff kieken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Aanwezig!!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Heers , daar MOET ik bij zijn!!! (De vorige keer gemist ) - Mutatis mutandis - |
|
oeh, denk wel dak ff kom kijke wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dan zit ik in de Metropool!!!! |
|
Ahaaanwezig |
|
Vette shit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: M.a.w je bent er... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Kewl. Wanneer begint de vvk? |
|
Dat wordt dan weer proppen. Daar zie ik nu al tegen op. Is er geen linkje naar wat meer info ofzo, andere (grotere) zalen? *geen zin om te zoeken* Oud Vuil. |
|
alleen deze 2 shows in NL en 1 in België |
|
Kan me niet boeien of het proppen wordt of niet, ik sta vooraan! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ach, dan komen ze later vast nog wel een keer terug. Al dat gedrang, neen, dank U. Oud Vuil. |
|
quote: Dit is de enige tour waarbij ze alleen het materiaal van "The Somberlain" en "Storm of the light's bane" spelen. Daarna duiken ze de studio in voor het nieuwe album, en daarna doen ze daar een release-tour voor. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Dat heb ik toch al een keer gezien. In de baroeg (dacht ik, tis alweer een tijd geleden). Toen stond ik wel vooraan, trouwens. Hehehe. Oud Vuil. |
|
|
|
zeker aanwezig 'Vo |
|
90% van optredens in baroeg wordt ziezo gecanceld maar als dit door gaat zal ik er zeker zijn |
|
Tof, ik probeer wel wat te regelen. |
|
quote: Fijne knul, noem mij eens even meer dan 1 concert op wat er dit jaar niet door is gegaan? Bovendien: indien een concert in Baroeg niet doorgaat, dan kunnen we daar zelf NOOIT iets aan doen. Als een band of een boekingskantoor de tour cancelt, dan ben je als zaal natuurlijk machteloos. Van dit soort geouwehoer word ik als organisator erg moe. Ga zelf wat regelen of zo... [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 23-07-2004 8:23] |
|
Hey, kan SoulreaveR dan niet als voorprogamma staan?!!!! Kijk maar ffkes op: http://soulreaver.wingsofdeath.nu |
|
quote: Of beter nog: Judgement Day! Ik ben sowieso aanwezig. Is de vvk al begonnen? |
|
Nee, vvk is nog niet begonnen. Het is pas in december ook hè |
|
Nee, nu een x wij hoor... ik heb daar nog nooit gestaan!! En is wel leuk daar komen veel lui die ik altijd tegen kom op festivals enzo... de Baroeg heerscht (als ik die verhalen allemaal zo hoor) Dusch... ik kom zowiezo ff een halen dan! [Dit bericht is gewijzigd door Stringz op 23-07-2004 9:14] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |