|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Na the somberlain speelde men nog "A Land Forlorn" (afsluiter). What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-12-2004 14:50] |
|
quote: Ok, wierook sinkt idd, maar dat was geen wierook wat ik rook onder Watain, eerder dode dieren... Of dagenlang ongewassen lijven... (geen duiven dit keer...) [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 11-12-2004 14:51] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
hehe, die zanger zal wel een dooie kip uitgeperst hebben boven zijn shirt. |
|
dat hij er smerig uitzag is in ieder geval een feit, hehe |
|
jammer dat er weinig gebeurde verder. Vond het publiek maar kalm. |
|
quote: altijd in de baroeg |
|
godverdomme, had wel wat meer verwacht eerlijkgezegd. |
|
quote: Altijd? Dus de stamgasten zijn eigenlijk praktisch allemaal lamme zakken? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hehe inderdaad. Gaaf was het. |
|
haha, die poster met handtekeningen vond ik wel een aanfluiting |
|
quote: yup de mensen die er altijd komen staan of met hun armen overelkaar stijf in de zaal, of hangen aan de bar en komen de hele avond niet eens in de buurt van het podium ( nou ben ik er 1 keer geweest op een goffik avond en toen stonden ze wel allemaal te dansen en dergelijke) |
|
In de Metropool waren een paar stamgasten van de Baroeg, en raad eens waar die te vinden waren? Juist, aan de bar... (No offense Pim e.a.) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: haha klopt even 3 euro voor een poster met gedrukte handtekeningen |
|
quote: quote: Ik dacht dat het een typisch Randstad-randverschijnsel was maar dit is nóg een tikkie erger...ieder z'n ding maar het blíjft ongelofelijk suf... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik stond ook niet te headbangen (net beter van een stevige griep, is headbangen niet echt verstandig) maar om nou aan de bar te gaan hangen als je 15 euri voor een kaartje hebt betaald.... [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 11-12-2004 15:29] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik vond het niet eens zo'n geweldig optreden. 't geluid was vrij kut - te veel bass/drums en te weinig gitaar, vooral de tweede gitaar stond veel te zacht. En verder maakte Jon nogal wat foutjes. Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
Ik vond het een goed optreden. Ik heb er van genoten. Helaas gingen veel overgangen in de meest (in mijn ogen) mooie nummers niet helemaal vlekkenloos. Achteraf nog even met John gesproken. Wat een klein ventje. Erg aardig overigens..(!!!) Maar hele enge ogen die zo door je heen priemen. Ik vond het wel een grap dat er een security gast bij stond die nóg kleiner dan John was. hahahah. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ik heb zon poster, gratis maar die handtekeningen waren niet gedrukt, waren met rode viltstift gemaakt, mis er wel 1 stonden er maar 3 op |
|
quote: dan hou je toch gewoon je jas aan? haha ga je echt alleen in 1 shirt in de avond over straat in de winter ? |
|
quote: oordopjes ? wat zijn dat ? |
|
Zijn er soms mensen die het concert opgenomen hebben? Begin jaren 90 werden de concerten in de BAroeg altijd opgenomen. |
|
er liep wel een kerstman rond met een camera idd. |
|
quote: jij doelt op het consert in de goudvishal tijd geleden of niet??? Dat was namelijk niet watain met dode duiven maar averse sefira links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |