IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 10 december: Dissection in de Baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
ouwe
Usericon van ouwe
Posted 11-12-2004 14:49 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

bij watain was er ook al wierook aan.
en bij malle kale stroomde inderdaad de zaal leeg, wij stonden op zo'n knooppunt, en het was gelijk druk aan de bar, haha!
dat nummer 'i am the earth' vond ik erg gaaf

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 11-12-2004 14:49 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Na the somberlain speelde men nog "A Land Forlorn" (afsluiter).

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2004 14:50 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-12-2004 14:50]

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 11-12-2004 14:50 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 14:48 schreef Digerdoden het volgende:
watain had ook wierook aangestoken, wierook stinkt gewoon

Ok, wierook sinkt idd, maar dat was geen wierook wat ik rook onder Watain, eerder dode dieren... Of dagenlang ongewassen lijven... (geen duiven dit keer...)

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 11-12-2004 14:51]

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2004 14:51 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hehe, die zanger zal wel een dooie kip uitgeperst hebben boven zijn shirt.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 11-12-2004 14:55 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

dat hij er smerig uitzag is in ieder geval een feit, hehe

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2004 15:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

jammer dat er weinig gebeurde verder. Vond het publiek maar kalm.

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 11-12-2004 15:01 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 11 december 2004 15:00 schreef aerodis het volgende:
Vond het publiek maar kalm.

altijd in de baroeg

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2004 15:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

godverdomme, had wel wat meer verwacht eerlijkgezegd.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-12-2004 15:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 december 2004 15:01 schreef Rensykdom het volgende:
altijd in de baroeg

Altijd? Dus de stamgasten zijn eigenlijk praktisch allemaal lamme zakken?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-12-2004 15:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 14:50 schreef DecomposingBitch het volgende:
Ok, wierook sinkt idd, maar dat was geen wierook wat ik rook onder Watain, eerder dode dieren... Of dagenlang ongewassen lijven... (geen duiven dit keer...)

Hehe inderdaad.

Gaaf was het.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2004 15:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

haha, die poster met handtekeningen vond ik wel een aanfluiting

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 11-12-2004 15:14 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 11 december 2004 15:08 schreef Mutilator het volgende:
Altijd? Dus de stamgasten zijn eigenlijk praktisch allemaal lamme zakken?

yup de mensen die er altijd komen staan of met hun armen overelkaar stijf in de zaal, of hangen aan de bar en komen de hele avond niet eens in de buurt van het podium
( nou ben ik er 1 keer geweest op een goffik avond en toen stonden ze wel allemaal te dansen en dergelijke)

DecomposingBitch
Schwa
Posted 11-12-2004 15:16 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

In de Metropool waren een paar stamgasten van de Baroeg, en raad eens waar die te vinden waren? Juist, aan de bar... (No offense Pim e.a.)

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 11-12-2004 15:16 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 15:13 schreef aerodis het volgende:
haha, die poster met handtekeningen vond ik wel een aanfluiting

haha klopt even 3 euro voor een poster met gedrukte handtekeningen

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-12-2004 15:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 december 2004 15:14 schreef Rensykdom het volgende:
yup de mensen die er altijd komen staan of met hun armen overelkaar stijf in de zaal, of hangen aan de bar en komen de hele avond niet eens in de buurt van het podium
( nou ben ik er 1 keer geweest op een goffik avond en toen stonden ze wel allemaal te dansen en dergelijke)

quote:
Op 11 december 2004 15:16 schreef DecomposingBitch het volgende:
In de Metropool waren een paar stamgasten van de Baroeg, en raad eens waar die te vinden waren? Juist, aan de bar... (No offense Pim e.a.)

Ik dacht dat het een typisch Randstad-randverschijnsel was maar dit is nóg een tikkie erger...ieder z'n ding maar het blíjft ongelofelijk suf...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

DecomposingBitch
Schwa
Posted 11-12-2004 15:29 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik stond ook niet te headbangen (net beter van een stevige griep, is headbangen niet echt verstandig) maar om nou aan de bar te gaan hangen als je 15 euri voor een kaartje hebt betaald....

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 11-12-2004 15:29]

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 11-12-2004 15:41 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

Ik vond het niet eens zo'n geweldig optreden. 't geluid was vrij kut - te veel bass/drums en te weinig gitaar, vooral de tweede gitaar stond veel te zacht. En verder maakte Jon nogal wat foutjes.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-12-2004 15:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vond het een goed optreden. Ik heb er van genoten. Helaas gingen veel overgangen in de meest (in mijn ogen) mooie nummers niet helemaal vlekkenloos.

Achteraf nog even met John gesproken. Wat een klein ventje. Erg aardig overigens..(!!!) Maar hele enge ogen die zo door je heen priemen. Ik vond het wel een grap dat er een security gast bij stond die nóg kleiner dan John was. hahahah.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

carnal forge
Usericon van carnal forge
Posted 11-12-2004 16:34 by carnal forge Wijzig reactieProfiel van carnal forgeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/necrobutcher

quote:
Op 11 december 2004 15:16 schreef ouwe het volgende:
haha klopt even 3 euro voor een poster met gedrukte handtekeningen

ik heb zon poster, gratis maar die handtekeningen waren niet gedrukt, waren met rode viltstift gemaakt, mis er wel 1 stonden er maar 3 op

Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 11-12-2004 16:44 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2004 22:26 schreef Valorian het volgende:
Yep wordt weer lekker druk morgen.. leuk trouwens dat de gardarobe in de Baroeg altijd maar plaats biedt voor een paar jassen, waardoor je als je niet heel vroeg komt alleen nog maar kan kiezen tussen óf de hele avond je jas aan houden, óf je jas in de auto laten liggen, welke ongetwijfeld een pokke-eind verderop geparkeerd moet worden (omdat de parkeerplaatsen voor de deur immers al bezet zullen zijn door die paar mensen die wel vroeg zijn..) en je dus in de vrieskou in je t-shirt door ROtterdam mag slenteren ..

Heersend.. ik hoop dat Dissection de moeite van een lange reis waard zal zijn..

dan hou je toch gewoon je jas aan?

haha ga je echt alleen in 1 shirt in de avond over straat in de winter ?

Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 11-12-2004 16:47 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 22:06 schreef Vlkodlak het volgende:
Inderdaad viel mij ook tien keer mee

Je bedoelt dat het geluid voor de verandering eens niet zo teringhard stond, zodat je niet per se oordopjes nodig had om een gehoorbeschadiging te voorkomen

oordopjes ? wat zijn dat ?

svartsyn
Usericon van svartsyn
Posted 11-12-2004 17:05 by svartsyn Wijzig reactieProfiel van svartsynQuote dit bericht

Zijn er soms mensen die het concert opgenomen hebben? Begin jaren 90 werden de concerten in de BAroeg altijd opgenomen.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2004 17:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

er liep wel een kerstman rond met een camera idd.

der_fuhrer
schrijft drinkt eet en denkt rechts
Usericon van der_fuhrer
Posted 11-12-2004 17:47 by der_fuhrer Wijzig reactieProfiel van der_fuhrerQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2004 14:50 schreef DecomposingBitch het volgende:

jij doelt op het consert in de goudvishal tijd geleden of niet???
Dat was namelijk niet watain met dode duiven maar averse sefira

links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com