IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 10 december: Dissection in de Baroeg Vorige pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2004 17:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

maar dat was wel tíjdens Watain, als ik het goed heb?

der_fuhrer
schrijft drinkt eet en denkt rechts
Usericon van der_fuhrer
Posted 11-12-2004 17:52 by der_fuhrer Wijzig reactieProfiel van der_fuhrerQuote dit bericht

ja t klopt inderdaad geloof ik wel nu je het zegt ja, maar het was het idee van averse sefira (aldus volgens wrath zelf)

links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!!

der_fuhrer
schrijft drinkt eet en denkt rechts
Usericon van der_fuhrer
Posted 11-12-2004 17:52 by der_fuhrer Wijzig reactieProfiel van der_fuhrerQuote dit bericht

het was ook averse die het podium opkwam en ze gooide

links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 11-12-2004 18:28 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Details, details... Het was tijdens Watain, die dee keer gewoon alweer stonken!
Ik vond Dissection gewoon goed in de Metropool, goed geluid, best strak, goede setlist, kortom, weinig te zeuren!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 11-12-2004 18:29 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

quote:
Op 11 december 2004 15:16 schreef DecomposingBitch het volgende:
In de Metropool waren een paar stamgasten van de Baroeg, en raad eens waar die te vinden waren? Juist, aan de bar... (No offense Pim e.a.)

No offense taken. Dat wij bij de bar stonden had meerdere redenen. De belangrijkste is dat je dicht bij het bier bent en je dus niet continu tussen mensen door moet wringen om wat te bestellen. Daarnaast had je vanf de bar een erg goed uitzicht op het podium. Ik was niet voor niks in Hengelo, ik wilde de band ZIEN.

Waarom zou je bij een concert altijd moeten bangen of de pit in moeten? Die tijd ligt lang achter mij, ik kijk nu wel naar een band en ik geniet er niet minder van.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2004 18:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

okay, maar je gaat me niet vertellen dat je goed zicht hebt op het podium als je aan de bar zit. Dan kan je nog beter met je kop in de pisgoot gaan liggen.

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 11-12-2004 18:35 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Ik neem aan dat je het nu over de baroeg hebt?
In dat geval kan je vertellen dat ik daar niet altijd aan de bar zit, sterker nog bijna nooit bij optredens. Bands die me interesseren zal ik zeker van dichtbij bekijken.

Ga gerust door met generaliseren.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2004 18:36 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ja ik had het over de baroeg.
Nog meer generaliseren? dan moet je meer posten

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 11-12-2004 18:37 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 18:29 schreef Der_Pim het volgende:
No offense taken. Dat wij bij de bar stonden had meerdere redenen. De belangrijkste is dat je dicht bij het bier bent en je dus niet continu tussen mensen door moet wringen om wat te bestellen. Daarnaast had je vanf de bar een erg goed uitzicht op het podium. Ik was niet voor niks in Hengelo, ik wilde de band ZIEN.

Waarom zou je bij een concert altijd moeten bangen of de pit in moeten? Die tijd ligt lang achter mij, ik kijk nu wel naar een band en ik geniet er niet minder van.

Ik wilde de band ook ZIEN, ik stond ook op de verhoging en niet vooraan... Dus ik ben neit beter dan jullie. Ik headbang alleen nog als ik de band al eens gezien heb en als ik het echt goed vind... (en drank wil ook wel eens helpen) En de pit daar waag ik me liever niet in...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 11-12-2004 18:39 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Dan moet je eens vaker in baroeg komen, dan kan je zien wat er waar is.
De "generaliseren-opmerking" was niet specifiek tegen jou bedoeld maar meer in het algemeen als het over Baroeg gaat.
Het lijkt wel of iedereen daar altijd met de armen over elkaar aan de bar staat bij concerten.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2004 18:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Tja, dat met armen over elkaar valt wel mee, maar ik vind het publiek wel vaak 'kalm' in de baroeg.

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 11-12-2004 18:44 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Wellicht heeft dat te maken met het feit dat er vaak bands spelen?
Daarentegen is het in andere zalen ook vaak kalm, Zaandam bijvoorbeeld, maar daar spelen dan weer minder bands.
Ik heb er geen verklaring voor.

Ik zal zo eens kijken of het kalm is bij de metalcore bands die vanavond in Baroeg spelen.

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 11-12-2004 18:47 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 11 december 2004 18:39 schreef Der_Pim het volgende:
De "generaliseren-opmerking" was niet specifiek tegen jou bedoeld maar meer in het algemeen als het over Baroeg gaat.

het is verder ook helemaal geen aanmerking op de baroeg maar op het gross van het publiek dat daar tegenwoordig vaakt rond hangt. aantal jaren geleden was de sfeer stukken beter maar de nieuwere generaties metal lui die in de baroeg komen zijn gewoon vaak erg lam

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-12-2004 9:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 18:29 schreef Der_Pim het volgende:

Goed gesproken. Konden mijn woorden zijn

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-12-2004 11:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

volgens mij mogen de ouwetjes niet meer rossen van de verzekering... en van de moeke de vrouw

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-12-2004 11:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehe, ik denk dat de ouwtjes wel genoeg gerost hebben in het verleden. Ben ook niet meer de jongste (ik spreek dan nu voor mezelf).
Maar dat wil niet zeggen dat we niet meer mogen genieten van een goede pot metal
Trouwens, bij sommige bands gaan die nekspieren vanzelf los. Als Entombed oude nummers speelt kan ik me niet meer beheersen hahaha

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-12-2004 15:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 december 2004 11:53 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hehe, ik denk dat de ouwtjes wel genoeg gerost hebben in het verleden. Ben ook niet meer de jongste (ik spreek dan nu voor mezelf).

Pfff 29 jaar; ouwe zak ; gisteren 40-ers zien rossen op INRI...

quote:
Trouwens, bij sommige bands gaan die nekspieren vanzelf los. Als Entombed oude nummers speelt kan ik me niet meer beheersen hahaha

Zie je wel dat je het nog kan

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 13-12-2004 18:10 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Dissection in de Metropool was heerschend!

Watain is op zich wel ok, maar paste niet echt in het voorprogramma van Dissection.
Jammer van de wierrook, I hate it Maar het was een gave avond, veeeeel nummers kwamen er voorbij. Thorns of crimson Death, Hellyeah!
Ik heb trouwens heel veel gemerkt van zijn geestbeinvloedende muziek
Gewoon een goeie band, geen gedoe eromheen please!

Lord Satanicus
Black Metal Addict
Usericon van Lord Satanicus
Posted 14-12-2004 1:05 by Lord Satanicus Wijzig reactieProfiel van Lord SatanicusQuote dit bericht

DISSECTION YEAHHHH

BLACK METAL GENOCIDE !!!!

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-12-2004 1:09 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com