|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit hadden mijn woorden kunnen zijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Trouwen? Nee dank je. Kinderen? Al helemaal niet!! Zo veel verantwoordelijkheid kan ik echt niet opbrengen. |
|
Ik wil mn kleine neefje en nichtje adopteren denk ik... |
|
quote:Dit hadden mijn woorden kunnen zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja McDoom is wel meer to the point. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: [off topic]Maar ze waren het niet. [/off topic] |
|
quote: trouwen wel, ach na tien jaar, kunnen we in ieder geval scheiden maar kinderen, zeg nooit nooit, maar nu zeggen we allebei(en m'n vriendin iets harder ) NOOIT. Oud Vuil. |
|
Ik heb een paar kinderen, ik heb ze in de kelder gestopt en zie ze incidenteel als ik een kratje bier pak. De laatste keer dat ik er was had de ene (het is een jongetje en een meisje) zich tegoed gedaan aan het been van de andere, kennelijk hebben ze nogal honger daar benee. 11.45: restate my assumptions |
|
Ach, als ze je bier maar met rust laten lijkt het mij geen probleem toe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: LOL Verhips, daarom is je krat bier ook zo snel leeg! |
|
Jongens ... houdt het topic serieus graag. |
|
kheb nu geen kinderen(kben 16) maar ik denk dat ik later wel kinderen wil, ik weet alleen niet of dat verstandig is |
|
Geen hoop ze ook niet te krijgen zal een slechte moeder zijn.... |
|
Ben nu 2 jaar getrouwd En we willen dit jaar aan kinderen beginnen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
sterkte |
|
Bedankt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb een zoon Lars die is 8,helaas woont hij door omstandigheden door de weeks bij zijn vader en zie ik hem vrijdag/zaterdag en in de vakanties.Ik ben hardstikke blij met hem maar kan niemand echt aanraden op zo'n jonge leeftijd ( ik was 17) aan kinderente beginnen.Maar als ik het over zou kunnen doen zou ik het niet anders doen,ik hou zielsveel van dat mannetje. Of er meer kinderen komen..misschien iig. nu nog niet ben er absoluut niet klaar voor. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
het is zo makkelijk om de slechte dingen van de wereld te zien, ik zie zelf veel mooie dingen naast die slechte dingen. (nee ik kom niet uit in unox gezien, heb alleen mezelf uit een diep zwart dal omhoog weten te werken, geloof me ik heb de bodem al eens bereikt) en misschien wil ik later wel kinderen. Hang van heleboel dingen af, of het lukt, de partner etc. |
|
ik vind kinderen helemaal niet leuk, laat maar staan de baby's. kan niet eens met die dingen omgaan. ben pas 18 en soms kunnen de dingen heel raar lopen en mijn menig kan ook veranderd zijn hierover en uiteindelijk kan ik het helemaal leuk vinden om een kind te krijgen. wie weet, maar mocht het gebeuren, dan gebeurt het nog lang niet. ik zou zelf nog lang een kind blijven. |
|
quote: Uiteindelijk blijven we allemaal grote kinderen. Zelf kinderen krijgen, geeft je alleen maar de illusie dat je volwassen bent. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
whaa ik wil later ook kinderen.. gaat wel wat meer moeite kosten |
|
quote: Ja, idd. Mag het intussen wel..dat homo-stellen kinderen adopteren? Dat mocht toch eerst niet? Wel gaaf dat je het toch wil. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik vind kinderen helemaal niet erg, alleen ben ik nogal individualitsich ingesteld en heb ik m'n ruimte nodig, wat niet altijd lukt met kleintjes. Ondanks dat lijkt het me ook wel erg leuk om m'n eigen kinderen te hebben, alleen zeker NIET de eerstkomende 10 jaar (ruwe schatting). Eerst even zelf leven MuayThaigerrr!! |
|
Wha! Kinderen kosten tijd, geld, moeite, geduld, vrijheid Dan kom ik niet meer aan muziek toe volgens mij....no kids for me Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |