![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zow hier kan ie weer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 15-09-2004 16:43] ![]() |
|
Goed.. nouja the Ring dvd box dus ![]() |
|
fijne film, the ring. ![]() ![]() |
|
quote: orgineel of remake? ![]() |
|
quote: origineel ![]() |
|
quote: cool, die vind ik zelf wat beter. meer een creepy sfeer ![]() |
|
quote:Hij is weldegelijk een goed akteur. Alleen niet in Twisted. Ik kan me trouwens niet herinneren Orlando Bloom aangehaald te hebben. O, en de topiktitel klopt niet. ![]() |
|
quote: Aan de ene kant wel, zieke Japanners maar aan de andere kant irriteert het japanse gebrabbel mij dan wel weer. In ieder geval een goed vermakelijke dvd box. ![]() |
|
Matchstick Men, filmtip! Erg verassend einde. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
np Celcius 488 "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
The girl next door (unrated), echt een stoere puberale film ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind de taal juist bijdragen aan de creepy sfeer. Verder... heersch-box! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Smaken verschillen hehe.. Net zoals franse films, vind ik echt helemaal niks! ![]() |
|
quote: Een film als slecht bestempelen vanwege de taal heeft niks met smaak te maken. Dat heeft enkel met achterlijkheid te maken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: veel tieten dus? ![]() |
|
net een onwijze kutfilm gezien! weet de naam niet eens meer. einde heb ik niet afgewacht... ![]() ![]() |
|
quote: Die vond ik ook niks aan! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: thnx for your support honey ![]() 't ging over een oude man die steeds jonge vriendinnetjes heeft, maar na een hartaanval verliefd wordt op de moeder van een van zijn dates. blablabla ![]() ![]() |
|
quote: Nergens staat dat die film slecht is.. ik vind het niet prettig kijken. Met de film zelf is niks mis.. ![]() |
|
quote: "Something's gotta give" met Jack Nicholson. Die film heerscht, blinde ![]() ![]() |
|
quote: Klinkt als een straight to television filmpje. edit: maar dat was het dus niet. hahaha. Leuke film is het inderdaad. Jouw omschrijving was echter een beetje misleidend. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 15-09-2004 23:13] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: whahaha! idd! ![]() vertel me hoe die eindigt!! vertel! vertel! ![]() |
|
quote: Neen, ga maar lekker huren ![]() ![]() |
|
quote: dude...ik HEB de dvd en hij draait NU. ![]() ik kijk alleen niet, maar mijn vriendin wil em wel af zien ![]() ![]() |
|
quote: Sja, dan vraag je maar aan je vriendin hoe hij afloopt hoor ![]() --> Tenzij je een spoiler wilt. Ze gaan allemaal dood omdat er evil marsmannetjes landen die iedereen verrot laseren. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-09-2004 23:23] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |