IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : wie heeft er al kinderen? Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-11-2001 20:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Pff kinderen, ik ben pas 23... moet er nog niet aan denken om me al dusdanig vast te leggen. Het is een enorme verantwoordelijkheid!


G.
Usericon van G.
Posted 18-11-2001 20:10 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 18 november 2001 8:49 schreef blacksoul666 het volgende:
ik zelf heb er drie een dochter angelica die is 16 en dan een zoontje danny die is 12 en dan nog dejongste ook een jongen boy en die word in december 10 dus is nu 9,mijn vrouw die heeft ook nog 2 kinderen die ik ook als mijn eigen beschouwd en die zijn 23 en 18 een jongen en een meisje,alleen jammer maar helaas zie ik mijn eigen kinderen nooit omdat hun moeder ze weg houd bij me en me zwart maakt bij hun


Geduld.....als ze oud genoeg zijn om op eigen benen te staan en wat losser komen van hun moeder........misschien dat jullie dan als nog een mooie band kunnen opbouwen? probeer ze in ieder geval te laten weten dat je van ze houd!!!!


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 18-11-2001 22:15 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Negatief stelletje, ik heb wel een meiske, en dat lijkt mij al een prima begin om de wereld mooier te maken...
Inderdaad, gewoon volhouden, en hopen dat hun moeder bijdraait. Het is in Nederland wel erg op de moeder toegespitst, moet ik zeggen, vaders krijgen bijna geen kans bij een scheiding. Dat is denk ik ook wel gebaseerd op het feit dat moeders nog altijd - in de meeste gevallen, geen idee hoe het er bij jullie uitzag - een dijk meer met de opvoeding en verzorging te maken hebben. Dat verandert nog wel eens, maar daar heb jij nu nix aan natuurlijk...


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-11-2001 10:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik ben dan wel een vrouw maar zou dus NEVER kinderen willen. Al dat gezeik om je hoofd en wil in iedergeval naar concerten en festivals blijven gaan tot mijn dood, en dan is het lekker onhandig om kids te hebben. en trouwens ze kosten handen vol geld terwijl je daar een mooie auto of een mooi huis kan voor kopen. Ik heb trouwens al genoeg om handen met Valorian arzael (kat) en ratje patatje (rat). Als ooit mijn moedergevoelen ????? naar boven zouden komen zal ik nog een kind adopteren, 'k zie mezelf nou niet echt met zo'n ranzig dikke pens lopen die elk moment uit elkaar kan spatten, en ik zie het ook niet zo zitten dat ze in je doos gaan knippen
nou ja zo denk ik er dus over

oh jah en dan niet te denken over het stoppen met roken alcohol en chocolade!!!!!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 19-11-2001 11:08 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Mhhh ik ken nog iemand die ook veel op dit forum komt met dezelfde gedachten, ze moet het zelf maar aanvullen.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-11-2001 11:25 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Yep, 2 kids van 7 en 9.

hier nogmaals mijn dochter.



Bazzio Attacks!!!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 19-11-2001 11:37 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik heb nog geen kinderen, maar ik wil ze in de toekomst wel erg graag! (stelletje kleine Paultjes lijkt mij geweldig!)


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-11-2001 11:47 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

geen klein suusje ook


Bazzio Attacks!!!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 19-11-2001 11:48 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2001 11:47 schreef bazzio het volgende:
geen klein suusje ook
Maakt mij niets uit


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-11-2001 11:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2001 11:25 schreef bazzio het volgende:
Yep, 2 kids van 7 en 9.

hier nogmaals mijn dochter.




Hehehe... zo te zien krijgt ze een goede opvoeding.. of is ze niet aan het headbangen op Iron Maiden?!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-11-2001 11:52 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Deze keer niet, was In Flames(scorn)


Bazzio Attacks!!!


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 19-11-2001 12:19 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

Mad Maikie heeft een dochtertje van 10 maanden. Lisa heet ze.

AL die mensen die lopen te zeuren dat ze niets meer kunnen als ze een kleine hebben, hebben geen goede afspraken met hun partner. Mijn dochter was 4 maanden toen zat ik al op Lowlands een lang weekend met mijn vrienden. Lees concertverslag, ik was dus lekker naar After Forever afgelopen vrijdag. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk.

En als je je kind opvoed met de goede normen en waarden (een scheiding is al een goed begin om aan je kind te laten zien hoe het ^&%#$@^@* NIET moet), dan komt het met de wereld ook wel een keertje goed hoor.

Positief denken is het belangrijkste wat je je kind mee moet geven.

Je hebt het voor het overgrote deel toch echt allemaal zelf in handen.


Mad Maikie


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-11-2001 12:47 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik wil geen kinderen. En voor mensen die zeggen dat ze kinderen willen om hun mening over opvoeden aan het nageslacht mee te geven: je kan ook kinderen goeie dingen leren zonder dat je ze zelf eerst produceert. Word leraar ofzo ... of als goeie vrienden waar jij vaak komt of die vaak bij jouw komen kinderen hebben, help je automatisch een beetje mee met opvoeden...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-11-2001 13:00 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik denk dat ik niet in de wieg ben gelegd voor het moederschap. Het is dus ook niet een wens van me om ooit moeder te worden. Maar mocht ik ooit zwanger blijken, dan word ik mamma en zal ik me er ook wel voor 100% voor in zetten

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 19-11-2001 13:02]


bla...bla...bla...


G.
Usericon van G.
Posted 19-11-2001 15:22 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Mad Maiky....
Ik denk dat als je een keer boven de dertig bent en je hebt een heleboel vrienden om je heen met kids dat je dan vanzelf anders gaat denken over kinderen.

De meeste vrienden van mij stonden ook niet zo psitief tegenover kinderen krijgen......nu zijn een aantal paps of mams en vinden ze het geweldig!!!

Ik wil de mensen op dit forum over en jaar of 10 nog wel eens horen...........


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-11-2001 15:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hey bazzio! Ik wou ff kwijt dat ik jaloers ben op dat haar van je dochter!!!
Glimt als goud, man!!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-11-2001 15:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Als het goed is. Ga ik volgend jaar naar een docenten opleiding. Heb ik de heledag genoeg mensen om me heen ben ik denk ik blij als ik in een rustig huis kom.

Ik denk niet dat het altijd komt door afspraken met je partner als je naar feesten wilt enzo. Je kan ook gewoon niet van kinderen houden zoals ik.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 19-11-2001 20:29 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 19 november 2001 11:08 schreef linknl het volgende:
Mhhh ik ken nog iemand die ook veel op dit forum komt met dezelfde gedachten, ze moet het zelf maar aanvullen.


Ehm..Dat ben ik lijkt me.


the only pleasure is pain


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 19-11-2001 20:29 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2001 20:29 schreef Vampire_girl het volgende:
Ehm..Dat ben ik lijkt me.


ja dat ben jij ja heel goed gegokt.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 19-11-2001 21:21 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2001 10:59 schreef Cadaveria het volgende:
ik ben dan wel een vrouw maar zou dus NEVER kinderen willen. Al dat gezeik om je hoofd en wil in iedergeval naar concerten en festivals blijven gaan tot mijn dood, en dan is het lekker onhandig om kids te hebben. en trouwens ze kosten handen vol geld terwijl je daar een mooie auto of een mooi huis kan voor kopen. Ik heb trouwens al genoeg om handen met Valorian arzael (kat) en ratje patatje (rat). Als ooit mijn moedergevoelen ????? naar boven zouden komen zal ik nog een kind adopteren, 'k zie mezelf nou niet echt met zo'n ranzig dikke pens lopen die elk moment uit elkaar kan spatten, en ik zie het ook niet zo zitten dat ze in je doos gaan knippen
nou ja zo denk ik er dus over

oh jah en dan niet te denken over het stoppen met roken alcohol en chocolade!!!!!!




Respect !!! Van de Shadow



Wiegen Meister !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-11-2001 21:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik zou zelf wel kinderen willen als ik mijn opleiding heb afgerond en een baan heb (doe leraar opleiding dus heb wel wat met kinderen geloof ik) en mijn vriendin (die ook leraaropleiding gaat doen) ook. maar of zij kinderen wil is de vraag...

kindere heersen


Je moeder.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-11-2001 8:45 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ben blij dat abortes hier is toegestaan.

en mannen hebben ook lekker makkelijk praten dat zij kinderen willen. jullie hoeven er alleen maar wat in te stoppen wij moeten zorgen dat het er weer uit komt.en jullie hoeven niet 9 maanden (weet je hoe lang dat is) met een dikke pens rond te lopen die na je zwangerschap tussen je knieen bengeld.
Dat je in de laatste maand (en) geen sex kan hebben vanweg die pens. enz.... 'k overtuig mezelf steeds meer

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 20-11-2001 8:50]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 20-11-2001 12:46 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

Ik denk er neit echt veel over na ofzo (hallo ik ben 13), maar ik weet wel dat ik niet geplend kindertjes ga krijgen. Als ik "per ongeluk" zwanger zou zijn, zou ik geen abortus nemen. Als ik al kinderen wil, adopteer ik ze.
Houd zielsveel van koters (wat veel mensen trouwens neit van me verwachten), maar wat ze allemaal niet meoten doen voordat ze doodgaan (of moeten meemaken) euhm dat gaat me te ver ofzo. 't kan ook wel komen, doordat ik nu in deze "periode" zit, misschien denk ik er later gewoon anders over.


Ik vergiet als zeef hebben


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 20-11-2001 13:41 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Voor de mensen die graag kinderen willen: denken jullie niet na over overbevolking enzo? Niet dat die paar kinderen van jullie veel schelen, maar we zijn tch mensen? En als mens kun je nadenken over dingen. Als je geil bent pak je toch ook niet zo maar iemand om er sex mee te hebben? Nou, en als je een kinderwens voelt opkomen, dan moet je gelijk maar fokken en baren???? Dacht het niet. Zoals ik al eerder heb gezegd er zijn te veel kinderen op de aarde en te weinig liefde. Adopteer dan een kindje of wordt pleegouder als je er zonodig een wil. Daarnaast is het ook weinig functioneel om kinderen te nemen. Ze zijn uiterst schattig en grappig, dat is waar, maar eigenlijk zijn ze nergens voor nodig! Voor je oude dag heb je bejaardentehuizen en een pensioen. Ik vind het eigenlijk best aso om meer dan twee kinderen te nemen, helemaal als je het niet kunt betalen. Kinderbijslag moeten ze sowieso afschaffen.
I rest my case.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-11-2001 14:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

'k hoorde vanochtend dat er heel veel minder kinderen werdenk geboren in nederland doordat er veel scheidingen plaats vinden en doordat de vrouw geemanicipeerd is.
eindelijk. Nedeland is toch echt een tikkie te vol.En ik vind dat je bij de overbevolking eerst ook bij je zelf moet kijken er zijn genoeg kinderen zonder een toekomst en zonder ouders zou het niet mooi zijn om als je dus echt kinderen wilt eerst te gaan adopteren. Betere wereld begin bij jezelf!!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen