|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Vera in Groningen heeft ook een maandkaart a 1 euro. Daar hoor je toch ook niemand over zeuren? gewoon heengaan en bandjes kijken/luisteren! Bruce Banner |
|
Ik zou ook gaan. Dapper vanuit groningen en dan slapen bij een maat maar helaas hebt ie ineens geen slaapplaats meer. Dus schrijf me maar af. |
|
quote: En ik loop naast mijn vriendin, een meid met krullend haar, en volgens haar heeft ze ook een dikke kont. Maar volgens mij vinden bijna alle vrouwen dat ze een dikke kont hebben. |
|
Ik ben er vanavond ook zeker bij ! Heb er erg zin in |
|
A, vandaar dat je in het weekend vaak in Ede bent. ----------------- inderdaad, ik vind wageningen ook wel leuk hoor.Ik kom er .Want Ede hangt me weleens de keel uit Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
quote: Heb je het tegen mij ? Ik was gisteren nog in ede! De metal irakees ! |
|
Heb je het tegen mij ? Ik was gisteren nog in ede! De metal irakees ! ---------------------------------- nee heb het niet tegen jouw hoor! Woon je ook in Ede dan Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
quote: Nee, ik woon in Wageningen, maar ik was gisterenavond wel in Ede. |
|
quote: Hahaha.. ja dat klopt maar in mijn geval klopt het hoor hehe. Oja en ik ben nogal lang ah well zie foto topic daar sta ik sinds gisteravond weer een keer in. |
|
quote: Haha ziekheid?? Is that you?? |
|
quote: Als zaal zouden we het inderdaad liever ook niet doen, maar aangezien we een vereniging zijn moeten de mensen in je gebouw lid zijn. Je betaalt wel maar 1,10 euro voor een biertje, dus die 1,80 heb je er zo uit. En nu niet meer zorken en gewoon komen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Tot hoe laat is Unitas open? Op de site staat dat de bandjes tot 23 uur spelen, spelen de eerste 2 bandjes dan niet gigantisch kort als het om half 9 moet beginnen? |
|
officieel zijn band om 23 uur klaar, maar eigenlijk spelen ze meestal tot een uur of 12. Daarna is er nog een 'gewone' dance/disco- avond (waarbij de net iets alternatievere muziek wordt gedraaid.) En kan je ook in de kelder gaan hangen. Unitas gaat dicht zodra de meeste mensen naar huis zijn. Dat is vaak rond een uur of 4, half 5, maar het wordt ook weleens later. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
1,10 per biertje? Toen ik in Unitas was kostte het nog 1 euro, maar 1,10 is nog steeds een fijne prijs Helaas niet aanwezig vanavond |
|
Start bandjes om half 9 of 9 uur? |
|
Zaal open om half negen. Start om negen uur. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Eff douchen, aankleden en die richting op dan maar. |
|
yeah! een kater! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: hehehe, was wel gaaf trouwens, alleen jamemr dat altar geluid heel erg hard had staan. Ik was echt zo stoned als een irakees, was ver heen. Maar was erg gaaf ! |
|
Ik vond het zeer ok. Altar viel me heel erg mee. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ja was gezellig.Er waren veel bekenden. Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
Wat een kut dj trouwens na afloop oe-wie-oe-wie-oe-wie-oe-wie-oe-ha-ha (the trooper a la Altar ) |
|
was leuk Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Tja, the trooper had Altar wat mij betreft niet hoeven spelen. Vond ik niet echt geweldig maar verder wel een leuke avond. http://www.scrotum.tk Überhammer |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |