IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Altar, Cirith Gorgor, Dark Day Rising - 9 Oktober - Unitas Wageningen Vorige pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-10-2004 0:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 23:52 schreef Hagal het volgende:
mag een gezond mens der date geen kus geven

Natuurlijk wel, alhoewel ik mij dan afvraag waarom dat in een drukke gelegenheid moet worden gedaan. In de hevigheid waarop dat meiske dat deed, zou je denken dat ze ter plekke hem zou bespringen. Andere kant op kijken werkte ook niet, een muur alleen is ook best saai.

splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 13-10-2004 7:42 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 23:49 schreef ghoulliette het volgende:
Ik vroeg het ook normaal. Maar ik was nogal slecht verstaanbaar omdat die kutmuziek zo hard stond.

Haha, natuurlijk was ik die geluidsman helemaal niet, ga er nog ff lekker serieus op in...

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 13-10-2004 10:02 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hmmm, had die geluidsman niet al te kort blond haar, ongeveer 195 cm lang (ehh, z'n lichaam, niet z'n haar)?

Da's Guido dan, een van de vriendelijkste geluidsmensen ooit. Wat heb je gedaan om uit hem een botte reactie te trekken ?

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 13-10-2004 12:53 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Guido heeft het geluid alleen gedaan bij DDR en CG, Altar had een eigen man voor de knopjes.

Het lijkt me nagenoeg onmogelijk een botte reactie uit Guido te krijgen.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-10-2004 12:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2004 12:53 schreef Phaestus het volgende:
Het lijkt me nagenoeg onmogelijk een botte reactie uit Guido te krijgen.

Misschien verstond ze hem niet zo goed, het geluid stond ietwat hard

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com