![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad... Behalve zwemmen in een miljoen aan contanten natuurlijk ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
En rentenieren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik denk water.. het is maar een idee hoor! ![]() ![]() |
|
![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Een huis in Zuid-Noorwegen laten bouwen, ergens in een bos, bij een meertje. Zo zelfvoorzienend mogelijk leven, en eens per maand naar de stad om wat benodigde shit te kopen. Maar daar heb ik de ballen niet voor, dus zou ik waarschijnlijk een kneuterig huisje kopen, een vercrackte bus comfortabel uitrusten en daar zoveel mogelijk mee op reis gaan. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
En sowieso twee ton op een geblokkeerde spaarrekening wegzetten. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Ik zou liever Win For Life winnen (elke maand € 3000 extra op de rekening) dan Euro Millions. Als je, van de één op de andere dag, ineens multimiljonair wordt, ben je volgens mij sneller geneigd om zotte dinges te gaan doen. Het Win For Life-principe lijkt me gezonder, en toch nog comfortabel genoeg, ook al kan je dan best niet je job opgeven. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Dat gaat met een miljoen nog nauwelijks lukken. Qua briefjes van vijf kun je er misschien net een koffer mee vullen, maar zwemmen, neh.. Qua dubbeltjes, 10.000.000, kom je wel wat verder, denk dat dat globaal neerkomt op ongeveer één kubieke meter geld (even grof geschat), wordt geen echte baantjes trekken ![]() ![]() |
|
Dan maken we er een jacuzi van! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Overigens denk ik nooit na over wat ik met een miljoen zou doen omdat ik het toch nooit ga winnen. Ik speel namelijk met geen enkele loterij mee, omdat dat statistisch gezien geld over de balk smijten is (verkapte belasting voor domme mensen), ik het niet snel zal gaan verdienen (in ieder geval geen inflatiegecorrigeerd miljoen) en ik in mijn umfeld ook geen 7-digits erfenissen verwacht. ![]() ![]() |
|
quote: Mathematisch gezien kan je beter een miljoen winnen. Om de present value (huidige waarde?) van die 3000 euro per maand tot in de oneindigheid te halen naar nu moet je delen door de rentevoet. Als die (in een pessimistisch geval) één procent rente krijgt, dan is 3000 euro per maand tot in de oneindigheid even veel als het nu ontvangen van 300.000 euro. Dan kan je beter een miljoen winnen en 700.000 euro over de balk smijten! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Kijk, dat is nog eens een nuttig antwoord ![]() 100.000.000 1 cent muntjes bestaan waarschijnlijk niet eens, dus stel dat ik ooit zoveel geld heb, dan zal ik iets anders moeten bedenken :p ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: Ooit van vermogensbelasting gehoord iPim? Met een miljoen op de bank mag je jaarlijks 1,2% afstaan, 12.000 euro per jaar, oftewel 1000 per maand. Kun je beter 3000 euro netto per maand vangen. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Nope, ik ben een luie student met twee baantjes die geen belasting betaalt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Zinloze discussie. Volgens mij mag je niet eens zoveel contant geld hebben. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Onzin discussie ja, maar ook onzin argument van je ![]() ![]() ![]() |
|
Met 1 miljoen zou ik voor iPim een iPim eiland kopen en aan hem schenken, zodat hij daar zijn bullshit kwijt kan. Dag, leuk topic.. ![]() Hallo grootdoenerij met oninteressante discussies en leersstofsmijterij. Sucks. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-01-2013 23:11] ![]() |
|
quote: Zo heb ik het plan om mijn bankrekening in goud om te zetten. Aangezien het schuld is krijg ik dus negatief goud en dat is weer antimaterie. Antimaterie wordt al lang naar gezocht en is superwaardevol. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Jij bent zo'n triest en inwendig figuur ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:Dit klinkt nog gevaarlijker voor het heelal dan die deeltjesversneller. ![]() |
|
quote: Yep, that's me, helemaal! Koop je nu ook een eiland voor mij met je miljoen? ![]() ![]() |
|
quote: Dan zou ik DUO maar verzoeken mijn schuld ongedaan te maken ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
![]() ik zou ... geen idee, iets afbetalen. of Kilo's vinyl kopen signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |