|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Denk meer dat het een gebrek en desinteresse voor (vaderlandse) geschiedenis een oorzaak is van het feit dat een simpele ziel als Pim Fortuyn op 1 staat. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hij verdiende het ook he, ons pimmetje. Weg met Willem van Oranje, Pim Fortuyn als nationale volksheld! |
|
quote: Niet veel lachwekkender dan de rest die in de tweede kamer zitten. Overigens nogal flauw om het gedrag van de LPF aan Pim Fortuyn toe te rekenen. Je kunt het Fortuyn niet aanrekenen dat de LPF er na zijn dood een zooitje van maakt. This is Zodiac speaking... |
|
quote: goed, dit gaat nergens over....het laat zich raden waar jij op gestemd hebt als je dat gedaan hebt.... signalen.......die zijn er al x aantal jaar...dat hoeft echt niet meer benadrukt te worden. Ik word er schijtziek van dit stupide gedrag/opvattingen van de zogenaamde 'normen en waarden' burger. Ga in een tentje op de hei wonen, heb je nergens last meer van..... |
|
quote:Ik denk dat het de combinatie is. Desinteresse voor de vaderlandse geschiedenis en de onvrede over het huidige Nederland. Als het alleen de desinteresse was, dan had Kruijff wel gewonnen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Cruyff had dan ook moeten winnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Inderdaad. En daarom staat Cruyff ook hoog (6e plaats) genoteerd. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Nee, Cruyff heeft echt geen fuck invloed gehad op Nederland als land. Willem van Oranje had moeten winnen (wat was gebeurd als alle stemmen geteld waren), of Michiel Adriaenszoon de Ruyter. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Echt wel, zonder het zooitje er nooit zijn geweest. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Je hebt groot gelijk dat JP bijna net zo lachwekend is! Wordt ook helemaal niet goed van ons beleid, maar de LPF spant toch wel de kroon zeg! En hij heeft zelf die gasten om zich heen verzameld. Een echt goed inschattingsvermogen had ie dus ook al niet. En dat zooitje is met zijn ideeën gecreeërd. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Waarom zou ik ergens op moeten stemmen dan? En hoe zou jij moeten weten op wat? Dit gaat inderdaad nergens over... Als iemand als Pim Fortuyn tot grootste Nederlander aller tijden wordt gekozen vat ik dat toch echt op als een signaal, want normaal is dit natuurlijk niet (vind jij van wel dan?). En nee ik heb nergens last van en woon ook niet in een hutje op de hei This is Zodiac speaking... |
|
Las trouwens net dat Willem van oranje na het tellen van alle stemmen toch gewonnen had. haha lijkt wel Florida hier |
|
quote:Na het tellen van alle stemmen, dus ook de stemmen die na het verstreken stemtermijn zijn gestuurd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat zei ik dus al in een vorige pagina. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Vrouwen he? Hebben niet zulke scherpe geesten als mannen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: oke, oke.....het overduidelijke signaal dient te worden genegeerd! Het zijn een stelletje veelschreeuwers bij elkaar dat ook niet met oplossingen komt, behalve dat iedere moslim het land moet verlaten bijv..... dat hei verhaal sloeg niet op jou persoonlijk..... |
|
quote:Er stondt gelukkig dan ook maar 1 vrouw in de top 10. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Echt niet, die stemmen waren te laat en tellen dus gewoon niet mee. Moet men maar op tijd stemmen, niet achteraf zeiken. This is Zodiac speaking... |
|
quote: Vandaar dat ze het ook niet ver schoppen bij de grootste Nederlander. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: zoeken altijd een excuus iets te zeggen. Ik ben nog steeds voor Mata Hari trouwens. |
|
quote: Ja. En waarom? Omdat ze een dagboek bijhield. Dat is pas positieve discriminatie en zoals gewoonlijk geeft het een verkeerd signaal af: Als vrouw hoef je niet je best te doen en een tienerdagboek is voldoende om in de top 10 allertijden te staan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En nu in correct Nederlands. |
|
quote: Omdat ze doodging. Net als Pim. |
|
quote: Okay, maar volgens mij heeft Pim ook nooit gezegd dat elke moslim dit land maar moet verlaten. This is Zodiac speaking... |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |