IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : wie heeft er al kinderen? Vorige pagina | Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-11-2001 14:42 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

U heeft helemaal gelijk 1i1ith!


Dead things grow from deep inside...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-11-2001 14:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

JE HEBT MEER AAN EEN PAK MELK.


[off topic]maar mensen denk ook aan de katten er is in nederland het dubbele aantal katten dan mensen hier aan het rondwandelen.

castereren en sereliseren die hap.
gelukkig kan sperma niet vliegen dus hoef ik mijn kat dat niet aan te doen.
(woon op 10 hoog)
[off topic]

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 20-11-2001 14:43]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 20-11-2001 15:25 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 14:43 schreef Cadaveria het volgende:
JE HEBT MEER AAN EEN PAK MELK.


[off topic]maar mensen denk ook aan de katten er is in nederland het dubbele aantal katten dan mensen hier aan het rondwandelen.

castereren en sereliseren die hap.
gelukkig kan sperma niet vliegen dus hoef ik mijn kat dat niet aan te doen.
(woon op 10 hoog)
[off topic]


ik=ook off topic: ik heb toevallig 8 poezen, waarvan er 5 binnekort wegzijn ('t zijn kleintjes). Ik persoonlijk vinnet neit zo erg dat er "teveel" katten zijn in NL


Ik vergiet als zeef hebben


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-11-2001 2:27 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik ben benieuwd of de dames deze mening over een aantal jaren nog steeds delen(vaste relatie, getrouwd bla,bla,bla).


Bazzio Attacks!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-11-2001 2:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 november 2001 14:42 schreef SheRa het volgende:
U heeft helemaal gelijk 1i1ith!


Osdorp Posse - Blijf maar baren gehoord?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 21-11-2001 9:34 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 2:27 schreef bazzio het volgende:
Ik ben benieuwd of de dames deze mening over een aantal jaren nog steeds delen(vaste relatie, getrouwd bla,bla,bla).

Ik ben nu 26 en ik denk er al een jaar of tien zo over. En ik wil niet trouwen....Niet iedereen doet dat soort dingen automatisch! Ik vind het best irritant dat sommige mensen denken van ach meissie over een paar jaar denk je er wel anders over....Ik heb er al lang over nagedacht!



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-11-2001 9:41 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Weet nog niet zeker, of ik dat wil *kinderen*, maar als ik het doe ga ik er in iedergeval wel "zijn" voor mn kids, en et ook hopelijk beter aanpakken als mn ma dat heeft gedaan (misschien heel naief zoals vaak gezegd wordt, maar veel slechter kan je't denk ik niet doen *bittere grijns*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-11-2001 10:22 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 2:38 schreef Mutilator het volgende:
Osdorp Posse - Blijf maar baren gehoord?


Natuurlijk!!!

Simpele teksten kunnen toch zo veelzeggend zijn...


Dead things grow from deep inside...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-11-2001 11:52 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 9:34 schreef 1i1ith het volgende:
Ik ben nu 26 en ik denk er al een jaar of tien zo over. En ik wil niet trouwen....Niet iedereen doet dat soort dingen automatisch! Ik vind het best irritant dat sommige mensen denken van ach meissie over een paar jaar denk je er wel anders over....Ik heb er al lang over nagedacht!


Was niet bedoeld als kleinerende opmerking, ik ken namelijk meerdere mensen die eerder ook zeiden ik neem nooit kinderen en die later in een vaste relatie toch aan kinderen begonnen


Bazzio Attacks!!!


G.
Usericon van G.
Posted 21-11-2001 17:18 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 11:52 schreef bazzio het volgende:
Was niet bedoeld als kleinerende opmerking, ik ken namelijk meerdere mensen die eerder ook zeiden ik neem nooit kinderen en die later in een vaste relatie toch aan kinderen begonnen


Ik ook!!! Behoorlijk veel vrienden en vrindinnen in mijn omgeving zeiden dat. Een groot aantal van die vrienden hebben nu al kinderen en anderen doen erg hun best om ze te krijgen.


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 21-11-2001 17:20 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

Mijn vrouw zei dat ook altijd,nu is ze een trotse moeder.


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 21-11-2001 22:27 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Zzzjeezuzzzz,wat ik nog wel het ergste van alles vind ik mensen die hun mening op anderen proberen te dringen. Ramp-za-lig. Ik heb er dus pas de probleme mee als mensen geen koters willen. Maar even ter correctie: zwanger zijn is zo'n ramp nog niet. Een uitstekend excuus om jezelf schaamteloos te verwennen terwijl manlief alle boodschappen sjouwt en jij lekker op de bank ligt met een goed boek; zo heb ik het tenminste gedaan. En die pens is ook zo'n ramp niet als je er af en toe een schopje in voelt... Dat mis ik nog het meeste...


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


G.
Usericon van G.
Posted 22-11-2001 0:50 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

ach terk het je niet aan, ik vind swagere vrouwen heel erg mooi


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 22-11-2001 14:24 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

Even reageren op Cadaveria. Godsamme mens wat ben jij een potje zwartgallig. Heb je uberhaupt wel eens positief tegen de dingen aan proberen te kijken.

Al dat gelul van dat die mannen hem er effies inhangen en dat jullie dan het grote werk mogen doen. Wat een lulkoek. Wie rennen er het hardst de laatste twee maanden van zo'n zwangerschap. Wie doen alle boodschappen, werken 40 uur, nemen het huishouden over en koken het eten omdat jullie zwanger zijn.

Ga dan niet zeiken dat je het zwaar hebt, want zwanger ben je nog altijd samen. De een draagt het kind de ander pakt meer verantwoordelijkheden erbij zodat het draagelijker wordt voor de moeder.

Sorry hoor, maar dat stuk touw dat in je kast hangt moet je maar echt eens gaan gebruiken, want als je toch al zo pessimistisch tegen alles aankijkt.


Mad Maikie


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-11-2001 14:30 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 14:24 schreef Mad Maikie het volgende:
Even reageren op Cadaveria. Godsamme mens wat ben jij een potje zwartgallig. Heb je uberhaupt wel eens positief tegen de dingen aan proberen te kijken.

Al dat gelul van dat die mannen hem er effies inhangen en dat jullie dan het grote werk mogen doen. Wat een lulkoek. Wie rennen er het hardst de laatste twee maanden van zo'n zwangerschap. Wie doen alle boodschappen, werken 40 uur, nemen het huishouden over en koken het eten omdat jullie zwanger zijn.

Ga dan niet zeiken dat je het zwaar hebt, want zwanger ben je nog altijd samen. De een draagt het kind de ander pakt meer verantwoordelijkheden erbij zodat het draagelijker wordt voor de moeder.

Sorry hoor, maar dat stuk touw dat in je kast hangt moet je maar echt eens gaan gebruiken, want als je toch al zo pessimistisch tegen alles aankijkt.

Ik denk dat ik weet hoe jij aan je nick komt


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-11-2001 14:42 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2001 13:41 schreef 1i1ith het volgende:
Voor de mensen die graag kinderen willen: denken jullie niet na over overbevolking enzo? Niet dat die paar kinderen van jullie veel schelen, maar we zijn tch mensen? En als mens kun je nadenken over dingen. Als je geil bent pak je toch ook niet zo maar iemand om er sex mee te hebben? Nou, en als je een kinderwens voelt opkomen, dan moet je gelijk maar fokken en baren???? Dacht het niet. Zoals ik al eerder heb gezegd er zijn te veel kinderen op de aarde en te weinig liefde. Adopteer dan een kindje of wordt pleegouder als je er zonodig een wil. Daarnaast is het ook weinig functioneel om kinderen te nemen. Ze zijn uiterst schattig en grappig, dat is waar, maar eigenlijk zijn ze nergens voor nodig! Voor je oude dag heb je bejaardentehuizen en een pensioen. Ik vind het eigenlijk best aso om meer dan twee kinderen te nemen, helemaal als je het niet kunt betalen. Kinderbijslag moeten ze sowieso afschaffen.
I rest my case.


Ik heb even geen zin om hier uitgebreid op te reageren. Laat ik dit wel zeggen:

Als jij zo vind dat kinderen nergens voor nodig zijn: perfect, maar ga niet andere mensen voorschrijven hoe of ze wel of geen kinderen mogen hebben! Tuurlijk denk ik aan de overbevolking. Maar heb jij wel door waar die overbevolking voor het grootste gedeelte uit voort komt???

Ik ben het wel met je eens dat meer dan twee kinderen tegenwoordig schandalig is! Kinderbijslag mogen ze wat mij betreft ook gelijk afschaffen.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-11-2001 15:12 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Nope, geen, wil ze ook niet en als ik daar op m'n 25ste nog zo over denk laat ik de leidingen door snijden!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-11-2001 15:18 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 15:12 schreef Dargull het volgende:
Nope, geen, wil ze ook niet en als ik daar op m'n 25ste nog zo over denk laat ik de leidingen door snijden!

hehe als je dat wat jaartjes terug in indonesie liet doen kreeg je nog een mooie radio op de koop toe ook *grin*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 9:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 2:27 schreef bazzio het volgende:
Ik ben benieuwd of de dames deze mening over een aantal jaren nog steeds delen(vaste relatie, getrouwd bla,bla,bla).

IK heb al meer dan 2 jaar een vaste relatie met Valorian en zijn mening is ook zo GELUKKIG (en anders heeft ie toch peg gehad aangezien mannen niet zwanger kunnen raken)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 9:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Een uitstekend excuus om jezelf schaamteloos te verwennen terwijl manlief alle boodschappen sjouwt en jij lekker op de bank ligt met een goed boek

Valorian sjouwt al mijn boodschappen dus veel zal er niet veranderen. Niet de moeite waard dus

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-11-2001 9:15]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 9:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

sorry lukte me niet op te quoten.

Mad maikie.
Je begrijpt het niet knakker, ik wil dus juist niet zwanger worden zodat je ook niet hoeft te zeiken dat valorian het zo zwaar zal hebben de laaste maanden ect. en trouwens dit is MIJN MENING en ik denk dat mensen volwassen genoeg zijn om zich niet van hun stuk te laten brengen door wat ik of iemand anders zegt om daar je eigen mening of beslissing door te laten veranderen.



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-11-2001 12:36 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Right ON C-girl ! ! !

Maar om nog even terug te komen op deze kip of het ei discussie...

Ik denk dat veel mensen zichzelf al niet eens kunnen verzorgen, laat staan een kindje.

Trouwens, waarom zou je je bewust in de luiers, buien, nee-en, scholen, papieren, jeugdpuistjes, drugsgebruikertjes, pubers, scheldpartijen, ruzies, haat, foute vriendjes etc. gooien alleen maar omdat het je in de eerste 3 maanden eens lief aankijkt met de grote kijkers...

Ik ben meestal niet helemaal blij dat mijn ouders mij op deze kloot hebben gezet...

En ik heb geen enkele zin om mezelf gelukkig te gaan voelen op de overweldigende hormonale manier van de massa, dat kan ik niet eens... Soms zou ik wel eens willen dat ik gewoon een heel klein huisje had, en een vrouw en 2.1 kinderen en een hond, en een fiat Panda, en dat ik accountant-assistent was en 3000,- piek een ruim loon vond en eens in het jaar naar de Caravan in Drenthe ging en daar tevreden mee was....

Maar dat is niet zo...

Kinderen opvoeden is iets heel anders dan hun mond vol met eten stoppen en ze kennis doen nemen van alle verkrachte wereldvisies die er bestaan, eht is een onmenselijk opgave en daarom is het een blijk van (instinctieve) megalomanie dat mensen het telkens weer flikken....

Om kort te gaan: Nee, dank u.


Dit slaat nergens op.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 23-11-2001 12:52 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2001 12:36 schreef mörke het volgende:...
Ik denk dat veel mensen zichzelf al niet eens kunnen verzorgen, laat staan een kindje.

zulke mensen zijn er idd genoeg, die zouden dan geen kinderen moeten krijgen...

quote:
Trouwens, waarom zou je je bewust in de luiers, buien, nee-en, scholen, papieren, jeugdpuistjes, drugsgebruikertjes, pubers, scheldpartijen, ruzies, haat, foute vriendjes etc. gooien alleen maar omdat het je in de eerste 3 maanden eens lief aankijkt met de grote kijkers...

Ik ben meestal niet helemaal blij dat mijn ouders mij op deze kloot hebben gezet...

En ik heb geen enkele zin om mezelf gelukkig te gaan voelen op de overweldigende hormonale manier van de massa, dat kan ik niet eens... Soms zou ik wel eens willen dat ik gewoon een heel klein huisje had, en een vrouw en 2.1 kinderen en een hond, en een fiat Panda, en dat ik accountant-assistent was en 3000,- piek een ruim loon vond en eens in het jaar naar de Caravan in Drenthe ging en daar tevreden mee was....

Maar dat is niet zo...

Kinderen opvoeden is iets heel anders dan hun mond vol met eten stoppen en ze kennis doen nemen van alle verkrachte wereldvisies die er bestaan, eht is een onmenselijk opgave en daarom is het een blijk van (instinctieve) megalomanie dat mensen het telkens weer flikken....

Om kort te gaan: Nee, dank u.
Dat is jouw mening. En als je er zo over denkt moet je er vooral ook niet aan beginnen.


No regrets and no remorse...


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 23-11-2001 13:52 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn eigen mening. Zodoende dat ik de mijne ook spui en ik zal zeker mijn mening niet bijstellen.

Wat ik even wilde aangeven is dat er erg negatief geluld wordt en dat inderdaad geen lekker uitgangspunt is om aan kinderen mee te geven. Dus positieve mensen kunnen nog wat van hun kinderen maken en al die andere doen er goed aan hun mening niet te herzien en vooral geen kindertjes te nemen.

Kortom iedereen en in zijn waarde gelaten.



Mad Maikie


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 15:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

way the go m- man!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen