|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kom ook! ...alleen nog ff snel de imbolc setlist instuderen... |
|
quote: Druk met tentamens, Bjorn, geen tijd voor. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Nee hoor, een hele directe manier om te vertellen dat ik m'n moeite en tijd niet ga stoppen in een dikke zaadband. Zo moeilijk was 'ie toch niet dacht ik. Als men nu nog vette supports zou hebben... Oh ja, het is 'kunt', cunt. [Dit bericht is gewijzigd door Harachte op 15-08-2004 17:47] |
|
Hee jung, ook weer hier!!!! |
|
Zekers. In mijn optiek toch leuker dan het kijken naar een stel paarden. Hahaha. Doe S. de groeten van me. |
|
doen we!!! |
|
quote: Maar....je bent wel hier! Dat spoort toch niet? |
|
quote: Minst actieve/interessante forum. Na 5 minuten ben ik alweer uitgekeken. Erg goed voor mijn studie. Metalfan, Muur en andere fora ga ik niet op. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Muur ? |
|
quote: de muur, ja als je jezelf daar registreerd moet je jezelf wel ffe voorstellen. (nieuw toipc met: hoi ik ben) hehehe. |
|
hehehehehe |
|
Mensen die 'hehehehehe' gaan miemelen maar er zelf niet posten zijn minne honden. |
|
Ik post wel eens op de muur. Bril kwijt? |
|
Wilde jij die Impiety cd nog? |
|
hahaha ga je me chanteren?? Jij vieze vuile! [Dit bericht is gewijzigd door broeinest op 16-08-2004 0:25] |
|
vieze vuile... wat, exactly? En natuurlijk chanteer ik je, jij vrouw jij! |
|
een H.O.R.K.! Goed genoeg voor je? |
|
Beetje matig eigenlijk als ik heel eerlijk moet zijn. Maar voor een vrouw weer best okay. |
|
Gevoel voor humor heb je nog steeds zo te zien. |
|
quote: ...alleen als dat van jou mag en nee... i don't even think about wearing digna's skirts... |
|
hahaha wat jammer nou! Kunnen we je niet omkopen dat je het wel doet? hehehe |
|
quote: ja! wat is je aanbod? |
|
Veel bier natuurlijk. En een helemaal gratis foto! Nou dat kun je natuurlijk niet afslaan of wel dan? |
|
quote: ...ehm...een gratis foto van jou?? ik bedoelde eigenlijk een aanbod die ik niet ook krijg als ik mijn normale kleren aan doe |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |