|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
trance |
|
Manowar, Tankard. |
|
Band Zonder Banaan |
|
Tankard of De Stoere Patsers .. |
|
quote: de stoere patsers? als je die kent, dan kom jij uit of uit de buurt van lottum? |
|
quote: Ja horst .. |
|
Dan kom 30-10 maar ff naar de canix naar ons debuutoptreden kijken :-) |
|
quote: Als je de metal mosh party bedoeld dan kom ik ja.. .. |
|
Die bedoel ik helemaal! 19:00 GRIDLOCK!! |
|
Frans... Na 30 bier. Bazzio Attacks!!! |
|
AC/DC, Motörhead, Prodigy, Flogging Molly, Pogues, zolang het maar gezelligheidsbevorderend is of er gewoon een D & B feest van maken "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
D & B = Duizend Bier? of drum n bass? dat laatste heerst namelijk ontiegelijk hard! |
|
Rowwen Heze.. .. |
|
quote: Gridlock maakt ook vette drum'n"bass, maar die bedoelde je vast niet. |
|
quote: En Janse Bagge Band niet te vergeten! |
|
quote: idd niet, maar ik zal het eens luisteren. |
|
NP Stoere Patsers - Poepe .. |
|
Als er een feetje is..SCUM van Napalm Death. En als ik in een melige bui ben o.a. de muziek van, Doormouse, Ome Henk, Sommige Zappa, Al corrupt & Toecutter, Joy Division, Ouwe Venetian Snares, Stuntrock, laptop muziek met 4 kwarts maat exploitation, Billy Holyday of kutlp's draaien op reverse+ pitch veromhoog \m/ Suck my piss |
|
quote: Ah, een vergissing, hij heet Gridlok. Op http://www.gridlok.net/ valt wel het een en ander te downloaden. |
|
Tipje: André van Duin - Grote Voeten |
|
pff.... michael jackson, sublime, toasters, madonna, village people etc |
|
Lady Dana |
|
Op een feest behoort geen metal gedraaid te worden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
De Dikke Lul Band. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Interesseert me niet wat het is, zolang het maar niet te hard staat "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |