|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben jij die blonde dude met een staart die mij vroeg of er nog gesleept moest worden ? |
|
Dat zou goed kunnen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
haha, je weet het niet meer ? 't is voor mij ook alweer een dronken avondje geleden ! |
|
Dat niet één van jullie homo's mij herkend heeft...ik was er namelijk ook... |
|
Dus Ghouliette was dat wijffie met dat opzichtige tasje en lekkere kontje?! |
|
quote: En, hoe ben jij te herkennen dan ? Of ken ik jou dan gewoon zonder nickname ? ohja |
|
Jij kent mij wel zonder nick, maar doet verder niet terzake... |
|
hahaha, okay ! |
|
quote: Had ze een rokkje aan ! ? |
|
quote: ik hoorde bij die groep van drie lekkere wijven ouder dan 15 |
|
Als vieze, oude Meister heb ik het graag jong en strak... |
|
quote: Hahaha.. ehm nee, maar ik merkte geloof ik zowieso bar weinig van de hele avond. |
|
Ik was erg gaar van de hoeveelheid bier, en het tekort aan slaap. |
|
ik heb gezien -graftak -ghioulette -metalheus -aarsvijand -judge paul en voor de rest niemand [Dit bericht is gewijzigd door REDmagicwoman op 11-10-2004 18:42] Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
Zit dat meiske wat constant zo'n gozer aan het aflebberen is ook op zm? Echt.. get a room!!! |
|
welke? heb wel een gothic sloerie gezien die zich gedroeg als een loops hondje, maar die is niet van zm denk ik. |
|
quote: Ik bedoelde die met dat veel te korte en te strakke truitje waar haar blubberbuik onder vandaan blubberde. Ze stond constant voor mn neus met dr kont te draaien en idd een loops hondje is wel een goede beschrijving. Zou het dezelfde zijn?? |
|
quote: Jarloers ? Ik heb je trouwens wel gezien met demo |
|
quote: Kreeg zelfs een handje Jarloers? (jaloers) Pff haha dan had ik zelf wel een te kort en te strak truitje aangetrokken en met mijn buik in het rondte geblubberd [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-10-2004 19:45] |
|
quote: ghehehehe, wel gezellige avond gehad zelf trouwens. Alleen kon ik niet meer hellemaal recht staan zeg maar . En ja handje, kwestie van opvoeding |
|
quote: Mja, Cirith Gorgor had ik wel eens willen zien. Maar ik had geen zin. En popstars - the rivals was natuurlijk op tv. Oud Vuil. |
|
quote: je vergeet je eigen: -rotten body orgy!!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Ik snap wel dat je lid moet zijn, maar het zou fijn zijn als er inderdaad dagkaarten zouden komen. Heersende bierprijs trouwens. Ik vond dat de eerste band ondanks de variatie veel gejatte stukjes speelde, de rest was erg leuk. |
|
quote: CG had je al wel een keertje gezien. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |