|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar de grootse belg wordt natuurlijk: Manneke pis. |
|
Oh yeah! |
|
quote: Inderdaad. Hehe... Of de Belg die de minste kinderen heeft mishandeld. Automatisch de meest lovenswaardige! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Kunnen jullie daar wel eens mee kappen zeg, dat is nu al van 1997 dat Dutroux in de bak zit, ok, één keer ontsnapt wat ik ook een fucking blunder vind van de politie, net alsof er in Polen geen ,kinderen worden misbruikt, imlho veel meer dan in België, het is verdorie één van de draaischijven ervan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat is zijn straf dan geworden? |
|
quote: Wat dacht je, levenslang natuurlijk, dat die gast maar rustig wegrot in het prison. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Goh is ie al bestraft dan? Dat is snel! |
|
quote: Ik ben allochtoon...maareuh wat betekent dit? Of is dit Belgisch? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Maar over Fortuyn, wat heeft hij betekend de afgelopen 10 jaar, een hoop wind, meer niet, wat heeft Willem Van Oranje bereikt, de oprichting van Nederland, en al die anderen waarvan hun namen in de analen van Nederland in dikke letters vertegenwoordigd zijn, en de wetenschappers, Fokker,... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Lees het topic eerst eens .. Zijn weinig mensen er mee eens hoor ... |
|
Fortuyn heeft ons bevrijdt van de vloek van Den Uyl. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Beweer je dat Nederland gay is?!?!?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Draaischijf, ofwel, hoe zou ik het uitleggen, klein voorbeeldje, Dutroux ging erg veel naar Polen om er kinderen te gaan misbruiken, Polen is erg in trek bij pedofielen (is bij ons genoeg op het nieuws geweest, en in programma's als Koppen, Ter Zake, Panorama,...) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: En Volkert heeft ons bevrijd van Fortuyn. no text supplied |
|
quote: Dat komt omdat wij lekkere kinderen hebben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik geloof dat jij de betekenis van het werkwoord 'bevrijden' nog niet helemaal door hebt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Het feit dat jij Pools bent ontkracht je stelling al .... |
|
quote: Maar wie gaat nu alle linkse rakkers doodmaken? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ok, zat effe met het verkeerde woord in mijn hoofd (komt uit een conference van Geert Hoste), in de kronieken van Nederland, beter zo? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Verlost dan? Jammer genoeg door moord, maar Fortuyn had nooit aan de macht mogen komen, dan was het land nu nog verder afgezakt ... |
|
quote: Kerel ik ben zo schattig geweest toen ik klein was! Ik kan me herinneren dat ik vaak naar België moest. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Of zelfs de annalen (met twee N). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:"Lief" was die man he ... |
|
quote:Niets mis met Fortuyn en zijn idee-en. Maar wees eens realisties; Alsof of de beste man premier was geworden als hij niet vermoord was. De CDA stond toch heel wat zetels hoger. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |