|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
verkeerd topic [Dit bericht is gewijzigd door broeinest op 03-08-2004 17:04] |
|
En een flyertje! |
|
En Imbolc staat in het voorprogramma. Een 2de support zijn we mee bezig |
|
En de 2de support is Sepsis! |
|
Ik ben er bij!!! Imbolc heerscht Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Aanwezig, natuurlijk. |
|
Ik ben er....in Baroeg...Alleen jammer dat die homo's van putrefied er ook zullen zijn...kutband. |
|
Kom je toch naar Bussum |
|
Putrefied heerscht man blurgh heeft een wereldstrot! |
|
Noem eens ene goede Nederlandse down tuned us death metal band dan ... |
|
hoeft niet ik heb genoeg aan alle amerikaanse, hoef geen slechte kopie. |
|
Zeikerd |
|
|
|
quote: Dat slaat dan weer werkelijk nergens op... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Smaken verschillen. Ikzelf kan Putrefied ook wel waarderen, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niets vinden. @ lord Gore: voeg me anders ff toe op msn als je dat hebt... |
|
quote: dat die gast een wereld strot heeft ben ik met je eens! maar ik heb op Stonehenge live kennis met deze band gemaakt en ik vind de muziek wel een beetje eentonig Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
quote: Absoluut dat smaken verschillen, maar onderbouw het dan op zijn minst. Woorden als "Homo's" en "kutband" doen dat niet bepaald. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Lord Gore heeft helaas geen msn...maar maakt niet uit. Ga waarschijnlijk gewoon naar Baroeg . Maar misschien andere keer wel bij jullie in de buurt. daarvoor mailen we dan wel. |
|
quote: Ik kan gewoon niks met die gasten. Heb ze nu zo'n 3 keer live gezien, hadden al die keren een zaad geluid, en hun songs zijn nou niet bepaald wereldschokkend.Leg jij mij dan maar uit waarom Putrefied wel goed is, en dan nog afgezien van het feit dat jullie vinden dat ze een goeie zanger hebben. Alleen daarmee kom je d'r ook niet. |
|
quote: Is goed! |
|
quote: off topic : 22 oktober geloof ik Visceral Bleeding in Baroeg. Ga je daar nog heen ? |
|
Zeker weten. Nasum vind ik ook super vet. Als ik vervoer heb ga ik zeker! |
|
Nasum kwam ook idd, was ik even vergeten. Mooi dan toch....d'r komen weer fijn veel DM / grind concerten aan. |
|
Goede zaak inderdaad! In de Cameleon willen we ook elke maand metal gaan programmeren |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |