|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik moet zeggen dat de rechtse vleugel van ZM zich tot nu toe nog netjes heeft ingehouden wat betreft Drees. Ik vermoed dat de bom nog zal barsten. |
|
quote: Den Uyl? Troelstra? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Pim Fortuijn. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Zo erg is het gelukkig nog niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Maar het zou toch zo de nieuwe drummer van Rhapsody kunne zijn? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-10-2004 16:01] |
|
quote:Als dat 1 van de eerste mensapen zou zijn gewest hadden we niet bestaan he ... |
|
quote:Och, het zou nog erger zijn als Johan Cruijff de grootste Nederlander aller tijden wordt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik geloof dat ik tijdens Obituary de grootste Nederlander heb gezien . En hij stond nog voor me ook . Kleine Immo zag niks, noppes, nada meer. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Was vast een Duitser. De meeste grote Nederlanders lijken Duitsers te zijn She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Geen idee, maar z'n schoenmaat was vast 63 ofzo. Heb nog nooit zo'n groot iemand gezien. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Die heb ik ook gezien! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Lain, Lain, ze zijn off topic hier!! On topic: Ik blij Anthony Fokker erg belangrijk vinden, dankzij hemhebben we bedrijven als Fokker, Schiphol en een belangrijke plaats in de wereld van luchtvaart en ruimetvaart |
|
Fokker stond geloof ik in de Top 20. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik ben verdomme helemaal niet off-topic!!! Ik nomineer de jongen die een tijdje voor me stond tijdens Obituary tot de grootste Nederlander! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Of grootste Duitser, er bestaat nog altijd gerede twijfel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
*verkeerd topic.* [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 14-10-2004 16:26] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
On topic! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ohja. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Idd, willem 1, willen 2 hitler of gewoon karel de groote of rudi carel. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Het schijnt dus dat een van de grootste nederlanders metalliefhebber is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Kijk, da's toch een mooie conclusie dacht ik! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:nummer 3 had ook lang haar! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Maar dan eentje uit het guinness book of records. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Is de term "lang" hier niet beter geschikt? ik heb die gast ook gezien, idd een zeer lange vent. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |