|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nuclear Assault I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik gok dat Dissection zijn eigen support meeneemt, en dat er dan dus niets meer bijpast. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ja als je zo gaat denken lukt het nooit. Altijd 't proberen waard |
|
quote: nou en? |
|
quote: Hehehe, dat is waar. *kijkt Leon lief aan* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Je zal meer moeten doen dan hem alleen lief aan te kijken. Enne als er bands zijn die willen spelen in Baroeg, stuur dan een promo op. |
|
quote: Leon heeft allebei onze cd's |
|
quote: Nou, ik denk dat de meeste metalmannen daar niet gevoelig voor zijn, bij een gothic daarin tegen zou het misschien nog werken. |
|
quote: Hahahahahahaha. Pim, Leon heeft onze cd's al. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Heren, het was een opmerking in het algemeen. Dat Leon de CD's van jullie bands al heeft weet ik ook wel. Maar bijv. Soulreaver zou er goed aan doen om opnemase te sturen. Ik denk niet dat hij (Leon) zo maar elk bandje neerzet. |
|
dan moet het TMDC worden, zij zijn "niet zomaar een bandje" - Mutatis mutandis - |
|
quote: Shit, daar gaat mijn kans What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: indeed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: LOL alle bands waar ik me echt op verheugde in de Baroeg werden gecancelled....NUCLEAR ASSAULT, AGENT STEEL, OVERKILL en dat zijn vast niet de enige gigs geweest! |
|
Dissection in de baroeg? Als ik kan komen, dan kom ik... |
|
Het is nou eindelijk bevestigd, met Watain als support act |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Hell Yeah! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Alsjeblieft? |
|
quote: Watain heerscht! Ik ga denk ik wel, maar dan niet voor Dissection. |
|
quote: ik ook "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Prachtig, ik ben benieuwd hoe de nummers van "Casus Luciferi" gebracht gaan worden. Verder ben ik ook benieuwd naar Dissection. De hype heeft in die zin effect gehad dat ik benieuwd ben naar wat ze ervan waar zullen maken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tegen die tijd even zien of ik erheen kan, lijkt me wel leuk |
|
Ik kom daar ook zeker even langs [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 15-09-2004 14:10] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |