![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Even normaal doen tegen iPim. ![]() ![]() |
|
Doe zelf normaal man! ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Nee, waarom die haat? Van MMajo snap ik het wel, ze mist mental nog steeds en iPim is haar surrogaat. ![]() |
|
Ik zou ervoor zorgen dat Gaston niet meer op TV komt met 1 miljoen die ik nooit win van de postcode loterij. Daag. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-01-2013 2:48] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
onder de 10.000 + flesje wodka lukt dat ook wel met wat Joegoslavische jongens ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Niks haat. Ik vind iPim erg lief hoor. Zolang ie niet de wise ass uithangt. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Daar hou ik wel van. ![]() |
|
Als ie nou ook nog eens gelijk zou hebben zou ik het al een stuk beter trekken ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Maakt niet uit of hij wel of niet gelijk heeft, alle beterweters happen toch wel en vaak leer ik iets. ![]() |
|
Van de betweters of van iPim? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Allemaal! ![]() |
|
Ik heb nu het idee alsof ik niet weet waar mn bed is ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Haha, hiermee verdien je de ZM André van Duin award. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
En dat zonder al te veel homofiele praktijken ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik zou iedereen gezellig het apenzuur laten krijgen. Daaaaaaaag Nederland, hallo tropische toestanden. Ja hoor... ![]() |
|
Een kamp in Siberië opzetten voor de mensen die graag Nederland willen verlaten. Edit: en er het geld niet voor hebben. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 11-01-2013 4:26] ![]() |
|
1 miljoen bier bestellen in een kroeg ergens en kijken wat er gebeurt. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Elke dag hier komen posten dat ik een miljoen gewonnen had. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Ieuw!! Ga je mond spoelen! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |