IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Altar, Cirith Gorgor, Dark Day Rising - 9 Oktober - Unitas Wageningen Vorige pagina | Volgende pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 11-10-2004 10:44 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Waarschijnlijk wel.

Ik heb jou wel gezien toen je met je drumkit bezig was. ik was vanaf een uur of 3 op Unitas, maar ik was helemaal verrot van de nacht ervoor en heb alleen een beetje laveloos heen en weer gelopen en wat geslapen op de bank in de kelder. Pas na het avondeten werd ik wat actiever.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 11-10-2004 12:08 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ben jij die blonde dude met een staart die mij vroeg of er nog gesleept moest worden ?

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 11-10-2004 12:18 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Dat zou goed kunnen.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 11-10-2004 12:22 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

haha, je weet het niet meer ?

't is voor mij ook alweer een dronken avondje geleden !

splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 11-10-2004 12:30 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

Dat niet één van jullie homo's mij herkend heeft...ik was er namelijk ook...

splattermeister666
Posted 11-10-2004 12:36 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

Dus Ghouliette was dat wijffie met dat opzichtige tasje en lekkere kontje?!

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 11-10-2004 12:39 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 oktober 2004 12:30 schreef splattermeister666 het volgende:
Dat niet één van jullie homo's mij herkend heeft...ik was er namelijk ook...

En, hoe ben jij te herkennen dan ? Of ken ik jou dan gewoon zonder nickname ?

ohja

splattermeister666
Posted 11-10-2004 12:48 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

Jij kent mij wel zonder nick, maar doet verder niet terzake...

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 11-10-2004 13:09 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hahaha, okay !

lycantrophy
Usericon van lycantrophy
Posted 11-10-2004 16:44 by lycantrophy Wijzig reactieProfiel van lycantrophyQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 12:36 schreef splattermeister666 het volgende:

Had ze een rokkje aan ! ?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2004 17:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 12:36 schreef splattermeister666 het volgende:

ik hoorde bij die groep van drie lekkere wijven ouder dan 15

splattermeister666
Posted 11-10-2004 17:24 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

Als vieze, oude Meister heb ik het graag jong en strak...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-10-2004 17:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 10:12 schreef Lekker gratis avondje gehad, met behoorlijk wat consumpties ! (@ mindless Mayo > Had je waarschijnlijk wel een beetje gemerkt !?!)

Hahaha.. ehm nee, maar ik merkte geloof ik zowieso bar weinig van de hele avond.

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 11-10-2004 18:39 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik was erg gaar van de hoeveelheid bier, en het tekort aan slaap.

REDmagicwoman
...en morgen weer gezond opstaan
Usericon van REDmagicwoman
Posted 11-10-2004 18:40 by REDmagicwoman Wijzig reactieProfiel van REDmagicwomanQuote dit bericht

ik heb gezien
-graftak
-ghioulette
-metalheus
-aarsvijand
-judge paul
en voor de rest niemand

[Dit bericht is gewijzigd door REDmagicwoman op 11-10-2004 18:42]

Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-10-2004 19:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zit dat meiske wat constant zo'n gozer aan het aflebberen is ook op zm? Echt.. get a room!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2004 19:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

welke? heb wel een gothic sloerie gezien die zich gedroeg als een loops hondje, maar die is niet van zm denk ik.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-10-2004 19:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 19:35 schreef ghoulliette het volgende:
welke? heb wel een gothic sloerie gezien die zich gedroeg als een loops hondje, maar die is niet van zm denk ik.

Ik bedoelde die met dat veel te korte en te strakke truitje waar haar blubberbuik onder vandaan blubberde. Ze stond constant voor mn neus met dr kont te draaien en idd een loops hondje is wel een goede beschrijving. Zou het dezelfde zijn??

lycantrophy
Usericon van lycantrophy
Posted 11-10-2004 19:40 by lycantrophy Wijzig reactieProfiel van lycantrophyQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 19:39 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik bedoelde die met dat veel te korte en te strakke truitje waar haar blubberbuik onder vandaan blubberde. Ze stond constant voor mn neus met dr kont te draaien en idd een loops hondje is wel een goede beschrijving. Zou het dezelfde zijn??

Jarloers ? Ik heb je trouwens wel gezien met demo

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-10-2004 19:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 19:40 schreef lycantrophy het volgende:
Jarloers ? Ik heb je trouwens wel gezien met demo

Kreeg zelfs een handje

Jarloers? (jaloers)
Pff haha dan had ik zelf wel een te kort en te strak truitje aangetrokken en met mijn buik in het rondte geblubberd

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-10-2004 19:45]

lycantrophy
Usericon van lycantrophy
Posted 11-10-2004 19:49 by lycantrophy Wijzig reactieProfiel van lycantrophyQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 19:45 schreef MindlessMayo het volgende:
Kreeg zelfs een handje

Jarloers? (jaloers)
Pff haha dan had ik zelf wel een te kort en te strak truitje aangetrokken en met mijn buik in het rondte geblubberd

ghehehehe, wel gezellige avond gehad zelf trouwens. Alleen kon ik niet meer hellemaal recht staan zeg maar . En ja handje, kwestie van opvoeding

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-10-2004 23:12 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 oktober 2004 10:12 schreef judge paul het volgende:
ik had Webblaster Wim eigenlijk ook wel verwacht.

Mja, Cirith Gorgor had ik wel eens willen zien. Maar ik had geen zin.

En popstars - the rivals was natuurlijk op tv.

Oud Vuil.

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 11-10-2004 23:31 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

quote:
Op 11 oktober 2004 18:40 schreef REDmagicwoman het volgende:
ik heb gezien
-graftak
-ghioulette
-metalheus
-aarsvijand
-judge paul
en voor de rest niemand

je vergeet je eigen:

-rotten body orgy!!!

WXena
Usericon van WXena
Posted 12-10-2004 11:34 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

Ik snap wel dat je lid moet zijn, maar het zou fijn zijn als er inderdaad dagkaarten zouden komen. Heersende bierprijs trouwens.
Ik vond dat de eerste band ondanks de variatie veel gejatte stukjes speelde, de rest was erg leuk.

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 12-10-2004 11:43 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 oktober 2004 23:12 schreef webblaster wim het volgende:
Mja, Cirith Gorgor had ik wel eens willen zien. Maar ik had geen zin.

En popstars - the rivals was natuurlijk op tv.

CG had je al wel een keertje gezien.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com