IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Slaapverlammingen Vorige pagina | Volgende pagina
Vinay
Usericon van Vinay
Posted 05-08-2004 2:07 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 3 augustus 2004 15:10 schreef DeadBitchFuck het volgende:

"Heeft u een probleem? Dan is dat uw probleem!"

problemen die jezelf niet kan oplossen , kan je op een forum posten zodat , anderen een oplossing kunnen aandragen , of je kunnen leren het probleem op te lossen .
lijkt me juist goed voor de waarde van het forum .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 05-08-2004 19:06]



DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 05-08-2004 14:31 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2004 17:04 schreef Misanthrope het volgende:
En waarom maak je er dan ons probleem van dat jij er een probleem mee hebt dat wij een probleem hebben?


Dat doe ik niet, ik beweer nergens dat ik hier een probleem mee heb.


PS Misanthope, gefeliciteerd met wat waarschijnlijk de langste zin is die je op dit forum hebt gepost. Ga zo door!

[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 05-08-2004 14:32]


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 05-08-2004 14:33 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2004 21:30 schreef Count Usher het volgende:
Good point.





attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-08-2004 14:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik heb overigens wel eens last van "werkverlammingen". dan lukt het maar niet op het werk en heb ik veel zin om "effe" naar bijv. ZM te gaan.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-08-2004 15:02 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2004 14:31 schreef DeadBitchFuck het volgende:
PS Misanthope, gefeliciteerd met wat waarschijnlijk de langste zin is die je op dit forum hebt gepost. Ga zo door!
Ik heb wel eens langere zinnen gepost hoor.
Kun je niet op een andere manier zeggen dat ik gelijk had en dat je eigenlijk alleen maar wat liep te zeiken?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 05-08-2004 15:12 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 5 augustus 2004 14:31 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Dat doe ik niet, ik beweer nergens dat ik hier een probleem mee heb.


PS Misanthope, gefeliciteerd met wat waarschijnlijk de langste zin is die je op dit forum hebt gepost. Ga zo door!
kijl, nu maak je er dus een probleem van


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 05-08-2004 17:40 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2004 15:12 schreef HgarrothwulfF het volgende:
kijl, nu maak je er dus een probleem van


Leg dat eens uit?

Met andere woorden: is dit gewoon een loze opmerking of heb je echt nagedacht over wat je schreef alvorens je schreef?


[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 05-08-2004 17:53]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-08-2004 17:44 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb ook wel eens een verlamming, vooral in de ochtend.

Meestel blijkt het dan een odol te zijn


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 05-08-2004 18:17 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 1 augustus 2004 14:08 schreef Morningrise het volgende:
Dat lijkt me echt kut

Ik zou eens proberen wat alcohol te drinken voor je gaat slapen. Serieus, ik slaap daar altijd vaster door.


Alcohol slaap je juist oppervlakkiger door, je sjaap wordt minder diep en dus eigenlijk slechter van kwaliteit.

*sry, late reactie*

[Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 05-08-2004 18:19]


~ By the fallen one I shall arise ~


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 05-08-2004 18:25 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 4 augustus 2004 13:54 schreef xepera9 het volgende:

Ik moest echt vaak "vechten" om mezelf weer terug/wakker te halen (omdat ik me ahw in een hel bevond daar ergens tussen waken en slapen in) en viel dan pas na vijf of zes keer proberen in te slapen eindelijk rustig in slaap.




Grappig, dat heb ik ook een keer gehad. Toen sliep ik even heel oppervlakkig en ik kon me ook niet meer bewegen, en inderdaad vechten om mijn bewustzijn terug te krijgen, terwijl ik gewoon even op bed lag, overdag... heel vaag.


~ By the fallen one I shall arise ~


xepera9
Usericon van xepera9
Posted 05-08-2004 21:58 by xepera9 Wijzig reactieProfiel van xepera9Quote dit bericht

Was het bij jou ook alsof je weggleed in de "hel"? (Misschien was ik me bewust van het moment van 'in slaap vallen'?). Irritant is het wel in ieder geval. Je hebt even geen controle en dat is best eng.

Ik heb het een keer gehad dat ik plotseling wakker werd van een geluid en ik dacht dat er misschien inbrekers waren. Normaal ga ik dan meteen mijn bed uit om de situatie te checken (ja ik ben een held ) maar toen moest ik dus enkele seconden wachten tot mijn lichaam het weer deed, en die seconden duurden toen heel lang. Gelukkig was er niks aan de hand.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 9:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2004 21:58 schreef xepera9 het volgende:
Was het bij jou ook alsof je weggleed in de "hel"? (Misschien was ik me bewust van het moment van 'in slaap vallen'?). Irritant is het wel in ieder geval. Je hebt even geen controle en dat is best eng.




Ik associeer een lekker dutje doen toch echt niet met de hel!!!!!


metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 06-08-2004 9:34 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Ik denk (weet het zeker) dat je niet meer lang leeft als dit soort verschijnselen zich openbaren


xepera9
Usericon van xepera9
Posted 06-08-2004 10:13 by xepera9 Wijzig reactieProfiel van xepera9Quote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2004 9:23 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik associeer een lekker dutje doen toch echt niet met de hel!!!!!

Ik normaal gesproken ook niet, is gelukkig op deze manier maar een aantal keer voorgekomen.


xepera9
Usericon van xepera9
Posted 06-08-2004 10:20 by xepera9 Wijzig reactieProfiel van xepera9Quote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2004 9:34 schreef metalkixx het volgende:
Ik denk (weet het zeker) dat je niet meer lang leeft als dit soort verschijnselen zich openbaren

En dan weet ik ook dat ik waarschijnlijk niet naar de hemel maar naar de Hel ga!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 06-08-2004 10:23 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2004 9:34 schreef metalkixx het volgende:
Ik denk (weet het zeker) dat je niet meer lang leeft als dit soort verschijnselen zich openbaren
Dus jij zegt dat ik drie jaar terug dood had moeten zijn? En bedankt.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2009 21:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb de laatste tijd blijkbaar last van beven in mijn slaap. Weet iemand wat dat kan zijn,


soms is mijn been ook behoorlijk stijf, en mijn piemel ook (van verlamming?)


signature


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 15-02-2009 21:32 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Ik slaap vaak met mijn armen in de lucht. (Een hele luie slaapwandelaar) Dus van verlamming heb ik geen last.

[Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 15-02-2009 21:58]


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-02-2009 21:36 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 15 februari 2009 21:27 schreef Hypnos het volgende:
soms is mijn been ook behoorlijk stijf,


+1

Kan ook te maken hebben met het feit dat ik nog steeds last heb van een ongelukje tussen mijn knie en de onderkant van de deur van een auto. Nu 4 maand geleden ongeveer maar ik het voel nog steeds constant.
's Morgens is er helemaal niks mee te beginnen.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-02-2009 21:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb wel dat ik af en toe in mijn slaap een poosje stop met ademhalen.
Verder niet zorgwekkend, maar als er een dame naast me ligt is die vaak wel ff verlamd van schrik,


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 15-02-2009 21:45 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 15 februari 2009 21:27 schreef Hypnos het volgende:
soms is mijn been ook behoorlijk stijf, en mijn piemel ook (van verlamming?)


dat noemen ze ook wel een erectie, is verder helemaal niet erg hoor


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Nix
Usericon van Nix
Posted 15-02-2009 21:49 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 21:42 schreef XXL het volgende:
Ik heb wel dat ik af en toe in mijn slaap een poosje stop met ademhalen.
Verder niet zorgwekkend, maar als er een dame naast me ligt is die vaak wel ff verlamd van schrik,


http://www.gezondvgz.nl/%7B55af73a6-1c8a-43bb-b9d7-bd91e2ee175f%7D




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-02-2009 21:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2009 21:49 schreef Nix het volgende:
http://www.gezondvgz.nl/%7B55af73a6-1c8a-43bb-b9d7-bd91e2ee175f%7D





Jaja, i know.



De belangrijkste symptomen zijn:

* hevig snurken
* geregeld plotseling wakker worden met een schok
* abnormale slaperigheid gedurende de dag
* altijd moe zijn
* snel geïrriteerd zijn
* extreem zweten 's nachts
* spierpijn door spierverzuring



score: 6 uit 7



Het is soms noodzakelijk de leefwijze aan te passen (gewichtsreductie, geen alcohol voor het slapen gaan)



huhuhuhu

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-02-2009 22:03]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nix
Usericon van Nix
Posted 15-02-2009 22:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-02-2009 22:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ik heb 's ochtends als ik waker wordt wel eens dat ik denk dat er iemand bij me in bed ligt. Maar dat is dan die ochtenderectie.


Bareuh...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen