|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: had ik je nog niet verteld dat ik backstage ga spelen? je ziet mij niet eens! de knaapjes van imbolc vinden mij te lelijk voor op het podium... ...en aan als die groupies ben ik inmiddels wel gewend zeg... |
|
Tsk nou leuk is dat. Heb ik net tegen iedereen gezegd dat er een bassist in een rokje speelt en een fotograaf geregeld...Iedereen razend enthousiast! Krijgen we dit.. |
|
het mietje. |
|
heheh inderdaad :D [Dit bericht is gewijzigd door broeinest op 18-08-2004 22:47] |
|
quote: Maarre over mietjes gesproken. Jij bent ook wel een beetje een mietje dat je niet even zaterdag komt heerschen bij SFU en supports in de Cameleon. |
|
quote: tsss patser, zorg jij nou maar eerst dat je die nummers foutloos kan spelen hehehe. En te lelijk voor op het podium ben je inderdaad, maar dat geeft niet. Dan komt de rest beter tot z'n recht. |
|
Waar zit die cameleon precies, er is een grote kans aanwezig dat ik vanuit Friesland die kant uitkom zaterdag. Ben ooit eens op een feest van een week geweest in één of andere bussumse villa, maar verder zegt dat hele bussum me niets. |
|
Bij het treinstation Naarden-Bussum, de hoofduitgang uitlopen, rechtdoor lopen, 30 km zone in , bij een y splitsing rechts aanhouden en dan doorlopen totdat je de 30 km zone uit bent, je steekt over, loopt vervolgens langs een restaurant en aan je linker kant is het. Maximaal 10 minuutjes lopen Als je met de auto gaat zou ik het opzoeken via anwb routeplanner. |
|
quote: ik dacht dat jij het zoooo druk had met je stage dat je deze week geen uurtje de tijd had om de nummers met mij door te nemen, zodat ik alle nummers heb moeten uitzoeken??? (okok, dat was sneller gedaan dan die 10 minuten rijden naar jouw huis...maar toch) ...en foutloos speel ik ze in ieder geval niet (was dat DE reden om mij te vragen...zodat jullie fouten eindelijk eens wat minder opvallen??) damn. de sfeer zit er al lekker in voor zaterdag. pffffffff |
|
quote: hehehe...ben bang dat ik teveel zm'ers ineens tegenkom. Dat bouw ik liever rustig op. Misschien dat ik vanavond de heer Filth tegen het vege lijf loop. |
|
hmm in de Baroeg qwas het in ieder geval gaaf! |
|
Broeinest: zit er nog meer in de molen daar in Bussum? If so, is het misschien wel eens een idee om af te reizen. |
|
De toekomst van de Cameleon is helaas nog even afwachten. De gemeente zit erg moeilijk te doen..helaas! |
|
quote: 10 minuutjes lopen? In normaal tempo doe je er 2, 3 minuten over. |
|
hahahahha ja erg ruim gesproken zeg maar. |
|
Hier de tijden onder voorbehoud. Sepsis:21.30-22.00 Imbolc:22.20-23.00 SFU:23.20-00.30 |
|
In de Baroeg was het weer bruut ! Als er 100 man publiek was gewest, dan was het veel. Filth niet gehoord of gezien. : ( Imbolc : Nah....Melodieuze black / death met een voorliefde voor black metal, niet echt mijn ding dus. Ze speelden echter wel strak.Putrefied....Whahahahaha. Moet ik daar nog woorden aan vuil maken ??? Zie mijn vorige posts over deze band. 30 in een dozijn Death Metal, lamme podium presentatie bovendien. Na een nummer te hebben gezien,heb ik m'n massa weer aan de bar gezet.Six Feet Under : Fantastische show !! En totaal geen aqrrogantie die lui ( zelf de merchandise doen bijvoorbeeld, heel tof ! ) Revenge Of The zombie was wel weer het geniaalste nummer van ze. Heb nu nog nekpijn hahahahaha. Ze moeten maar snel weer es komen, en dan dit keer met supports die beter bij de band passen, want de supports van dit keer waren een grote sof. |
|
Mensen die SFU echt goed vinden hebben per definitie geen enkele affiniteit met (death) metal, dat blijkt wel weer. Wat een ongeloofelijk fantasieloze, trage kloterommel is dat. En die Barnes moet ook dood. Ben ik soms een Putrefied dan wel Imbolc-fan? Neen, ook niet. Al speelt Putrefied SFU met één vinger in den aars van het podium. Jij hebt echt poep in je oren. |
|
Nou dat was een zeer geslaagd avondje. Veel gezellige mensen, goede muziek en leuke sfeer. Meer metal in Cameleon!!! |
|
Leuke tent daar. Allen jammer van die apen. |
|
Nee jij. En je moeder. [Dit bericht is gewijzigd door Harachte op 23-08-2004 0:16] |
|
Heej lord gore smeerlap keb je ook niet gezien stond vrij vooraan met mn dikke kop samen met immitatiehandtas nog wel gekeken naar iemand met jou beschreving maar niemand voldeed Je was dik, kaal en lang met armen onder tattoos toch volgende keer beter http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: En jij niet zeker ??? Putrefied SFU d'r uit spelen ?? Ja, daarom stonden er zeker meer mensen vooraan bij SFU, en bij putrefied stond d'r maar een man of drie en een dooie paardekop ! Wel eens cd's gehoord van SFU ?? Zijn tien keer harder en bruter dan het zoveelste doorsnee cdtje van Putrefied. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |