|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik sluit mij hier volledig bij aan |
|
misschien ooit maar nu echt niet |
|
Nageslacht? Nooit! Zelfs geen adoptie, kost veels te veel tijd en geld [evenals trouwen/relatie ]. |
|
quote: Zijn jouw genen dan niet de moeite waard om door te geven . |
|
Ik heb op dit moment 18 kinderen Zij zitten allemaal in groep 1 My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
quote:Zelfs in het weekend druk leventje |
|
quote: Niemand zijn genen zijn het waard om doorgegeven te worden. |
|
Dat is pas nihilisme lol Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: vertrouwen in de mensheid op een laag pitje(terecht)? dan moeten mensen die het anders zien dan de massa toch juist wel kinderen en zo de boodschap verspreiden? beetje tegenwicht geven aan al die godsdienstfanaten die aan de lopende band kinderen produceren |
|
Ik moet er niet aan denken om kinderen te produceren. Over het algemeen ben ik niet zo gesteld op het menselijk ras, dus ik zie geen reden om zelf eraan te contribueren. Kleine koters zijn wel gaaf, zolang ze maar niet van jezelf zijn. Mijn vriendin denkt er jammergenoeg wel iets anders over, maar ik hou voet bij stuk. Een foster parents negertje kan ze krijgen, dat is meer dan zat. |
|
in Nederland wil ik geen kinderen .misschien als ik de kans krijg om in het buitenland te wonen , dat ik kinderen wil hebben . ( een land met meer natuur ruimte etc ). en ook als de moeder de kinderen wil hebben en ook de verwntwoordelijkheid aankan . |
|
Ik ben zelf geen vader, maar... Ik heb een hele goede vriendin die ik langzamerhand steeds anders leuk ga vinden; en die heeft twee kinderen. Kweet niet of ik mijn gevoelens door moet laten zetten. Misschien niet echt slim om een soort van stiefvader te worden voor die kinderen [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
Ik heb een paar drollen van koters. |
|
Nou en? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |