|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat doe ik niet, ik beweer nergens dat ik hier een probleem mee heb. PS Misanthope, gefeliciteerd met wat waarschijnlijk de langste zin is die je op dit forum hebt gepost. Ga zo door! [Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 05-08-2004 14:32] |
|
quote: |
|
Ik heb overigens wel eens last van "werkverlammingen". dan lukt het maar niet op het werk en heb ik veel zin om "effe" naar bijv. ZM te gaan. |
|
quote:Ik heb wel eens langere zinnen gepost hoor. Kun je niet op een andere manier zeggen dat ik gelijk had en dat je eigenlijk alleen maar wat liep te zeiken? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:kijl, nu maak je er dus een probleem van We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Leg dat eens uit? Met andere woorden: is dit gewoon een loze opmerking of heb je echt nagedacht over wat je schreef alvorens je schreef? [Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 05-08-2004 17:53] |
|
Ik heb ook wel eens een verlamming, vooral in de ochtend. Meestel blijkt het dan een odol te zijn |
|
quote: Alcohol slaap je juist oppervlakkiger door, je sjaap wordt minder diep en dus eigenlijk slechter van kwaliteit. *sry, late reactie* [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 05-08-2004 18:19] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Grappig, dat heb ik ook een keer gehad. Toen sliep ik even heel oppervlakkig en ik kon me ook niet meer bewegen, en inderdaad vechten om mijn bewustzijn terug te krijgen, terwijl ik gewoon even op bed lag, overdag... heel vaag. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Was het bij jou ook alsof je weggleed in de "hel"? (Misschien was ik me bewust van het moment van 'in slaap vallen'?). Irritant is het wel in ieder geval. Je hebt even geen controle en dat is best eng. Ik heb het een keer gehad dat ik plotseling wakker werd van een geluid en ik dacht dat er misschien inbrekers waren. Normaal ga ik dan meteen mijn bed uit om de situatie te checken (ja ik ben een held ) maar toen moest ik dus enkele seconden wachten tot mijn lichaam het weer deed, en die seconden duurden toen heel lang. Gelukkig was er niks aan de hand. |
|
quote: Ik associeer een lekker dutje doen toch echt niet met de hel!!!!! |
|
Ik denk (weet het zeker) dat je niet meer lang leeft als dit soort verschijnselen zich openbaren |
|
quote: Ik normaal gesproken ook niet, is gelukkig op deze manier maar een aantal keer voorgekomen. |
|
quote: En dan weet ik ook dat ik waarschijnlijk niet naar de hemel maar naar de Hel ga! |
|
quote:Dus jij zegt dat ik drie jaar terug dood had moeten zijn? En bedankt. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
ik heb de laatste tijd blijkbaar last van beven in mijn slaap. Weet iemand wat dat kan zijn, soms is mijn been ook behoorlijk stijf, en mijn piemel ook (van verlamming?) signature |
|
Ik slaap vaak met mijn armen in de lucht. (Een hele luie slaapwandelaar) Dus van verlamming heb ik geen last. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 15-02-2009 21:58] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: +1 Kan ook te maken hebben met het feit dat ik nog steeds last heb van een ongelukje tussen mijn knie en de onderkant van de deur van een auto. Nu 4 maand geleden ongeveer maar ik het voel nog steeds constant. 's Morgens is er helemaal niks mee te beginnen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb wel dat ik af en toe in mijn slaap een poosje stop met ademhalen. Verder niet zorgwekkend, maar als er een dame naast me ligt is die vaak wel ff verlamd van schrik, Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: dat noemen ze ook wel een erectie, is verder helemaal niet erg hoor Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: http://www.gezondvgz.nl/%7B55af73a6-1c8a-43bb-b9d7-bd91e2ee175f%7D I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jaja, i know. De belangrijkste symptomen zijn: * hevig snurken * geregeld plotseling wakker worden met een schok * abnormale slaperigheid gedurende de dag * altijd moe zijn * snel geïrriteerd zijn * extreem zweten 's nachts * spierpijn door spierverzuring score: 6 uit 7 Het is soms noodzakelijk de leefwijze aan te passen (gewichtsreductie, geen alcohol voor het slapen gaan) huhuhuhu [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-02-2009 22:03] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb 's ochtends als ik waker wordt wel eens dat ik denk dat er iemand bij me in bed ligt. Maar dat is dan die ochtenderectie. Bareuh... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |