|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgend jaar dus een of twee nieuwe namen op de Quote 500….. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Press release van EBay: http://investor.ebay.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=148001 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Voor zover het nog niet bekend was: http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2004/11/11/arafatoverleden.html Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Eindelijk, ze stonden al te trappelen om hem ergens te mogen begraven |
|
quote: Ik ken een recept voor het maken van ketjup van mijn vriendin haa... naah laat maar zitten mvg wk10 |
|
quote: In zo'n positie zo'n domme fout maken... Wat een kneus. |
|
Kan een politike partij ook verboden worden wegens domheid? |
|
quote:Ik denk het niet. De SP, GL en PvdA bestaan namelijk nog steeds. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja chellie *pat pat* |
|
quote:LPF is anders wel de overtreffende trap ... |
|
quote:Zelfs jij moet inzien dat je nu toch wel erg triest begint te worden... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dus…LPF afeiken is grappig. GL e.d. afzeiken is triest? Vanwaar de onderscheid? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
HET onderscheid Omdat de LPF niet eens aan politiek bedrijven toekomt door gruwelijk slecht runnen van ene partij ... |
|
Nederlandse economie 1,4 procent gegroeid Uitgegeven: 11 november 2004 10:04 Laatst gewijzigd: 11 november 2004 10:08 VOORBURG - De Nederlandse economie is in het derde kwartaal met 1,4 procent gegroeid ten opzichte van hetzelfde kwartaal vorig jaar. Dit maakte het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) donderdag bekend op basis van een eerste raming. Het CBS spreekt van de sterkste groei in drie jaar. De export bleef de drijvende kracht achter de groei. De bestedingen van de consumenten en de overheid lieten een bescheiden groei zien, aldus het CBS. De investeringen van bedrijven waren daarentegen lager, vooral door een lagere activiteit in de bouw. Ten opzichte van het tweede kwartaal groeide de economie 0,2 procent. De maanden april, mei en juni hadden nog een krimp laten zien ten opzichte van de eerste drie maanden van dit jaar. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - eens zien of balkellende hier nog een negatieve draai aan kan geven .. |
|
oh die kan ik je wel geven ... olieprijzen! |
|
Las vandaag dat benzineprijzen iig wel weer omlaag gaan ... Zodra olie weer goedkoper word stijgt economie hier direct weer meer ... boven op ed nu startende groei. |
|
quote: Er is geen onderscheid. Gefundeerd kritiek leven is mooi/nuttig/boeiend om te lezen (als Marijnissen zijn eigen achterban zou bedreigen was ik de eerste die kritiek zou leveren). Holle, repetatieve slogans worden gewoon na een tijdje vervelend (de eerste keer lag ik dubbel van het lachen achter mijn computer, nu heb ik liever dat je eens actief bent in je eigen F& J-topic bijv.). |
|
quote: alsof we met het CDA en VVD beter af zijn..... Heb je de personen wel eens bekeken die politiek (vooral ministers) bedrijven? 90% was vroeger de pispaal van de klas als je het mij vraagt....nu zijn het saaie grijze muizen die rijkhalzend uitkijken naar het einde van hun termijn, want na drie en een half jaar jaar komen onkunde en persoonlijke belangen toch een keer aan het licht om vervolgens hun zakken te gaan vullen of burgervader te worden van Boxmeer ofzoiets.... |
|
Dat is wel een erg trieste actie van die man en ik vraag me af wat hij daar nou letterlijk mee wilde bereiken. Overigens moet die man wel erg dom zijn om te denken dat niemand erachter zou komen dat hij die dreigbrief geschreven heeft, domme mensen horen niet thuis in een politieke partij. Kankerlul |
|
Nochtans wemelt het ervan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik vind het vreemd dat mensen dat kunnen zeggen van politici, je kunt het wel niet met zijn/haar ideeën eens zijn maar dom zijn ze zeker niet. Kankerlul |
|
quote: Ik vermoed dat jou vertrouwen in de politiek (en mogelijk in de mensheid in haar geheel) op een vrij laag pitje staat. Jou tekst is enigszins generaliserend naar mijn mening. |
|
Bovendien zijn de pispaaltjes van de klas meestal degene met het hoogste iq, maar zijn diegene die dat kind pesten ontzettend dom om zich tot een dergelijk niveau te verlagen. Daar is trouwens een goede reclame van kan ik me herinneren (over het onderwijs) Kankerlul |
|
quote: Nou, de heer Moleveld is dat wat mij betreft wel. Ook als hij van een andere partij was geweest. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |