|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
dat is klote ! ik heb trouwens nog geen kinderen maar ik wil er wil een of twee (later). |
|
dat is idd erg vervelend. Ik heb nu nog geen kinderen, maar dat zal er wel een keer van komen. No regrets and no remorse... |
|
Dit is een geheim !! Wiegen Meister ! |
|
nah, geen kinders, ben 16 MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
nee nog geen kids. |
|
nope Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Nee, geen kinderen. Ik weet ook niet of ik ze wil. Ergens wel, maar aan de andere kant gaat het op de wereld zetten van nog meer menschjes zeer in tegen mijn principes. Misschien adopteren. Ik zie het wel... Dead things grow from deep inside... |
|
Kan je het wel iemand aandoen om zomaar op deze klootwereld gezet te worden??? IK weet zelf hoe erg het is, dusssssssss... |
|
quote: maar aan de andere kant kan het uiteraard ook goed gaan met een kind. ik vind het best belangrijk dat mijn visie over de werled en opvoeden wordt doorgegeven. het is uiteraard aan hetnageslacht wat ze ermee doen. mensen sommige extreme geloven produceren kinderen als knijnen. ik vind dat mensen met andere visies daar wat tegenover moeten zetten anders is het over een aantal jaren wel heel triest gesteld |
|
Goed gaan? Tuurlijk kan het goedgaan met een kind, totodat het eens het ongelukkige idee krijgt zijn of haar oogjes eens open te trekken, dan ist zowat om zeep dacht k zo... |
|
Geen kinderen, en hoop dat die er ook nooit komen. Leven nu al in een klotewereld, en voor hun zou het alleen maar erger zijn. |
|
Kheb ook geen kids... komen er binnen nu en 10 jaar ook niet denk ik Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
nope, voor mij geen kinderen. Ik vind ze heel leuk enzo, maar ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik er zelf een baar. Het kind kiest er niet voor om te leven, net of het leven zo leuk is. En daarbij zijn er al veel te veel kinderen en veel te weinig liefde ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
hmmm, wat zijn jullie allemaal negatief... Ik word oud, geloof ik No regrets and no remorse... |
|
Ik weet het nog niet. Ik stoor me nu nog erg vaak aan kleine kinderen, maar je weet maar nooit. Ik was er ooit erg dicht bij, en na er toen diep over nagedacht te hebben leek het me wel wat. Maar het zullen er in ieder geval niet meer als 1 of 2 worden. |
|
2 vind ik ook een heel mooi aantal. Meer zou voor mij echt niet hoeven. No regrets and no remorse... |
|
Heb ze zelf niet, maar ik ben dol op kinderen!!! Het lijkt me geweldig!!! (En nee; ik ben geen pedo en geen kannibaal!!!) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-11-2001 18:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Same here, en dat gezeur van 'Het is toch zo'n kut wereld tegenwoordig dat wil je je kinderen toch niet aandoen' dat vind ik zo'n zielig gezeit ... Ik ben persoonlijk erg blij dat ik op deze wereld gezet ben! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:same here! No regrets and no remorse... |
|
Niet akkoord, en even voor de duidelijkheid, ik vind kindertjes extreem schattig enzo hoor |
|
quote: Ik vind 0 wel een mooi aantal. Voor mij geen kinderen. Nu niet, nooit niet. the only pleasure is pain |
|
ik wil later ook kinderen!!! *zucht* |
|
Nog niet,maar die komen er Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Zelf heb ik nog geen kinderen, ook ben ik er nog niet helemaal uit of ik ze wil. Eerst maar eens een leuke man, dan zien we wel weer verder. Ik heb weel een aantal vrienden met kinderen en dat vind ik erg leuk. |
|
quote: dat je zelf geen kinderen hebt lijkt mij duidelijk na die lompe post...(je weet wel ..bij die foto's) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |