IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Wat zou je doen met 1 miljoen? Vorige pagina | Volgende pagina
White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 09-01-2013 0:28 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 8 januari 2013 19:12 schreef M. het volgende:
Veel van de dingen die ik lees kunnen natuurlijk gewoon nu al (incl. wat ik zelf gepost heb). Daar is helegaar geen geldprijs voor nodig.


Inderdaad...
Behalve zwemmen in een miljoen aan contanten natuurlijk



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-01-2013 1:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En rentenieren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 09-01-2013 7:52 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2013 13:42 schreef White Tree het volgende:
Wat zou beter/aangenamer zwemmen zijn?
200000 vijfjes of 10.000.000 dubbeltjes?




Ik zou voor de vijfjes gaan.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-01-2013 9:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2013 13:42 schreef White Tree het volgende:
Wat zou beter/aangenamer zwemmen zijn?
200000 vijfjes of 10.000.000 dubbeltjes?



Ik denk water.. het is maar een idee hoor!


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 09-01-2013 13:22 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl




intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 09-01-2013 14:07 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Een huis in Zuid-Noorwegen laten bouwen, ergens in een bos, bij een meertje. Zo zelfvoorzienend mogelijk leven, en eens per maand naar de stad om wat benodigde shit te kopen.

Maar daar heb ik de ballen niet voor, dus zou ik waarschijnlijk een kneuterig huisje kopen, een vercrackte bus comfortabel uitrusten en daar zoveel mogelijk mee op reis gaan.


You have time. You are doing fine.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 09-01-2013 14:22 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

En sowieso twee ton op een geblokkeerde spaarrekening wegzetten.


You have time. You are doing fine.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-01-2013 14:22 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik zou liever Win For Life winnen (elke maand € 3000 extra op de rekening) dan Euro Millions. Als je, van de één op de andere dag, ineens multimiljonair wordt, ben je volgens mij sneller geneigd om zotte dinges te gaan doen. Het Win For Life-principe lijkt me gezonder, en toch nog comfortabel genoeg, ook al kan je dan best niet je job opgeven.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-01-2013 23:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2013 0:28 schreef White Tree het volgende:
Inderdaad...
Behalve zwemmen in een miljoen aan contanten natuurlijk


Dat gaat met een miljoen nog nauwelijks lukken. Qua briefjes van vijf kun je er misschien net een koffer mee vullen, maar zwemmen, neh.. Qua dubbeltjes, 10.000.000, kom je wel wat verder, denk dat dat globaal neerkomt op ongeveer één kubieke meter geld (even grof geschat), wordt geen echte baantjes trekken


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-01-2013 0:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dan maken we er een jacuzi van!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-01-2013 0:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Overigens denk ik nooit na over wat ik met een miljoen zou doen omdat ik het toch nooit ga winnen. Ik speel namelijk met geen enkele loterij mee, omdat dat statistisch gezien geld over de balk smijten is (verkapte belasting voor domme mensen), ik het niet snel zal gaan verdienen (in ieder geval geen inflatiegecorrigeerd miljoen) en ik in mijn umfeld ook geen 7-digits erfenissen verwacht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-01-2013 0:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2013 14:22 schreef PandroidJack het volgende:
Ik zou liever Win For Life winnen (elke maand € 3000 extra op de rekening) dan Euro Millions. Als je, van de één op de andere dag, ineens multimiljonair wordt, ben je volgens mij sneller geneigd om zotte dinges te gaan doen. Het Win For Life-principe lijkt me gezonder, en toch nog comfortabel genoeg, ook al kan je dan best niet je job opgeven.


Mathematisch gezien kan je beter een miljoen winnen. Om de present value (huidige waarde?) van die 3000 euro per maand tot in de oneindigheid te halen naar nu moet je delen door de rentevoet. Als die (in een pessimistisch geval) één procent rente krijgt, dan is 3000 euro per maand tot in de oneindigheid even veel als het nu ontvangen van 300.000 euro. Dan kan je beter een miljoen winnen en 700.000 euro over de balk smijten!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 10-01-2013 0:47 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 9 januari 2013 23:55 schreef Valorian het volgende:
Dat gaat met een miljoen nog nauwelijks lukken. Qua briefjes van vijf kun je er misschien net een koffer mee vullen, maar zwemmen, neh.. Qua dubbeltjes, 10.000.000, kom je wel wat verder, denk dat dat globaal neerkomt op ongeveer één kubieke meter geld (even grof geschat), wordt geen echte baantjes trekken


Kijk, dat is nog eens een nuttig antwoord

100.000.000 1 cent muntjes bestaan waarschijnlijk niet eens, dus stel dat ik ooit zoveel geld heb, dan zal ik iets anders moeten bedenken :p



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-01-2013 0:56 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2013 0:10 schreef iPim het volgende:
Mathematisch gezien kan je beter een miljoen winnen. Om de present value (huidige waarde?) van die 3000 euro per maand tot in de oneindigheid te halen naar nu moet je delen door de rentevoet. Als die (in een pessimistisch geval) één procent rente krijgt, dan is 3000 euro per maand tot in de oneindigheid even veel als het nu ontvangen van 300.000 euro. Dan kan je beter een miljoen winnen en 700.000 euro over de balk smijten!


Ooit van vermogensbelasting gehoord iPim? Met een miljoen op de bank mag je jaarlijks 1,2% afstaan, 12.000 euro per jaar, oftewel 1000 per maand. Kun je beter 3000 euro netto per maand vangen.


... hoe de hazen lopen ...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-01-2013 0:58 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2013 0:56 schreef faalhaas het volgende:
Ooit van vermogensbelasting gehoord iPim?


Nope, ik ben een luie student met twee baantjes die geen belasting betaalt.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-01-2013 1:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2013 23:55 schreef Valorian het volgende:
Dat gaat met een miljoen nog nauwelijks lukken. Qua briefjes van vijf kun je er misschien net een koffer mee vullen, maar zwemmen, neh.. Qua dubbeltjes, 10.000.000, kom je wel wat verder, denk dat dat globaal neerkomt op ongeveer één kubieke meter geld (even grof geschat), wordt geen echte baantjes trekken


Zinloze discussie.
Volgens mij mag je niet eens zoveel contant geld hebben.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-01-2013 23:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2013 1:22 schreef XXL het volgende:
Zinloze discussie.
Volgens mij mag je niet eens zoveel contant geld hebben.


Onzin discussie ja, maar ook onzin argument van je .. Je mag zoveel contant geld hebben als je wilt, je bent alleen wel verplicht het aan te geven bij je belastingaangifte. Of je het nu in een oude sok stopt of op een spaarrekening mag je gelukkig zelf weten


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2013 23:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Met 1 miljoen zou ik voor iPim een iPim eiland kopen en aan hem schenken, zodat hij daar zijn bullshit kwijt kan.

Dag, leuk topic..
Hallo grootdoenerij met oninteressante discussies en leersstofsmijterij.
Sucks.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-01-2013 23:11]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-01-2013 23:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 januari 2013 23:03 schreef Valorian het volgende:
Onzin discussie ja, maar ook onzin argument van je .. Je mag zoveel contant geld hebben als je wilt, je bent alleen wel verplicht het aan te geven bij je belastingaangifte. Of je het nu in een oude sok stopt of op een spaarrekening mag je gelukkig zelf weten


Zo heb ik het plan om mijn bankrekening in goud om te zetten. Aangezien het schuld is krijg ik dus negatief goud en dat is weer antimaterie. Antimaterie wordt al lang naar gezocht en is superwaardevol.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-01-2013 23:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2013 23:08 schreef MMayo het volgende:
Met 1 miljoen zou ik voor iPim een iPim eiland kopen en aan hem schenken, zodat hij daar zijn bullshit kwijt kan.

Dag, leuk topic..
Hallo grootdoenerij met oninteressante discussies en leersstofsmijterij.
Sucks.


Jij bent zo'n triest en inwendig figuur


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-01-2013 23:23 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2013 23:13 schreef ElitE het volgende:
Zo heb ik het plan om mijn bankrekening in goud om te zetten. Aangezien het schuld is krijg ik dus negatief goud en dat is weer antimaterie. Antimaterie wordt al lang naar gezocht en is superwaardevol.
Dit klinkt nog gevaarlijker voor het heelal dan die deeltjesversneller.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2013 23:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2013 23:20 schreef iPim het volgende:
Jij bent zo'n triest en inwendig figuur


Yep, that's me, helemaal! Koop je nu ook een eiland voor mij met je miljoen?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-01-2013 23:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 januari 2013 23:23 schreef bokkie666 het volgende:
Dit klinkt nog gevaarlijker voor het heelal dan die deeltjesversneller.


Dan zou ik DUO maar verzoeken mijn schuld ongedaan te maken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 11-01-2013 0:28 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 10 januari 2013 23:13 schreef ElitE het volgende:
Zo heb ik het plan om mijn bankrekening in goud om te zetten. Aangezien het schuld is krijg ik dus negatief goud en dat is weer antimaterie. Antimaterie wordt al lang naar gezocht en is superwaardevol.







Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2013 1:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1


ik zou ... geen idee, iets afbetalen. of Kilo's vinyl kopen


signature


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen