|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch lief dat je de betekenis van "natte droom" even moest opzoeken. |
|
quote: Tja, als je hem nooit hebt gehad... |
|
Ja inderdaad, zou niet zo best zijn als een meisje een natte droom zou hebben. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Ja das zo, wat een initiatiefrijk persoon toch weer ja. quote: Waarom zou dat niet best zijn? Misschien moet je nog eens googlen [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-11-2009 17:13] |
|
quote: Vaag zeg, had je er verkeerd op gelegen ofzo dan of was je nog niet goed wakker? Tien minuten is best lang. |
|
quote: Jij wel, ridder van het net? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Heb ik zojuist gedaan, maar dan kom ik hier op uit: Gadverdamme MMayo, dat is inderdaad niet best!!! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Squirting in your sleep. Hehe, als ik nog in een band zou spelen, had ik een geweldige songtitel gehad. Bareuh... |
|
I hear the secrets that you keep, when you're squirting in your sleep. Mooi, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee, ik ook niet. |
|
quote: Oja, sorrie.. die krijg je als je GoogleGay gebruikt. Wist niet dat jij die versie had, ging er vanuit dat jij de "gewone" google versie gebruikte. |
|
Heftigste slaapverlamming tot nu heb ik gehad toen ik bij vrouwlief Silence sliep, in Eindhoven. De tering, dat was niet bepaald prettig En toch ergens ook weer wel, maar dat zal te maken hebben met mijn nachtmerrie fascinatie, hehe. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dat was goed vreemd ja, ook om te zien. Staat me alleen nog maar heel vaag bij, omdat ik nog half sliep. |
|
Vorige week een omgekeerde slaapverlamming gehad. Ik had hem namelijk in een droom. Ik droomde dat ik in de flat was waar ik toen ik een jaar of 12 was met mijn moeder woonde. Maar de flat was helemaal leeg, geen meubilair of niks, het hele flatgebouw was leeg. Sterker nog, ik was alleen op de wereld. Ik drukte mijn neus tegen de ijskoude beslagen ramen, maar de buitenwereld was leeg en donker. De hele sfeer van de droom was heel kil ende donker. Op een gegeven moment wilde ik gaan pitten op mijn vroegere kamer en kreeg een slaapverlamming voor het inslapen en toen ik me uit de verlamming wist te slaan werd ik thuis op de bank wakker. De droom was heel realistisch. Vreemd. |
|
Weird dit allemaal om zo te lezen...Gelukkig zelf geen last van. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |