|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
gezellig! Hoe meer metalzieltjes hoe beter. Kom je trouwens ook wel eens in het metalcafe op zaterdag? |
|
quote: zo ongeveer 1 x in de 2 weken zit ik daar ja! erg gezellig en goeie muziek Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Omhoog kreng Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
|
|
altijd leuk, flyers van jezelf posten in een topic van een ander |
|
|
|
|
|
|
|
*schop* |
|
De laatste van Six feet under was nou bepaald geen killer. Maar live staan ze toch altijd hun mannetje. |
|
Faust? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Persoonlijk vind ik het ook meer een live band... |
|
Gelukkig maar dat SFU in baroeg gewoon om 20:00 begint...tenminste een redelijke tijd hoewel het zaad blijft dat het op een fucking donderdag is. Maar goed, het kan niet altijd meezitten. Dan begint het weekend maar even eerder. |
|
quote: Geniaal! |
|
Als broeinest een bietje mee wil werken misschien aanwezig.. Maar onder een groot voorbehoud hehe... |
|
Tja, eigenlijk heb ik niks te melden. Behalve dan dat ik het jammer vind dat ik unbanned blijk te zijn. |
|
Tja, Muur weer dood als een pier? |
|
Integendeel. Maar ik verdeel m'n aandacht graag. Ik filantroopje ik! |
|
Ach en wee, opa is ook weer terug *grijns*! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Zeg Thijs durf je niet meer op de muur te komen? |
|
quote: Meewerken? Natuurlijk krijg je een biertje hee! Gewoon komen niet zo laf doen jij! |
|
quote: Komt opa ook heerschen bij SFU? |
|
Uiteraard niet. Kutband. |
|
Verkapte manier om duidelijk te maken dat je wel zou willen komen, maar dat je het gewoon niet aan kan? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |