|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
fight fight |
|
De eerste roooooonde.... Oud Vuil. |
|
He, jammer. Oud Vuil. |
|
Nha als ik Hagal was zou ik MM helemaal lam rossen .... |
|
quote: Stel je niet zo aan, pff mannen! quote: Nah dan zal jij dat wel niet geweest zijn he, ik heb werkelijk waar geen idee wie je bent. |
|
Gewoon voor de zekerheid, ja. Zit wel iets in. Dus: De eerste rondeeeee... Oud Vuil. |
|
quote: Bwahahahaha, lam rossen lukt alleen met liters en liters bier! |
|
quote: nouja gelukkig maar, ik schrok al Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Eerst slaan, dan vragen De goede manier |
|
Was ik nou maar wel gegaan.. Dan had ik daar al een beetje kunnen stoken. Oud Vuil. |
|
Al zou ik een reden hebben MM is volgens mij vrij lang en ik niet dus doe maar niet Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:klein zijn heeft voordelen hoor .... kopstoten op gevoeligere plaatsen |
|
quote: Jawohl 1.85m lang en heel wat kilo's te zwaar. Ik zou het niet proberen, anders ga ik bovenop je zitten |
|
quote: Pff.. gevoelige plaatsen zijn voor mietjes!! |
|
quote: die kilo´s te zwaar heb ik ook wel maar ik ben maar net 1.65 volgens mij ga ik er dan aan ja Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Maarree .. gaan jullie nog de schijn van een gevecht ophouden of niet? Ik verveel me en er zijn geen schandalen hier ... |
|
Graag voortzetten in het lultopic. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
grmbl |
|
quote: wat hij zegt.. |
|
quote: Ik vroeg het ook normaal. Maar ik was nogal slecht verstaanbaar omdat die kutmuziek zo hard stond. |
|
Volgende offtopic reactie worden gemod. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:whaha LOOPS HONDJE!!!! |
|
Zeg maar niets meer, ik ga wel weg, als je dat wilt. Oud Vuil. |
|
quote: mag een gezond mens der date geen kus geven Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |