![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Bedankt Dargull, dan zou ik het besteden aan een vliegbrevet op sportvliegtuig of helikopter, een zalige reis naar Ierland, Schotland, Wales en Cornwall en natuurlijk ook Noorwegen, mijn cd-collectie mooi uitbreiden, een goeie atlon kopen en de rest op de bank en verder een normaal leventje leiden ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Gewoon uitgeven denk ik Een ruimte kopen waar ik een leuke geluidsstudio in kan vestigen, een foto studio met complete doka, een atlelier en een relax ruimte plus natuurlijk nog een slaapkamerachtig iets. Ow ja helemaal vergeten er zouden nog wat lieftallige huisdieren bij komen met een passende acomodatie. andere auto zou trouwens ook geen luxe zijn (hummer ofzo) ![]() "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." ![]() |
|
Een miljoen euro zou ik op de bank zetten en een beetje gaan beleggen enzo. Kan je dan wel redelijk ruim van leven. Kan ik voor de rest van mijn leven lekker doen wat ik wil. ![]() Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. ![]() |
|
IJsjes van kopen. ![]() |
|
quote: Beleggen zou ik nooit doen, bij ons waren er eens veel mensen, bakkers, slagers,... gewone mensen dus, die belegd hadden in Lernout en Hauspie, een toendertijd veelbelovende onderneming, maar door wanbeleid is het zaakje failiet gegaan en hebben er een hele boel gewone mensen hun geld (dat soms veel was) verloren. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Als ik 1 miljoen had ging ik eens even flink winkelen bij Music Produktiv en een paar gitaren laten bouwen ![]() ![]() |
|
Een goede stroomvoorziening kopen en aan Paul geven... ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Oja en om niet te vergeten, een zeer groot 3 tot 4 persoons bed !! om heerlijk in uit terusten ![]() ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote:Dat was niet de eerste keer (toch ![]() ![]() |
|
Met 1 miljoen euro.. Een hoop cadeautjes kopen voor al m'n vrienden - zo heb ik al iemand een drumstel beloofd moest ik ooit de lotto winnen, veel feestjes geven, een hele hoop sparen voor het eventuele nageslacht, wel blijven werken, een festival uit de grond stampen... Ach ja, een mens mag toch dromen he Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Toch is volgens mij een miljoen zo op... zeker voor de mensen die in Finland een huis willen kopen en daar gaan rentenieren ![]() ![]() |
|
Naar het schijnt kan je vanaf een half miljoen euro gaan rentenieren... Moet je wel gen al te gekke dingen doen maar als jeje leven blijft leiden als voordien hoef je nooit meer te werken en kan je leven van de rente van je half miljoen. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 22-02-2002 13:29] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote:De echte reden van de shutdown is mij nog niet bekend. ![]() |
|
quote: nee dat gaat niet lukken dan heb je iets van 11500 euro rente per jaar. en je moet je vermogensbelasting ook nog betalen en je inkomsten belasting. over die 11500 euro alleen de vermoges belasting is al 4000 euro ![]() |
|
Een beetje riant leven doe je pas vanaf 3.000.000 Euro ... dan heb je aan rente een vorstelijk jaarsalaris. Maar dan moet je er verder ook geen rare dingen mee gaan doen. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 22-02-2002 15:43] ![]() |
|
quote: idd 3.000.000 is genoeg. Veel mensen houden geen rekening met de stijgende kosten als ze veel geld hebben en gaan snel weer door hun centjes heen. het blijft ook mijn droom rentenieren. ![]() |
|
Dan had je laatst die Lotto moeten winnen (bijn 9 miljoen Euro) momenteel 2.5 miljoen Euro [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 22-02-2002 15:55] ![]() |
|
Ik weet nog niet waar, maar een leuk boerenhuisje met paarden en een hele hoop geld op zij zetten. Mischien nog een wereldreisje ofzo ![]() ![]() |
|
Als ik op dit moment een miljoentje zou krijgen dan zou ik een nieuwe TV kopen, een zootje geld op een bank rekening zetten waar ik bij kan (200.000 ofzo) en het over grote deel vast zetten. Paar cdtjes kopen enzo. Black Metal ist krieg :-) ![]() |
|
ow me ouders een mooi huisje geven ![]() |
|
Ik zou naar een 'bepaalde' autodealer in Rijssen gaan. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Hmm ja niet gek zo'n lambo ![]() |
|
1 miljoen euro... da's wel een leuk bedragje... ik zou stoppen met werken en me terugtrekken uit de maatschappij... verder doen waar ikzelf zin in heb. If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |