|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
fukk je moeder. |
|
quote: Volgens mij spelen ze weinig nieuwe nummers. |
|
quote: Ze hebben 1 nieuw nummer gespeeld. Voor de rest alleen klassiekers. |
|
oh goodie, dan ga ik over 10 jaar maar eens kijken als ze dan weer spelen hier We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Wat zonde, ik was net zo benieuwd naar de nieuwe cd. |
|
Ze hebben gelukkig maar 1 nieuw nummer gespeeld... En in de zaal was ook meteen te merken dat dat nummer niet zo gewaardeerd werd... Ik hoop echt niet dat dat nummer representatief is voor de nieuwe full-length cd.... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Vind het nummer live mooier dan die sample wat laatst op internet te vinden was/is. Is zeker geen slecht nummer, maar een stuk rustiger (vergelijkbaar met Where Dead Angels Lie). Was gisteren een vet goed optreden!!! Geluid stond een beetje aan de zachte kant, maar verder.... Rete strak en wat maakte die Jon er een mooi showtje van. De rest van de band stond wat stil, maar dat zal wel moeten van de grote baas. |
|
Foto's van Dissection in Hengelo: http://members.lycos.nl/panzerfauscht Vet concert Ja gelijk heb je trouwens, over dat Jon wel helemaal de man is. De rest zijn een soort etalagepoppen oid, maar wel goede muzikanten. Heb trouwens ook nog nooit iemand zo zien zweten als Jon Nodtveidt gister zeg [Dit bericht is gewijzigd door Nibiru op 10-12-2004 21:42] "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Inderdaad viel mij ook tien keer mee quote: Je bedoelt dat het geluid voor de verandering eens niet zo teringhard stond, zodat je niet per se oordopjes nodig had om een gehoorbeschadiging te voorkomen |
|
Erg gaaf optreden.. Gelukkig bleef het inderdaad bij maar een nieuw nummer (wel typisch overigens, aangezien er 2 nummers op die mini staan.. lol) .. Van mij had er nog wel meer Somberlain werk gemogen .. Ik geloof dat ze nagenoeg alles van Storms.. hebben gespeeld, een stuk of 3, 4 nummers van The Somberlain, dat nieuwe nummer en die Venom cover (elisabeth bathory) .. Ik vond het geluid trouwens erg goed. Het stond inderdaad niet zo belachelijk hard, en dat bevestigde alleen maar dat een band als Dissection het niet hoeft te hebben van volume maar gewoon van het enorm pakkende gitaarwerk en een berg aggressie in de muziek Jon zei na afloop trouwens dat ze waarschijnlijk ook wat festivals gaan doen tegen de zomer |
|
Was een erg gaaf optreden! Helaas moest ik na The Somberlain weg. Welk(e) nummer(s) hebben ze hierna nog gespeeld? Verder was Jon lekker op dreef, hij had veel contact met het publiek! Die gitarist stond daar maar wat bij, en trok het hele optreden hetzelfde gezicht. Maar het was zeker een geslaagd avondje! Is Elizabeth Bathory niet van Tormentor? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 11-12-2004 12:12] |
|
quote: Wat ken je nog meer van die band? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Niks, maar in de post boven mij stond dat die van Venom was. |
|
quote: Heheheh die was vast in de war met Countess Bathory. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
concert was rete gaaf, alleen dat nieuwe nummer kon ik niet waarderen, verder prima vermaakt, nog ff met seth en jon lopen dom lopen lullen, en jon nog ff een cdtje en een shirt, drumstokje(gesigneerd), poster afhandig gemaakt |
|
ik vond dissection erg slaapverwekkend "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Verfrissende mening; waarom precies? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: vooral de stem van de zanger, en teveel rustige stukken door de muziek heen. ik kwam dan ook voor watain "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
geweldig wat een sukkel die valorian... 2 nummers op die nieuwe mini... ja aap!.. dat andere nummer is een prutsige versie van unhallowed.. en die hebben ze ook echt wel gespeeld... om over de stomme venom/tormentor fout nog maar te zwijgen dat nieuwe ding viel me live errug mee, maar had dat stiekum al verwacht.. het gitaargeluid op die mini is niet dissection en zoals gisteren dat nummer gespeeld werd klonk t veel 'dikker' iedereen loopt te zeiken dat t zo eentonig is : dat nummer over die leugenachtige dooie engels is ook een repeterend en repeterend en repeterend ding en daar hoor je nooit iemand over... verder hebben wel meer nummers van dissection een 'had wel bondiger gekund' factormaar lekker belangrijk t was zeker een erg okee optreden waarbij ik als kanttekening wil plaatsen dat ik de drums een beetje te clinisch vond klinken en ik hier en daar vond dat jon z'n stem wat vlak klonk.. m.a.w. ik miste een deel van de intensiteit en gevoel wat t op plaat zo 'lekker' maakt ik hoor trouwens nog niemand over het almachtige watain... |
|
kankerkankerkanker. Fukk Dissection! Watain heeft de verwachtingen die ik had zeker waargemaakt! |
|
die zanger stond er na het optreden ook maar zielig bij te kijken |
|
godver, wat een asociaal figuur is dat, geweldig. |
|
Watain stonk een uur in de wind! En verder... Ach ik zal wel niet trui genoeg zijn, maar ik vond de meeste nummers vrij saai, een paar gave nummers zaten er wel bij. Volgens mij had Dissection die wierook aangestoken om de stank van Watain weg te krijgen. En Maha Kali heeft wel een paar leuke ideeen maar on die nou 100 keer in een nummer te herhalen... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: watain had ook wierook aangestoken, wierook stinkt gewoon "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |