![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
veeeeel cd's kopen Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Een metal kroeg in Roermond beginnen, want hier is niks ![]() ![]() |
|
Roermond af laten graven en van Nederland verstoten...d`r is toch niets te doen. ![]() Nee grapje. ![]() Ik zou m`n rest schuld afbetalen en dan een rete strak concert organiseren voor mij en mijn vrienden. Met veel bier en een grote bbq. En van de rest van het ged een huis in Polen laten bouwen ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Mee bij de wijven lopen pronken en er met zoveel mogelijk van bil gaan. mvg wk10 ![]() |
|
Dat zijn 4 miljoen kopjes koffie uit de automaat! ![]() ![]() |
|
Nooit meer slapen! ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Rente trekken en chillen en ![]() ![]() |
|
20 jaar lang rondreizen over de hele wereld... ![]() |
|
Nieuwe pc, autootje, mooie buizentop, paar cd's, keyboard/synth En de rest wegzetten. Zoals Walvader wil, zal ik alles verhalen ![]() |
|
Aan arme kindjes in Afrika geven. ![]() |
|
Naar de WSPA. ![]() |
|
Altijd bij de Edah winkelen in plaats van bij de Lidl. Verder ben ik wel tevreden zo. ![]() |
|
Investeren om er iets mee op te bouwen natuurlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
kont afvegen met euro's ipv 1vellig pleepapier ![]() |
|
huisje kopen Je moeder. ![]() |
|
Verbrassen alsof het mijn laatste dag zou zijn. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
auto en huis kopen. vet ruig kleding shoppen en een week door brengen in een kuuroord. misschien wat plastische chirurgie hier en daar en dan koop ik wel een nieuwe vriend ![]() ![]() |
|
dat kan ook idd ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Begin met je tieten dan komt er een nieuwe vriend vanzelf bij. mvg wk10 ![]() |
|
mijn tieten zijn oke. prima zelfs. ik zat meer te denken aan dat bierbuikje ![]() ![]() |
|
beste jetsers idd ![]() uhm, ik zou trouwens ook een leuk autootje erbij kopen ja, peugeot 406 coupe ofzo Je moeder. ![]() |
|
Aston Martin Vanquish. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: misschien dat ik ze zelfs zou laten verkleinen ![]() ![]() |
|
Als je een foto post geef ik mijn advies. mvg wk10 ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |