|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Onze eerste kus... Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ik krijg het er warm van Fuck the world and fuck you |
|
quote:maar dan moet je me niet bedriegen MANNEN |
|
quote:Nee, zo moet je dat niet zien, ik heb Nav gewoon voor erbij, jij bent mijn lief voor het leven en daarna!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: hihi, gelukkig maar OT: slaapverlammingen.. telt het ook als m'n grote teen slaapt? |
|
Silenceje weer blij? Fuck the world and fuck you |
|
quote: bijna wel ja |
|
Goedzo. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik ga je nog even wat blijer maken: Ik wilde even checken of je een vrouw of man was, dus ging ik even op je MySpace kijken en ik constateerde en concludeerde dat je een mooi meisje bent! Even gewoon meisjes onder elkaar . Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Damn ik doe alleen maar zo richting vrouwen hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: dank |
|
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Geen dank! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
jaja, en mijn vraag over beven? signature |
|
Ik heb gelukkig nog nooit last van slaapverlamming gehad. Ik droom echter wel regelmatig dat ik slaapverlamming heb, nare dingen en levensecht. Bijv dat mijn keel doorgesneden wordt terwijl ik slaapverlamming heb en wakker, doch hulpeloos in bed lig. Laatst voelde ik mijn halsslagder echt knappen en had ik ff een uurtje nodig om weer een normale hartslag te krijgen. Ik heb een sterke fantasie, misschien moet ik maar naar r&b gaan luisteren ipv metal. |
|
quote: dat herken ik idd wel! doodeng, brr. Meestal als ik loop te stressen. Wat ik ook vaak heb, als ik half slaap, dat ik struikel. Tenminste, zo voelt het. Heel vreemd! En dan schrik je wakker.. |
|
Dat heb je met drugs nou eenmaal, Snaack! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja, dan droom je van mooie dames, veel geld & auto's, wat wil je nog meer?! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
en neergeschoten worden!! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Maarja, ooit gehoord van 'Burzum killed Mayhem'? Hadden die elkaar maar uitgemoord, wat een kumu is dat zeg! Maar dat ter zijde. Er ligt altijd gevaar op de loer. Ik bedoel maar. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Waar denk je dat de uitdrukking "in slaap vallen" vandaan komt Dat heb ik ook vaak, precies als je in slaap valt schrik je weer wakker. quote: Als het zo makkelijk gaat, ga ik wel carnavalsmuziek luisteren en dromen over zuipen tot ik er bij neerval. |
|
quote: kun je eigenlijk het beste nog BZN luisteren, altijd een lekkere palingsmaak in je mond ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: BZN is sowieso onderschat. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Ik heb twee keer een slaapverlamming gehad. De eerste keer droomde ik dat ik 's nachts ging zwemmen in een groot betonnen zwembad, omgeven door bomen. Toen ik dook werd ik door het donkere water naar beneden gezogen, tegen een putje aan, zonder dat ik nog iets kon doen. Ik wilde mijn licht aandoen, maar ik had geen gevoel meer in mijn vingers. De tweede keer zat ik op de bank en sprong er een grote zwarte panter op me. Hij was zo zwaar dat ik niet meer kon bewegen. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |