|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:en laten we het vooral niet over RBC hebben |
|
Maakt het uit waar de bron is? Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: ik heb het van FOK! geplukt. daar zal de bron wel staan. |
|
quote: eigenljk wwel natuurlijk. |
|
Verdwijnen siësta zorgt voor slaapgebrek bij Spanjaarden Uitgegeven: 20 december 2004 07:50 MADRID - Een Spaanse actiegroep waarschuwt voor de gevolgen van het verdwijnen van de traditionele siësta. Spanjaarden kampen steeds meer met slaapgebrek, met alle gevaren van dien. De inwoners van Spanje slapen ongeveer een uur per dag minder dan de gemiddelde Europeaan. Het aantal ongelukken in Spanje op wegen, thuis en op het werk ligt hoog, stelt de voorzitter van de onafhankelijke adviesgroep voor burgers. In een gesprek met de Britse omroep BBC pleitte hij voor kortere werktijden om het verlies van de siësta te compenseren. Het middagslaapje verdwijnt door de toenemende globalisering en het groeiend aantal multinationale bedrijven in Spanje. Spaanse zakenlieden kunnen het zich niet meer veroorloven na de lunch enkele uren van hun bureaus weg te blijven. Hoewel de siësta als onproductief geldt, benadrukken wetenschappers de verkwikkende werking van de korte slaap. Misschien komt het omdat ze daar als gekken rijden |
|
quote: Heb ook eens zoiets gelezen in een artikel over 'powernapping'. Klinkt eigenlijk best goed moet ik zeggen... Hatsjikidee! |
|
Domme dieven stelen verkeerde brandstof Uitgegeven: 20 december 2004 15:57 Laatst gewijzigd: 20 december 2004 16:02 BELGRADO - Technisch slecht onderlegde inbrekers hebben maandag bij een tankstation ten noorden van Belgrado, naast enkele sloffen sigaretten, 30 liter diesel buitgemaakt. Alleen, hun auto was voorzien van een benzinemotor. De politie trof de dieven aan langs de weg, niet ver van het tankstation dat zij hadden beroofd. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
|
|
quote: toen ik nog bij de marine zat, pakte ik ook elke dag een half uurtje tussen de middag mee. Werkte voor mij prima. Oud Vuil. |
|
als ik op school in een tussen uur even ga slapen dan wordt het er niet veel beter op, maar meestal heb ik dan een te groot slaap tekort, en slaapt het niet erg comfortabel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bij het lezen van de hieropvolgende post is het aanbevolen het deuntje van "de x-files" of "de twilight zone" te neuriën! (van Fok!) Marsrover schoongemaakt door onbekend fenomeen De NASA staat voor een raadsel omtrent een fenomeen dat er voor zorgt dat de Marsrover Opportunity ineens veel beter presteert. Dat meldt het wetenschappelijk magazine New Scientist dinsdag. De Opportunity is door 'iets of iemand' meermalen schoongemaakt en afgestoft. Het is nog niet verklaard hoe dit heeft kunnen gebeuren, maar de NASA is |
|
en het allerbelangrijkste nieuws van de afgelopen periode: Harry Potter 6 verschijnt 16 juli 2005 De schrijfster van de succesvolle boeken over Harry Potter, J.K. Rowling, heeft laten weten dat het zesde deel van de Harry Potter-reeks klaar is. Het koste veel tijd om een goede draai aan het verhaal te geven, maar ze is tevreden met het resultaat, zo zegt ze op haar website. "Ik hoop dat jullie zullen zeggen dat het de moeite was om zo lang op dit deel te wachten". Haar Engelse uitgeverij Bloomsbury heeft inmiddels bekendgemaakt dat het boek Harry Potter and the Half-blood Prince (Harry Potter en de Halfbloedprins) vanaf 16 juli 2005 te koop is in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika. Uitgeverij De Harmonie, die het boek in Nederland en Vlaanderen uitgeeft, kan nog niet zeggen wanneer de Nederlandse vertaling precies zal verschijnen. De kans is echter groot dat de nieuwe Nederlandse Potter nog voor Sinterklaas 2005 in de winkel ligt. |
|
quote:Gaaf zo'n afgemaakte zin. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: hier is de rest ....maar de NASA is de mysterieuze schoonmaker dankbaar, want de robot werkt nu weer op volle kracht. |
|
ET did it! |
|
Ik dacht dat Jenje opeens hard in de richting van Mars ging ruften! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat ding is gewoon bij toeval 'schoon' gewaaid. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: .. hard ..? |
|
quote: Voor onze begrippen....niet die van jou.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ah .. ok ... Maar nu maar wachten op premie van Naza |
|
quote: "NASA" Je hebt natuurlijk ook "NAZI". En zelfs "NASI". NAZA = NASA + NAZI ??????? |
|
Christen vermoordt atheïst BRISBANE - Een fanatieke christen moet achttien jaar de cel in omdat hij een man vermoordde die atheïst was. Een rechtbank in het Australische Brisbane veroordeelde de 40-jarige zwerver donderdag voor doodslag en ernstige mishandeling, meldden Australische media. De christen ging de man met een bijl te lijf. Hij bracht de eveneens atheïstische echtgenote zware verwondingen toe. Het echtpaar had de man een lift gegeven en uitgenodigd voor de lunch. De zwerver was twee dagen te gast bij zijn weldoeners, toen de vrouw vertelde dat zij en haar man niet in een god geloofden. Vervolgens sloegen bij de christen de stoppen door. |
|
Haha, geniaal. |
|
En zo hoort het. Dat die vuile ketter moge branden in de hel, tot het einde der dagen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |