|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook mee eens http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
staat er ook bij waarom pim dfe grootste nederlander moet Zijn? |
|
Verkiezingen, ook deze, tonen altijd weer de debiliteit van de gemiddelde Nederlander. Misschien moeten we de democratie maar gewoon afschaffen, lijkt me beter dan het lot van het land in handen te leggen van idioten die Pim Voortuin de grootste Nederlander aller tijden vinden no text supplied |
|
quote: Lekker makkelijk gezegd, maar wie bepaalt dan wat goed voor ons is? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote:Stemrecht voor mensen met een IQ van 120 of hoger. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Waarom wil je jezelf buiten sluiten Helmet? |
|
quote: de moddereters en verder ben ik het wel met Helmet eens no text supplied |
|
quote:Alleen de eerste vier jaren, anders slaat de politiek ineens te hard door naar links. Dat kan beter geleidelijk. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Is niet echt waterdicht, met een beetje oefening kan iedereen scoren met een IQ test. Bovendien hebben mensen zonder hoger onderwijs maar met hoog IQ een achterstand tov de mensen met hoger onderwijs en een laag IQ, etc. Maar praktische kant daargelaten, ik geef je in theorie gelijk. Nou de rest van Nederland nog. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote:Juist. |
|
De grootste Nederlander stond gisteren in de pit bij Slayer... Hatsjikidee! |
|
heb laatst iets gelezen over Spinoza ( boek over geschiedenis van Rozenkruizers ) , |
|
quote: je bedoeld die indo-achtige? die stond ook bij de Dave lombardo clinic ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
welke indo-achtige ? |
|
een lange indo achtige(hetero ogende), niet shreddie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Kan me niet herinneren dat hij er indo-achtig uitzag eerlijk gezegd. Maar misschien kijk ik daar overheen ofzo. Ik zie hem al jaren rondlopen bij concerten, is moeilijk om die gast te missen (steekt met middenrif, kop en schouders uit boven de rest!) edit: wat is een shreddie? Ik denk dan altijd aan Shredder van de Ninja Mutant Hero Turtles ofzoiets [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 24-10-2004 11:20] Hatsjikidee! |
|
pim fortuyn?! Damn. [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 15-11-2004 23:35] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Nou, was dat even spannend. |
|
Pim Fortuyn de grootste Nederlander... Het is tijd om te emigreren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik ben best bereid je vliegticket te betalen hoor. Wat heb je precies in gedachten? Gezellig een enkeltje Siberië ofzo |
|
quote:Ook voor mij? F*ck hippies |
|
Ik vind het ronduit schokkend dat mensen blijkbaar nogal wat waarde hechten aan iets uitermate homofiels als een "grootste nederlander verkiezing". Lekker Belangrijk. |
|
ik hecht er verder geen waarde aan.. vind het gewoon lomp www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Pim Fortuyn heeft terecht gewonnen, lache al die reacties, als de winnaar in je straatje had gelegen zou er anders gereageerd zijn.... |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |