|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ahahaha lol Kankerlul |
|
quote: Nou inderdaad, dan moet je het zeker op een lopen zetten Die beesten zijn verre van vriendelijk, zeker met kinderen erbij Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Hehe. Varkens zijn nu eenmaal agressieve beesten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
die baby's zijn wel lief Kankerlul |
|
quote:En als Nazi's op joden en polen jagen is dat onmenselijk ... Mensen zijn er veel meer als konijnen ... jacht op de mens maar eens legaliseren dan ... |
|
quote: In Brazilië wordt er op zwerfkinderen gejaagd door rijke zakenlui. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ah goede zaak, die kinderen jatten en zijn aan de drugs. |
|
quote: Dat zijn aan hun lot overgelaten kinderen waar niemand naar omkijkt, ik vind dat juist zielig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ja ze kunnen dan beter die ouders afknallen ... het komt toch ergens uit vandaan ... Maar de meest rigoreuze oplossing van én overlast én jacht, is door de jagers op de overlstplegers te laten jagen. Iedereen blij ... |
|
Je vindt beesten afknallen zielig en mensen afknallen niet? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
klopt ... van mensen zijn er teveel ... en zoals Chelman al aanduide, kun je die dan het best maar afknallen ... |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Agree! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Dat dacht Hitler blijkbaar ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
en als we nu in nederland eens beginnen met de maatschappelijk zwakkeren af te knallen, dan hoeft de rest minder af te dragen aan de staat, kunnen lonen omlaag, producten wordnb goedkoper, Nederland word weer aantrekkelijk economisch land, wat meer banen oplevert! Hoezo goed plan ... |
|
Jahoor, 2e Hitler. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Nee hoor, Hitler zorgde voor een zwart schaap in moelijke tijden. Daarom was het Duitse volk ook zo achter die man geschaard. Voordat je me probeerde voor rascist uit te maken moet je wel eerst je historische feiten juist hebben. |
|
Ik bedoel dat Hitler vond dat hij zelf uit kon maken wie er recht op had om te leven en wie niet, en dat doe jij nu ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ik zeg niet wie er rechts op heeft, ik opper slechts een plan ... Ik heb ook nergens gezegd dat we een bepaalde religie of een bepaald ras af zouden kunnen knallen, maar de groep mensen die de staat veel geld kosten, en die op de lange duur niets opbrengen. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-11-2004 15:21] |
|
Wat jij wilt joh, ik vind het Hitler-achtige ideeen. Koop een geweer en ga maar schieten. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 19-11-2004 15:21] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Jawohl! Waar woon je? |
|
quote: *zucht* hitler heeft ook goede dingen gedaan... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Goed doordachte uitspraken Jenje F*ck hippies |
|
Dat als je geen tijd hebt(bijv te druk met moordaanslagen drugs dealen) je gewoon een vervanger naar de gevangenis kan sturen . Ow je moet je natuurlijk wel even netjes melden Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |