|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan er misschien iets aan het volume gedaan worden? Ik vond dat de muziek best hard stond. Afgezien daarvan was de geluidskwaliteit wel goed. |
|
Ja, dat ging idd teringhard. Ook de muziek tussendoor. |
|
quote: Vooral dat vond ik jammer, ook tussendoor was er geen normaal gesprek voeren mogelijk. |
|
Daarom stond ik ook in de gang. Een stuk gezelliger daar. Alleen jammer dat er geen bankjes meer staan ! Nu moet je dronken blijven staan.... |
|
Toch stukken relaxter dan dronken hinkelen. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Loop de lijn.... |
|
Hey Paul. slinger de slinger http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Yep was weer te gezellig.... alleen een beetje teveel *hik* ge- Jammer dat we eerder weg moesten om de laatste bus richting Arnhem te halen! |
|
quote: Klopt ja, ik hoorde onder andere begin stuk van Sepultura - arise. |
|
En de rest van Arise ook. |
|
quote: Kan best, ben verder niet echt bekend met sepultura. Maar het was dus gewoon een cover als ik het zo goed begrijp. Maar ja, voor de rest speelden ze zeker niet slecht, combinatie van grind en black viel bij mij wel goed in de smaak. |
|
Het was idd een cover. Ik vind DDR trouwens meer een mengeling van Death en Thrash. En dat vinden ze zelf ook. Kreator is bv een band waar DDR erg door beïnvloed is. Kan je qua stem erg goed terug horen. |
|
quote: Aha ok, maar dat zang variatie is toch wel richting grind. Maar ja, wel erg leuke band alleen jammer dat ze niet zo goed geluid hadden. |
|
je vergeet je eigen: -rotten body orgy!!! ---------------------- oow ik schaam mij nu diep dat ik hem vergeten ben toe te voegen aan het rijtje Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
quote:ja vond ik ook, vooral tussen de bands. Toen ik er wat van zei tegen die lelijke gast van de PA werd hij nogal bot en boos. aparte gast. |
|
quote: Oja? Wacht eens, we hebben wel eens met ze opgetreden, of niet? Hehehe, wat een geheugen... Oud Vuil. |
|
quote: Dan had je het ook maar normaal aan me moeten vragen, bitch... |
|
Hehehe. Oud Vuil. |
|
quote: Ik mag toch hopen dat ik dat niet ben, ik stond wel voor je, maar zoveel had ik niet gedronken geloof ik Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Dubbel hehehe. "Spritz mir in die Augen, bitte" Driedub.... Oud Vuil. |
|
quote: Stond jij als een loopse teef tegen zo'n gozer aan te rijden dan? (teef aka vrouwelijk hondje ) |
|
quote: Ik hoop van niet Heb wel even staan zoenen ja, stond tegenover jou en cw in een windir shirtje Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Jaa vechtuhhhh pfff ... vroeger was er nog wat op tv ... |
|
quote: In een Windir shirt.. Het was iig toen ik op zo'n ding zat, als jij dat was die voor me stond te lebberen.. echt.. je truitje was veels te kort! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |