![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat wordt donderdag een leuk feestje. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Stoer. ![]() |
|
een vette Porsche 911 kopen, een nieuw optrekje en de rest op de bank zetten. Ik zou overigens wel blijven werken. ![]() |
|
De gehele groen links top door de poolse maffia laten afslachten. ![]() |
|
Een heel mooi huis, en een mooi vet drumstel voor mn vriend kopen en natuurlijk veel games, en alle consoles ![]() |
|
hetzelfde als met die andere miljoenen ![]() ![]() ![]() |
|
Ik denk dat ik met een miljoen eeindelijk in staat ben om al mijn gave gedownloade mp3's echt op cd te kopen. ![]() |
|
Investeren denk ik. Voor 'later' als ik groot ben. En shoppen als hell. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Laat staan dat ze het geld zullen delen met andere mensen. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Hey ik wil een kroeg beginnen, dat moet ik toch ook opbouwen ![]() ![]() |
|
quote: Deze post zullen ook wel gegarandeerd overeen komen met de werkelijkheid. Jeumig, kan jij echt alleen maar (politiek gericht)zeiken? ![]() |
|
Dat zien we dan wel weer. ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Te makkelijk, kom op! ![]() |
|
Alles uitgeven aan krasloten. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: geef het dan gelijk aan mij ![]() Je moeder. ![]() |
|
naar de kroeg ![]() |
|
om daar 3 jaar te blijven wonen? ![]() Je moeder. ![]() |
|
ik zou een grote boerderij kopen, die ombouwen tot een soort van rustplek voor mensen die dat nodig hebben, lijkt me echt super om dat te verwezenlijken ![]() volgens mij ga ik nooit genoeg aan een miljoen hebben eigenlijk ![]() ![]() |
|
hehehe idd, lijkt me ook niet maar huisje kopen is wel het eerste wat ik zou doen ![]() Je moeder. ![]() |
|
Met 1 miljoen in ieder geval mijn huis in zoverre afbetalen dat het me maar 50 euro in de maand ofzo kost. Voor de rest weet ik het eigenlijk niet. Ik zou er geen extreme dingen van gaan kopen ofzo, zoals dure auto. 1 miljoen is veel geld, maar met zo'n grappen is het zo op ook.. Die 1 miljoen zorgen iig al voor een goed pensioen! ![]() |
|
Een huisje kopen in de binnenstad met zonnige groene stadstuin en deze opknappen en zorgen dat er een bad in de badkamer komt. De boel vervolgens leuk inrichten, klein 2ehands boodschappenwagentje kopen en mijn ouders op vakantie sturen. Verder een deel laten beleggen en de rest op de spaarrekening. ![]() ![]() |
|
Ik zal tevens een paar maten van me uit de schulden helpen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: ik denk niet dat ik t overleef als ik in 3 jaar een miljoen aan bier moet opzuipen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |