IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : wie heeft er al kinderen? Volgende pagina
blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 18-11-2001 8:49 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ik zelf heb er drie een dochter angelica die is 16 en dan een zoontje danny die is 12 en dan nog dejongste ook een jongen boy en die word in december 10 dus is nu 9,mijn vrouw die heeft ook nog 2 kinderen die ik ook als mijn eigen beschouwd en die zijn 23 en 18 een jongen en een meisje,alleen jammer maar helaas zie ik mijn eigen kinderen nooit omdat hun moeder ze weg houd bij me en me zwart maakt bij hun


welcome to hell,fuckin, hell yeah


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2001 11:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

dat is klote ! ik heb trouwens nog geen kinderen maar ik wil er wil een of twee (later).


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 18-11-2001 11:35 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

dat is idd erg vervelend.
Ik heb nu nog geen kinderen, maar dat zal er wel een keer van komen.


No regrets and no remorse...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 18-11-2001 13:02 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Dit is een geheim !!


Wiegen Meister !


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 18-11-2001 13:50 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

nah, geen kinders, ben 16


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-11-2001 14:42 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

nee nog geen kids.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 18-11-2001 15:13 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

nope


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-11-2001 16:18 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Nee, geen kinderen. Ik weet ook niet of ik ze wil. Ergens wel, maar aan de andere kant gaat het op de wereld zetten van nog meer menschjes zeer in tegen mijn principes. Misschien adopteren. Ik zie het wel...


Dead things grow from deep inside...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-11-2001 16:20 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Kan je het wel iemand aandoen om zomaar op deze klootwereld gezet te worden??? IK weet zelf hoe erg het is, dusssssssss...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2001 16:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2001 16:20 schreef Asherah het volgende:
Kan je het wel iemand aandoen om zomaar op deze klootwereld gezet te worden??? IK weet zelf hoe erg het is, dusssssssss...


maar aan de andere kant kan het uiteraard ook goed gaan met een kind. ik vind het best belangrijk dat mijn visie over de werled en opvoeden wordt doorgegeven. het is uiteraard aan hetnageslacht wat ze ermee doen. mensen sommige extreme geloven produceren kinderen als knijnen. ik vind dat mensen met andere visies daar wat tegenover moeten zetten anders is het over een aantal jaren wel heel triest gesteld


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-11-2001 16:32 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Goed gaan? Tuurlijk kan het goedgaan met een kind, totodat het eens het ongelukkige idee krijgt zijn of haar oogjes eens open te trekken, dan ist zowat om zeep dacht k zo...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-11-2001 16:36 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Geen kinderen, en hoop dat die er ook nooit komen. Leven nu al in een klotewereld, en voor hun zou het alleen maar erger zijn.



HagratH
Usericon van HagratH
Posted 18-11-2001 16:38 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Kheb ook geen kids... komen er binnen nu en 10 jaar ook niet denk ik


Please give blood. Vampires are an endangered species!


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 18-11-2001 18:22 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

nope, voor mij geen kinderen. Ik vind ze heel leuk enzo, maar ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik er zelf een baar. Het kind kiest er niet voor om te leven, net of het leven zo leuk is. En daarbij zijn er al veel te veel kinderen en veel te weinig liefde



Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 18-11-2001 18:25 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

hmmm, wat zijn jullie allemaal negatief...
Ik word oud, geloof ik


No regrets and no remorse...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2001 18:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik weet het nog niet.
Ik stoor me nu nog erg vaak aan kleine kinderen, maar je weet maar nooit.
Ik was er ooit erg dicht bij, en na er toen diep over nagedacht te hebben leek het me wel wat.
Maar het zullen er in ieder geval niet meer als 1 of 2 worden.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 18-11-2001 18:28 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

2 vind ik ook een heel mooi aantal. Meer zou voor mij echt niet hoeven.


No regrets and no remorse...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-11-2001 18:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heb ze zelf niet, maar ik ben dol op kinderen!!! Het lijkt me geweldig!!!

(En nee; ik ben geen pedo en geen kannibaal!!!)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-11-2001 18:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-11-2001 18:55 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Same here,

en dat gezeur van 'Het is toch zo'n kut wereld tegenwoordig dat wil je je kinderen toch niet aandoen' dat vind ik zo'n zielig gezeit ... Ik ben persoonlijk erg blij dat ik op deze wereld gezet ben!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 18-11-2001 18:56 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2001 18:55 schreef Lord Morgoth het volgende:
...Ik ben persoonlijk erg blij dat ik op deze wereld gezet ben!
same here!


No regrets and no remorse...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-11-2001 18:58 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Niet akkoord, en even voor de duidelijkheid, ik vind kindertjes extreem schattig enzo hoor


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 18-11-2001 19:24 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 18 november 2001 18:28 schreef Amarantha het volgende:
2 vind ik ook een heel mooi aantal. Meer zou voor mij echt niet hoeven.


Ik vind 0 wel een mooi aantal. Voor mij geen kinderen. Nu niet, nooit niet.


the only pleasure is pain


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 18-11-2001 19:26 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

ik wil later ook kinderen!!! *zucht*



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-11-2001 19:56 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Nog niet,maar die komen er


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


G.
Usericon van G.
Posted 18-11-2001 20:02 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Zelf heb ik nog geen kinderen, ook ben ik er nog niet helemaal uit of ik ze wil. Eerst maar eens een leuke man, dan zien we wel weer verder. Ik heb weel een aantal vrienden met kinderen en dat vind ik erg leuk.


G.
Usericon van G.
Posted 18-11-2001 20:06 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 18 november 2001 18:51 schreef Mutilator het volgende:
Heb ze zelf niet, maar ik ben dol op kinderen!!! Het lijkt me geweldig!!!

(En nee; ik ben geen pedo en geen kannibaal!!!)


dat je zelf geen kinderen hebt lijkt mij duidelijk na die lompe post...(je weet wel ..bij die foto's)


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen