|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Doe er dan gelijk een lijkzak om heen. |
|
quote:Man je weet best wat ik bedoel en als een niet-Noord Afrikaanse allochtoon zich aan zo'n misdrijf schuldig maakt mag hij van mij (net als een Nederlander btw) ook voor het vuurpeleton. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja dan zou Amerika eventjes lachen .. en dan verder gaan met de wereld onderwerpen |
|
zouden ze wel tijd hebben om te lachen ? volgens mij doen ze even :p |
|
GI Joe zal denk ik stiekum even gniffelen .. |
|
Straks vinden Amerikanen nog dat WIJ slechte humor hebben !!! :p |
|
Oh my goth ... als dat zou gebeuren ... |
|
wereldramp So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
dan zie je zo Hans Teeuwen naast goth weet welke zwarte standuphiphophoera nigga masta staan in de rekken van de Free record... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH :p |
|
Nou, ik kan iemand als Bill hicks toch meer waarderen dan Hans Teeuwen, die nu a 3 programma's lang dezelfde typetjes en grappen loopt te herkauwen in een nieuw jasje. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Bill hicks ken ik spijtiggenoeg niet en Hans ken ik maar van de twee laatste shows. dacht dat hij al altijd zo deed. en dan nog Kamagurka heb ik ook altijd goed gevonden, bijna altijd ok. altijd zelfde manier van brengen maar slechts soms met gelijkaardige typetjes [Dit bericht is gewijzigd door Spuitpoep op 12-01-2005 16:04] :p |
|
man, wat heb jij een aparte manier om iets te vertellen. Ik moet 't eerst 2 x lezen voordat ik 't begrijp? (maar ben misschien de enige wel hoor) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
neee, ik moest ook nog es lezen, maar het klopt wel! ik vrees dat het hier geen onzin forum is BELGA - Krolse katten die binnen zitten miauwen harder! :p |
|
quote: Is dit normaal Nederlands dan? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ergens op het FOK! forum stond dit bericht geplaatst: DEBKAfile’s Military and US sources reveal: Bush has ordered US Iraq commander Gen. Casey to prepare February attack on Syria. Assad sends Syria’s chief of staff Gen. Habib to establish command post on Iraqi border. Israel braces for Hizballah backlash. January 11, 2005, 2:44 PM (GMT+02:00) US warns Syria to keep its newly-purcahsed Kornet AT-14 anti-tank missile out of Iraq dit is slechts het begin van het artikel, op onderstaande link staat het gehele bericht: http://www.debka.com/article.php?aid=964 weet iemand of dit een betrouwbare bron is? |
|
Hizballah?? |
|
quote: tuurlijk , als Amerikanen met een peleton schieten op een Irakees, dan schiet er niet veel meer van over. klopt toch?! en van die bron even , ik betwijfel het :p |
|
eh, je had 't over black metal. (ik heb 't uit 't Dimmutopic) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Zeg je dat nooit zo , overschieten (figuurlijk). bvb in de zin : Na de tsunami schoot er van de paalwoningen niet veel meer over :p |
|
quote: Waar kom jij vandaan dan? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Belgie waarschijnlijk She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
euhm... ja staat nochtans in de dikke zu :p |
|
zu? Wat betekent dat eigenlijk? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |