IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : 21 Augustus Six Feet Under & support Vorige pagina
Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 23-08-2004 18:36 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 12:05 schreef Matthijz Filth het volgende:
Heej lord gore smeerlap keb je ook niet gezien stond vrij vooraan met mn dikke kop samen met immitatiehandtas nog wel gekeken naar iemand met jou beschreving maar niemand voldeed
Je was dik, kaal en lang met armen onder tattoos toch
volgende keer beter

mmmmwah...stond ook vrij lang vooraan bij SFU, samen met een rooie gast, met LDOH shirt aan, nog niet gezien ??? Toch vaag hehehe. Volgende keer doen we allebei een rooie roos op ons shirtje spelden.

Harachte
Usericon van Harachte
Posted 24-08-2004 0:45 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 18:35 schreef Lord Gore het volgende:
En jij niet zeker ??? Putrefied SFU d'r uit spelen ?? Ja, daarom stonden er zeker meer mensen vooraan bij SFU, en bij putrefied stond d'r maar een man of drie en een dooie paardekop ! Wel eens cd's gehoord van SFU ?? Zijn tien keer harder en bruter dan het zoveelste doorsnee cdtje van Putrefied.

Oh ja, leuk non-argument natuurlijk. Bandje A rost harder dan band B omdat er meer publiek naar staat te kijken. Zeg dan niks lamstraal.
SFU is voor derderangs debielen die punk nog te moeilijk vinden. Ja, ik heb me door 'brute', 'harde' SFU cd's heengegaapt, wat een laffe dertien-in-een-dozijn zooi. Allen West moet zich de ballen uit de broek schamen en terug oprotten naar Obituary. Wordt het met die ingeslapen homo's wellicht ook weer wat.

Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 24-08-2004 19:03 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2004 0:45 schreef Harachte het volgende:
Oh ja, leuk non-argument natuurlijk. Bandje A rost harder dan band B omdat er meer publiek naar staat te kijken. Zeg dan niks lamstraal.
SFU is voor derderangs debielen die punk nog te moeilijk vinden. Ja, ik heb me door 'brute', 'harde' SFU cd's heengegaapt, wat een laffe dertien-in-een-dozijn zooi. Allen West moet zich de ballen uit de broek schamen en terug oprotten naar Obituary. Wordt het met die ingeslapen homo's wellicht ook weer wat.

Hahahaha.....over inhoudsloze posts gesproken.. Die Allen West zit er allang niet meer bij...opgerot naar Obituary.

Harachte
Usericon van Harachte
Posted 24-08-2004 23:54 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

En terecht. Iets oprichten, zien dat het vanaf het begin verkeerd gaat om vervolgens bij een echte band ein zu steigen, een band die -in tegenstelling tot SFU- in het verre verleden nog wel eens een vette plaat maakte.

ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 29-08-2004 17:07 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

oh ja, nog ff gebruik maken van de situatie

ik (dat knaapje dat in Bussum bas speelde bij Imbolc) zoek nog een gevorderde band in de omgeving van Utrecht.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com