|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
even makkelijker dus: missend: 1987: 50, 51 en 52 1988: 5,12, 20, 28, 30, 43, 44, 45, 52 1989: 3, 5, 7, 10, 13, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 1990: alles aanwezig 1991: 47, 48, 49, 50, 51, 52 en alles voor 1987 (is dat er uberhaubt?) en alles na 1991 (ben niet zeker van wanneer de laatste uitzending was) tevens gezocht: vuurwerk 50 uitzendingen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
nee geen slotje gek! als ik mn vraag ergens in een antiek vuurwerk topic erbij moet schuiven op pagina zoveel van dat topic leest binnen een paar posten niemand mn vraag meer en verzand t weer in eindeloos nostalgisch gezever over henk westbroeks creatieve verbale prestaties en wat voor stoere shit we daar hebben leren kennen... dit is lijkt mij duidelijk een op zichzelfstaand topic In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Schitterend initiatief!!!! Helaas kan ik je niet verder helpen met opnames, want ik heb die niet, maar ik hoop dat het lukt!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik denk dat ik mp3tjes ga maken van complete uitzending... that way moeten ze ook naar het gelul ertussen luisteren.... dat hoort ennie comments are welcome In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Slotje. idd KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Absoluut goed idee! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: quote: Absoluut niet!!! Weet je wel wat voor enorme klus het is om cassettebandjes te digitaliseren in zo'n aantal? Die inzet verdient een apart topic! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dit verdient ZEER ZEKER een apart topic...geweldig initiatief trouwens! Heb vroeger ook heel veel uitzendingen opgenomen maar heb helaas niks meer van bandjes Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het zou minder moeite zijn om dit via de VARA archieven te regelen waarschijnlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
denk je dat dit mogelijk is? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
zo zijn al mijn band makkers aan de hardrock geraakt... ik ben helaas een beetje jonger als hun. |
|
Zomaar opvragen voo jezelf waarschijnlijk niet. De publieke omroep verkoopt echter veel registraties van bepaalde programma's indien er animo is. Je zou kunnen onderzoeken of ze hiervoor te porren zijn en wat de mogelijkheden zijn. Dat lijkt me de juiste weg en. Als dat niet lukt kan je gaan priegelen met je bandjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik weet wel dat je gemiste televisieafleveringen soms kan nabestellen. Maar dat heeft dan al gauw zo'n 25 euro 'administratiekosten' als bijkomend ongemak. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
als ik al 95 % op cassette heb... dan maak ik t zo ook wel af... er is vast nog wel een teep hier en daar bij mensen thuis, ik ga echt de vara niet zwaar spekken voor zoiets en chelman, als je t ver een stom topic vindt mag je van mij stoppen met posten.... [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 04-09-2004 15:40] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
In heavy metal? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Waarin dan? Film? Anyway. Ik weet niet of het mogelijk is maar het kost je een paar uurtjes om uit te zoeken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nieuws en media. Ofzo. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Klopt; tv uitzendingen nabestellen bij omroepen is vrij prijzig; ik vroeg het eens voor Theo Maassens - eerste cabaretshow 'Bepaalde dingen' die ik al jaren zoek. Voor radio weet ik het niet; Vara eventueel emailen dus... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-09-2004 16:02] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
gaaf Aaaarco! ik ben geinteresseerd in het eindproduct in ieder geval. heb geen opnames voor je helaas. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Ik heb btw ook interesse in het eindproduct; nu al erg benieuwd en te gek dat zo dit document uit de Nederlandse metalhistorie bewaard gaat blijven! Tevens hoop ik dat eventuele mods die dit topic willen sluiten de andere Vara's vuurwerk topics liever sluiten ten favoure van deze. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dit is een ander onderwerp, hier gaat het niet over hoe goed was, maar om de programma's zelf. Verder kan je volgens mij die afleveringen gewoon opvragen, maar je moet dan wel een behoorlijk budget hebben! |
|
das simpel, dat budget hebbik niet... iedereen moet gewoon effe zn kast doorspitten, het moet echt wel te vinden zijn... zoveel mis ik niet In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Je moet ze niet opvragen. Je moet met een plan komen dat de VARA ze gaat anabieden als product. Zo zijn er veel programma's van de omroepen die gewoon verkocht worden in bundels. Het gaat soms om programma's die echt niet meer dan een paar 100 klanten trekken. Daar doelde ik op en niet op losse aflevering opvragen. Dat is inderdaad onbegonnen werk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Niet mijn lijst, dus ook niet mijn spel- en typfouten. 1991 50 - Suicidal Tendencies - You Can't Bring Me Down.mp3 49 - Slayer - Raining Blood.mp3 48 - Metallica - Wherever I May Roam.mp3 47 - Metallica - Fade to Black.mp3 46 - Megadeath - Rust In Peace... Polaris.mp3 45 - Gorefest - Gorefest.mp3 44 - Doro - I'll make it on my own.mp3 43 - Savatage - Gutter Ballet.mp3 42 - Queensrÿche - Empire.mp3 41 - Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name.mp3 40 - Slayer - Hell Awaits.mp3 39 - Deep Purple - Child In Time.mp3 38 - Death - Lack of Comprehension.mp3 37 - Death - Leprosy.mp3 36 - Nuclear Assault - Hang The Pope.mp3 35 - Motorhead - Ace of Spades.mp3 34 - Testament - The Legacy.mp3 33 - Metallica - For Whom The Bell Tolls.mp3 32 - Megadeath - in my darkest hour.mp3 31 - Queensrÿche - Eyes Of A Stranger.mp3 30 - Sepultura - Dead Embryonic Cells.mp3 29 - Pestilence - Twisted Truth.mp3 28 - Obituary - Cause of Death.mp3 27 - Guns 'n' Roses - Coma.mp3 26 - Obituary - Slowly We Rot.mp3 25 - Guns 'n' Roses - Civil War.mp3 24 - Helloween - halloween.mp3 23 - ACDC - Whole Lotta Rosie.mp3 22 - Skid Row - Slave to the Grind.mp3 21 - Metallica - Sad But True.mp3 20 - Morbid Angel - Blessed Are The Sick.mp3 19 - Slayer - South Of Heaven.mp3 18 - Nirvana - Smells Like Teen Spirit.mp3 17 - Queensrÿche - Suite Sister Mary.mp3 16 - Morbid Angel - Chapel of Ghouls.mp3 15 - Metallica - Nothing Else Matters.mp3 14 - Sepultura - Desperate Cry.mp3 13 - Innerself - Inner Self.mp3 12 - Metallica - Master Of Puppets.mp3 11 - Slayer - Dead Skin Mask.mp3 10 - Judas Priest - Painkiller.mp3 09 - Manowar - Battle Hymns.mp3 08 - Metallica - The Unforgiven.mp3 07 - Slayer - War Ensemble.mp3 06 - Iron Maiden - The Number Of The Beast.mp3 05 - Metallica - Enter Sandman.mp3 04 - Entombed - left hand path.mp3 03 - Sepultura - Arise.mp3 01 - Slayer - Angel Of Death.mp3 01 - Metallica - One.mp3 1990 65 - De Raggende Mannen - Nee's Da's Niks !.mp3 64 - Metallica - For Whom The Bell Tolls.mp3 63 - Metallica - Blackened.mp3 62 - Metallica - Am I Evil-.mp3 61 - Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son.mp3 60 - Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name.mp3 59 - Guns N' Roses - Paradise City.mp3 58 - Death - Pull the Plug.mp3 57 - Testament - The Legacy.mp3 56 - Metallica - To Live is to Die.mp3 55 - Annihilator - Stonewall.mp3 54 - Sodom - Nuclear Winter.mp3 53 - Metallica - Dyers Eve.mp3 52 - Megadeath - peace sells.mp3 51 - Obituary - Cause of Death.mp3 50 - Napalm Death - Suffer the Children.mp3 49 - Iron Maiden - Phantom Of The Opera.mp3 48 - Helloween - I Want Out.mp3 47 - Slayer - South Of Heaven.mp3 46 - Obituary - Find The Arise.mp3 45 - Metallica - Orion.mp3 44 - Judas Priest - Metal Meltdown.mp3 43 - Carcas - Exhume To Consume.mp3 42 - Annihilator - Never, Neverland.mp3 41 - Iron Maiden - No Prayer For The Dying.mp3 40 - Anthrax - Indians.mp3 39 - Morbid Angel - Chapel of Ghouls.mp3 38 - Van Halen - Jump.mp3 37 - Slayer - Raining Blood.mp3 36 - Obituary - Slowly We Rot.mp3 35 - Obituary - Dying.mp3 34 - Judas Priest - Painkiller.mp3 33 - Napalm Death - Siege of Power.mp3 32 - Slayer - Hell Awaits.mp3 31 - Slayer - Dead Skin Mask.mp3 30 - Queensrÿche - Eyes Of A Stranger.mp3 29 - Entombed - Left Hand Path.mp3 28 - Nuclear Assault - Hang The Pope.mp3 27 - Metallica - Welcome Home (Sanitarium).mp3 26 - Metallica - Creeping Death.mp3 25 - Megadeath - Holy Wars... The Punishment Due.mp3 24 - Napalm Death - Evolved As One.mp3 23 - Iron Maiden - Holy Smoke.mp3 22 - Metallica - Fade to Black.mp3 21 - Helloween - halloween.mp3 20 - Sepultura - Slaves Of Pain.mp3 19 - Sepultura - Beneath The Remains.mp3 18 - Death - Spiritual Healing.mp3 17 - Annihilator - Alison Hell.mp3 16 - Sacred Reich - Who's to Blame.mp3 15 - Queensrÿche - Suite Sister Mary.mp3 14 - Manowar - Battle Hymns.mp3 13 - ACDC - Whole Lotta Rosie.mp3 12 - ACDC - Thunderstruck.mp3 11 - Megadeath - In My Darkest Hour.mp3 10 - Death - Leprosy.mp3 09 - Suicidal Tendencies - You Can't Bring Me Down.mp3 08 - Innerself - Inner Self.mp3 07 - Slayer - War Ensemble.mp3 06 - Iron Maiden - The Number Of The Beast.mp3 05 - Metallica - Master Of Puppets.mp3 04 - Sacred Reich - Surf Nicaragua.mp3 03 - Anthrax - Got The Time.mp3 02 - Slayer - Angel Of Death.mp3 01 - Metallica - One.mp3 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |