|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://search.ebay.com/mary_W0QQfromZR40QQsbrsrtZlQQsojsZ1QQsosortorderZ2QQsosortpropertyZ3 Er zijn er zelfs drie te koop. Er is niks achterlijks aan. Degene die dit verzonnen heeft is geniaal. Hoeveel mensen ken je die op het idee gekomen zijn om een tosti voor dit soort bedragen te verkopen? Stel voor dat hij EEN iemand vindt die bereid is om zijn goedje aan te schaffen? Dat noem pas een vette ROI. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik wel, als iedereen metal draait.. Maar waarschijnlijk zal het overgrote deel hiphop of r&b draaien |
|
Niet zo zeuren |
|
quote: hehe ik heb en jaar geleden al een paar speakertjes in mijn tas gebouwt(inclusief houten box), af en toe wel leuk jammer dat hij kapot ging ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: F*ck hippies |
|
Tien jaar oude tosti te koop op E-bay Uitgegeven: 17 november 2004 17:46 Laatst gewijzigd: 17 november 2004 17:48 AMSTERDAM - Veilingsite E-Bay plaatste dinsdag een tosti van maar liefst tien jaar oud. Binnen een paar uur stond de prijs van het kaasbroodje op maar liefst 100.000 dollar. Hieruit blijkt dat het niet zomaar een kaasbroodje betreft. Toen de eigenaar Diana Duyser tien jaar geleden een hapje nam van de tosti, zag ze de verschijning van de maagd Maria. Het kaasbroodje is niet op een speciale manier bewaard. Het heeft tien jaar lang in een plastic bakje gelegen. Wonderbaarlijk genoeg is het nog in goede conditie. Op E-bay maakt Duyser duidelijk dat de tosti niet voor consumptie geschikt is, maar voor de geïnteresseerde verzamelaar. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=19270&item=5535890757&rd=1#ebayphotohosting |
|
quote:tering....als je goed kijkt zie je er ook een hoofd in [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 18-11-2004 19:11] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Jup en de mensen die er op bieden zijn nog achterlijker. Raar dat ebay dit soort idiote acties toestaat, maarja geld is geld. F*ck hippies |
|
quote:Ik vind haar meer lijken op Marilyn Monroe F*ck hippies |
|
quote: hehe dat vond ik ook al ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
" I listed this once before and had all kinds of emails some were nice and funny comments but many were cruel intended, and vindictive, I ignored them but.." Wat zielig F*ck hippies |
|
Ik denk dat ik ook maar 10.000 euro ga dokken voor zo'n boterham |
|
quote: Holy molly, internetveilingen zijn soms te gek voor woorden, wie geeft daar nu zijn geld aan uit (leest 18000 en nog iets dollar , die gast zijn vrouw zal content zijn dat meneer er afgerond het gemiddelde loon van een jaar aan spendeert ) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Misschien is het wel een rijk iemand . Chelman.. zal ik eens aangekookt vet in een "beeld" kleien. Dan zeg ik dat de heilige zoon van god verscheen in een pan bij het afwassen en dat het niet schoon te krijgen was. Beetje ketchup (bloed) erbij. 50/50? F*ck hippies |
|
Hahaha!!! Wat een stom ding. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Echte beesten afknallen via het web Vrijdag, 19 november 2004 - Een jager uit Texas biedt bezoekers van zijn site binnenkort de mogelijkheid om vanachter de pc te schieten op echte beesten op zijn ranch. Door Laurens Verhagen 11 reacties John Underwood, een jager uit Bexar County in Texas, heeft een jachtgeweer voorzien van servomotoren, een webcam en het geheel via een pc aan het wereldwijde web gehangen. Bezoekers van Underwoods website kunnen het geweer tegen betaling reserveren en van achter de eigen pc hun schietkunsten uitproberen. Nu staat zijn wapen nog op de schietbaan, maar dit moet snel naar het wild worden overgeplaatst. Underwood wacht alleen nog op een snelle internetverbinding naar zijn ranch. Deze is nodig om bezoekers snel genoeg te kunnen laten reageren om langslopende dieren neer te schieten. Underwood wil dieren importeren om de bezoeker variatie te bieden. In geval zullen rendieren, antilopen en wilde varkens voor de loop langstrekken. Een assistent ter plaatse haalt geschoten dieren op. Tegen betaling krijgt de bezoeker dan de opgezette kop van zijn vangst toegestuurd. Kritiek Het idee van de Texaan ontmoet in Nederland de nodige kritiek. "Een walgelijke ontwikkeling", zo stelt bijvoorbeeld Niels Dorland, woordvoerder van de Nederlandse Dierenbescherming, tegenover de populair-wetenschappelijke website Kennislink.nl. Verrassend is dat niet: de Dierenbescherming is sowieso tegen plezierjacht. Maar ook Eline Struik van de Koninklijke Nederlandse Jagers Vereniging (KNJV) is niet te spreken over de Texaanse site. "Dit heeft niets met jacht te maken", zegt ze op Kennislink. "Echte jacht is buiten bezig zijn. Niet via het internet op dieren schieten." In Texas is er ook kritiek, maar er lijkt niets aan de plannen te doen. De wet zou Underwood alleen verbieden op bepaalde dieren te jagen, zoals inheemse herten en vogels. Volgens de Texaanse voorschriften mag Underwood via het internet echter best jachtpartijen op andere dieren organiseren. |
|
dat is echt ziek. mensen die dieren doden voor vertier mogen accute kanker krijgen. Kankerlul |
|
Mee eens http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik vind het dan ook een goede zaak dat de vossenjacht in Engeland definitief over is. Ik ben voor een algeheel jachtverbod. Kankerlul |
|
Kwestie van wat tijd reserveren en die kerel zelf in z'n tuin dumpen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Yep! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: goed idee Kankerlul |
|
quote:Ik heb nog geen kanker en al zeker geen acute. Ik ga toch wel bijna elk jaar jagen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |