|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hooguit met een afdrukje op z'n buik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb als ik slaap alleen een verlamming in me onderpeur. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ik ook, en dan kan ik me niet omdraaien als ik op mijn zij lig signature |
|
quote: Word jij wel eens wakker met een blauw oog dan? Die je, zeg maar, nog niet had toen je naar bed ging? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Nee, weleens wakker geworden met een blauwe lul. die had ik nog niet VOOR ik ging maffen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat doe jij 's nacht met die smurf die naast je bed staat?! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: een blauw oog? ja, van het schudden en beven klop ik mijn kop wel eens tegen de hoek van het nachtkastje signature |
|
quote: We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Wat is een onderpeur? Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote:onderbroek. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ja... lachen, of als ik iemand een trap geef in mijn slaap en dan word ik wakker door mijn jammerende vriendin die sterft van de pijn... signature |
|
quote: Dan kun je misschien je kussen tegen het nachtkastje aan timmeren, dan is dat probleem opgelost. En dat voor een blondine! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: ik timmer niet in mijn slaap vrees ik toch bedankt signature |
|
quote: Wil je nou zeggen dat jij een verlamde penis hebt? Wat knap dat je daar gewoon voor uitkomt! Respect . Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
wat zou je dan te verliezen hebben, of je het zegt of niet je kan toch niets meer doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee, dat begrijp ik, maar houdt je niet van de domme! Ik bedoelde natuurlijk dat je dit klusje overdag moet klaren, zodat je 's nachts zorgeloos kunt gaan slapen. Je kunt voor een kussen kiezen met een leuk motiefje ofzo! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote:Blond he ? ik zou zo zeggen dat je best mijn type bent! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja, maar het kan wel onderwerp worden van pesterijen en flauwe grappen en dat zou ik toch sneu vinden. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Ik zal nog eens een geintje maken zeg... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sorry, maar ik hecht nogal veel waarde aan seks. Ik zou best vriendinnen met je willen zijn hoor! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Dat is Mental toch al.. arme jongen |
|
quote: Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote:Ah maar gelukkig heb ik jou nog he Silence. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Werkelijk? Waarom plagen jullie hem dan? Ik ben namelijk nieuw hier. En over slaapverlammingen: ik heb ze altijd in mijn benen en in mijn arm. Dus niet eens in mijn tieten oid. Jammer he? Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |